וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קללללל: כך תעשו כסף מהדירה שלכם בזמן שאתם בחו"ל

אדיר שחר

18.8.2019 / 10:16

לא כולם מבינים את עומק הפוטנציאל הכלכלי של אירוח תיירים לתקופות קצרות. אז אם אתם טסים לחו"ל הקיץ או בחגים הקרובים והדירה שלכם עומדת ריקה - הנה המדריך שיעזור לכם להשכיר אותה ב-Airbnb ולעשות ממנה כסף קל

מערכת וואלה!

הקיץ בעיצומו ואחריו תגיע תקופת החגים. במילים אחרות: התיירים ממשיכים לנהור לישראל ובזמן שהמלונות כמעט מלאים (ויקרים), האירוח האלטרנטיבי רק עולה בהתמדה. הכוונה היא כמובן לאתר Airbnb, שמחזיק במאגריו 6 מיליון נכסים ב-191 מדינות.

עבור בעלי הדירות שפועלים בשוק השכירות לטווח קצר, מדובר בתור הזהב. ועדיין, לא כולם מבינים היטב את עומק הפוטנציאל הכלכלי של אירוח תיירים לתקופות קצרות. בדיוק בשבילם, הנה 9 כללי זהב שיעזרו לכל בעל דירה לגזור קופון שמן, לפחות עד שיגיע החורף.

1. תמונות, תמונות ועוד תמונות

צילומים של הנכס באיכות גבוהה, של האזור בו הוא ממוקם ושל אטרקציות קרובות - הם הפרמטר החשוב ביותר. אל תסתפקו בתמונות מהסמארטפון ושכרו צלם מקצועי שיעשה את העבודה וילכוד את תשומת הלב של התיירים.

2. סבלנות

סבלנות היא רכיב משמעותי ביותר בבואכם להשכיר דירה ב-Airbnb. בניגוד למלונות שמציעים מלאי חדרים גדול ומפעילים מערכת הזמנות משומנת, השכרה של נכס יחיד דורשת אינטראקציה ארוכה ומתמשכת עם השוכר, מענה לשאלותיו של השוכר ובדיקת הרקע שלו היו מוכנים לנהל דיאלוג בזמן קצר וענו בסבלנות ובסובלנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
Airbnb מציעה ללון בלובר. אתר רשמי
צילומים טובים של הנכס מגבירים את תשומת הלב של התיירים/אתר רשמי

3. חשבו כמו אורחים

בדיוק כפי שאתם מגיעים למלון עם מערך ציפיות גבוה וחשש טבעי, גם האורחים שלכם מרגישים כך. צרו קשר מוקדם עם השוכר החדש כדי לאפשר לו נחיתה נעימה, הסבירו פנים והשקיעו בחוויית האירוח שלהם על ידי פירוט מקסימלי של הדירה והאזור.

4. הציגו מחיר הוגן

תיירים מעדיפים דירות לטווח קצר בעיקר בגלל המחיר הזול שלהן לעומת מלון. תמחור הוגן ונוח לא יבטיח רק ביקוש גבוה אלא יבטיחו גם ביקורות חיוביות ומוניטין חזק שיחזיק לטווח ארוך. מתלבטים כמה לתמחר? שקללו את המחיר לפי רמת הביקוש באזור ורמת האטרקטיביות של הדירה.

5. הגיבו מהר

תגובה מהירה ועניינית היא הכרחית משתי סיבות: היא תמנע מאורחים פוטנציאליים להמשיך ולשוטט באתר וחשוב מכך - היא תיצור דיאלוג מול האורחים. ההמלצה להגיב מהר נכונה גם במקרה שקיבלתם ביקורת שלילית באתר. אל תשאירו אותה ללא מענה וללא התייחסות לגופו של עניין. בלי האשמות ובלי השמצות. זכרו: מיליוני לקוחות עתידיים צופים בכם.

גלישה במכשיר סמארטפון במהלך שתיית קפה. ShutterStock
הגיבו ללקוחות שלכם וצרו דיאלוג מול האורחים/ShutterStock

6. השקיעו בעיצוב הדירה

דירה מטופחת, מתוחזקת ומעוצבת תניב לכם תשואה בטווח הארוך ותעלה לכם את האטרקטיביות ברשתות החברתיות.

7. למדו את החוקים העירוניים

בפריז ובסן פרנסיסקו למשל, האורחים משלמים מס אכלוס ובניו יורק השכירות מוגבלת לתקופה של 30 ימים. גם תל אביב נערכת להגביל את תקופת השכירות לפרק זמן של 60-90 ימים. כדאי לעקוב.

airbnb. אתר רשמי,
השקיעו בעיצוב הדירה/אתר רשמי

8. שמרו על הניקיון

כל מילה מלכלכת. אין לכם זמן? שכרו חברת ניהול. זה יחסוך לכם המון כאב ראש וגם כסף.

9. אבזרו את הדירה

אחרי מיקום הדירה ועיצובה, האורחים שלכם מחפשים את הפינוקים הקטנים שלכם עולים ממש מעט, אבל להם שווים המון. מכונת קפה, מכשירי חשמל, מגבות נקיות, קופסת שוקולדים ובקבוק יין. פנקו אותם והם בתמורה יחזרו שוב ושוב.

*הכותב הנו מנכ"ל חברת באלבית, המעניקה שירותי ניהול ותחזוקה לדירות Airbnb בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully