וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחה שהפכה למציאות: האם זהו ה-Airbnb הגרוע בעולם?

שלושה חברים בריטים החליטו להציע לעולם את חוויית האירוח הגרועה בעולם באתר Airbnb. הם לא תיארו לעצמם שזה יכול באמת להצליח

צילום מסך

קבוצה של חברים מבריטניה לא שיערה עד כמה המתיחה הספונטנית שהם ביצעו נלקחה באופן רציני על ידי גולשים רבים. כל מה שהם עשו זה להציע לעולם את מה שהם מכנים "לינת ה-Airbnb הכי גרועה בעולם".

מאוחר יותר, הם אף פרסמו סרטון בערוץ היוטיוב שלהם ובו הם מציגים לראווה את התהליך כולו. זמן קצר לאחר מכן, הם זכו לקבל עשרות פניות מצד מטיילים שהיו מעוניינים בחוויה שאותה הציעו.

אתר החדשות פוקס ניוז מוסר כי שלושת החברים עלו על הרעיון לאחר שחשו כי שילמו מחירים גבוהים מדי על אירוח ביחידות Airbnb. וכך, הם פשוט החליטו להשליך מזרן עטוף בשמיכה מתחת לעץ בלבו של שדה פתוח בצפון לונדון. לצדו הם הניחו שידה קטנה ומנורת לילה. והכל, כאמור, תחת כיפת השמים.

לאחר מכן, הם העלו את תמונות ה"מקום" שלהם לאתר Airbnb והמתינו לראות מה יקרה. כאמור, למרבה הפתעתם, התעלול הזה הביא עמו באז של ממש. בסרטון שלהם הם מציגים כמה מהתגובות שקיבלו, כולל בקשה מצד אחד הגולשים ללון במקום לתקופה של ארבעה שבועות רצופים.

מתיחה בריטית של ה-Airbnb הגרוע בעולם. צילום מסך, צילום מסך
החליטו להשליך מזרן עטוף בשמיכה מתחת לעץ בשדה לונדון. המתיחה הבריטית/צילום מסך, צילום מסך

"זה משהו שלעולם לא אשכח"

"החלטנו ליצור את יחידת האירוח הגרועה בעולם. אספנו המון פריטים שמצאנו בחינם בפייסבוק ויצרנו חוויה נוראית", אומר אחד מהשלושה, רייס סימונס. "אבל לאחר שהעלנו את העניין הזה לאתר Airbnb, ראינו שאנשים היו ממש בטירוף להגיע וללון אצלנו. זה משהו שלעולם לא אשכח".

בסרטון המשעשע שהחבורה העלתה, שאורכו כשבע דקות, מתוארת השתלשלות העניינים, כולל חיפוש המקום בשדה, סידור הפריטים במרחב והצגתם באופן שיווקי (כולל העובדה שהם מציעים מים ללא תשלום, בצמד כוסות יין מהודרות).

כמובן, בסופו של דבר הם סירבו לקבל הזמנות של ממש ובוודאי שלא לגבות כסף על הזמנות, אך הם מספרים בבדיחות הדעת כי אולי הגורל הועיד אותם לא להתעסק דווקא בהעלאת סרטונים ליוטיוב אלא פשוט לנהל בית מלון במשרה מלאה.

עוד בוואלה!

Airbnb מציעה דיור חינם לצוותים רפואיים בכל העולם, כולל בישראל

לכתבה המלאה
מתיחה בריטית של ה-Airbnb הגרוע בעולם. צילום מסך, צילום מסך
"ראינו שאנשים היו ממש בטירוף להגיע וללון אצלנו". מתוך מודעת האירוח ב-Airbnb/צילום מסך, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully