וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילו לחשוד: האותיות הקטנות לפני ששוכרים דירה ב-Airbnb

באילו מילים מכובסות מנסים להרגיע את השוכרים, למה חשוב לדעת את שם הרחוב של הדירה ולא רק את השכונה ומדוע צריך לחשוד כמקבלים הנחה על השכירות - דברים שחשוב לדעת לפני ששוכרים דירה לחופשה בחו"ל

מערכת וואלה!

אין דבר מתסכל יותר מלהרגיש שהצלחת לנצח את המערכת ולחסוך המון כסף בעלויות הטיול - בזמן שלמעשה, המערכת היא זו שמנצחת אותך. לפתרון השיתופי הנהדר שהביאה ב-Airbnb יש גם צדדים פחות טובים: בעלי דירות שמבטיחים המון ומקיימים מעט, אם בכלל.

לדברי אדיר שחר, מנכ"ל חברת באלבית, מנהלת ומשווקת עשרות דירות Airbnb כמו בכל מערכת גדולה שמבוססת על תוכן גולשים, לעתים יש בעלי דירות שחורגים מהכללים של Airbnb ומציפים הצעות שרחוקות מן המציאות. "כדאי מאוד לבדוק היטב מה מזמינים, ובעיקר ממי", אומר שחר.

כבר נכתב לא מעט על שוכרים שנפלו שולל לתמונות צבעוניות ומזמינות ונאלצו ללון בדירות מעופשות ורועשות. בדיוק בשביל זה, אספנו כמה נורות אזהרה אדומות שכדאי לשים אליהן לב כשאתם משוטטים ב- Airbnb.

השכרת דירה חופשה Airbnb. Shutterstock, ShutterStock
לעתים יש בעלי דירות שחורגים מהכללים. בדקו טוב-טוב מה אתם שוכרים/ShutterStock, Shutterstock

1. יותר מדי מילות תואר גנריות

הסימון הראשון שחייב להדליק נורת אזהרה הוא שימוש במילים גנריות כמו נעים, נוח, מרכזי, מקסים, משופץ, יוקרה וכדומה. תפקידן של מילים המכובסות והמפוצצות האלה הוא להרגיע את השוכרים, ובעצם לא להבטיח כלום.

2. כותרות ארוכות וחיוביות

גם אם הדירה נמצאת באזור מרכזי ויש גג פתוח לאגם, הקפידו לבדוק היטב את המידע המופיע בכותרות. בעלי נכסים ב-Airbnb משקיעים המון ביצירת כותרות שתזניק אותם במנועי החיפוש, אבל לא תמיד יש אמת מאחוריהם. קראו היטב את הביקורות והדירוגים של האורחים ובצעו אימות. באותה נשימה, גלו חשדנות לכותרות שמלאות באימוג'ים.

3. משטרת השכונות

אחת מהסחות הדעת הגדולות של בעלי דירות היא פרסום שם השכונה ולא שם הרחוב המדויק. במקרים רבים שם השכונה לא אומר כלום לאורחים מחו"ל, אבל שימוש בשמות שכונות מפורסמות כדי ליצור מוניטין חיובי - זה כבר מלכודת. "דירה שגובלת בשכונת צ'לסי היוקרתית", עשויה להתגלות כדירה בשכונה מקבילה שהיא גם שכונת פשע.

אפליקציית Airbnb. ShutterStock
פרסום דירה בשכונה מסוימת לא אומר שהרחוב טוב/ShutterStock

4. יום המזל שלך הגיע

לא הרבה יודעים, אבל לשוכרים באמצעות ב- Airbnb יש אפשרות לנהל מו"מ על מחיר האירוח מול בעלי הדירות. אם קיבלתם הנחה או הטבה משמעותית מיד כשסיימתם להקיש את התאריכים שלכם, תתחילו לחשוד. איש לא ירצה להוזיל את המחיר אם לא ביקשתם.

5. תמונות מרוטשות

בעלי דירות ב- Airbnb נוהגים להעלות תמונות מקצועיות לאתר כדי להעלות את האטרקטיביות שלהן, אבל תמונות שעברו ריטוש ועבודת פוטושופ, או תמונות שנראות מבוימות מדי - כדאי לבצע בדיקה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully