וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובת צפייה: גבר לבוש רק בבגד ים החליק על תעלה קפואה באמסטרדם - ונפל נפילה כואבת למים הקפואים

18.2.2021 / 23:51

גבר חצי עירום תועד מחליק להנאתו בתעלה קפואה באמסטרדם כשלפתע הקרח תחתיו נסדק והוא עף עם הפנים לתוך המים הקפואים. במקומות רבים באירופה הוצאה הנחייה שלא להחליק על אגמים קפואים לאור ריבוי תאונות

לא רק אצלנו קר. הטמפרטורות הנמוכות ששררו השבוע באמסטרדם, הולנד, משכו רבים אל רובע התעלות בעיר כדי לנצל את המים הקפואים להחלקה על הקרח ללא תשלום. גבר אחד אמיץ במיוחד (או אולי טיפש במיוחד) עלה על בגד ים, כלומר הוריד בגדים ונשאר במכנסיים קצרים, וירד אל התעלה בסקטים כדי לגלוש בה להנאתו ולשעשע את העוברים ושבים. בעוד אלה מתעדים אותו מחליק על הקרח ומעודדים אותו, הבחור עלה על קר דק במיוחד שנשבר - והוא נפל עם הפנים אל תוך המים הקפואים.

בסרטון שפורסם בטוויטר ביום שני וצבר כמעט 7 מיליון צפיות נראה הבחור מחליק להנאתו על הקרח ולפתע נופל נפילה כואבת אל המים כשהקרח תחתיו נסדק. הקהל שצופה בו נשמע מגיב בבהלה. כעבור שניות ספורות נראה הבחור מגיח חזרה מהמים ומסמן לקהל שהוא בסדר. הוא ניסה לעלות על פני הקרח אך התקשה לעשות זאת. לבסוף ניגש לעברו מחליק נוסף שהסתכן בגורל דומה, זרק לעברו חבל ובצליח לשלוף אותו מהמים ללא פגע. מרוב מבוכה, המחליק ניסה להצחיק את הקהל והרים את רגליו באוויר ולבסוף נעמד והודה להם על העידוד ומחיאות הכפיים. העובדה שהמטורף לבש רק בגד ים סייעה לו בסופו של דבר לעלות חזרה אל הקרח, שכן מחליקים אחרים שנקלעו לסיטואציה דומה בעבר התקשו לטפס חזרה אל הקרח כיוון שלבשו מעילים עבים וציוד חורפי נוסף.

צפו בתיעוד המלא:

והוא לא היחיד שנפל למים הקפואים

בסוף השבוע שעבר הייתה להולנדים אפשרות נדירה להחליק בתעלות שלהם לאחר שקפאו לראשונה מזה כמעט שלוש שנים. בהולנד, כמו במקומות רבים באירופה, ביקשו גורמים רשמיים מהציבור להפסיק להחליק על אגמים קפואים מחשש לתאונות. ה-BBC מדווח כי בסוף השבוע המשטרה בברלין, גרמניה, הגיעה במסוקים אל גולשים ודחקה בהם לרדת מהקרח. בצפון אנגליה, מחליקים ניסו לשחזר מהלכים שנצפו בתוכנית הריאליטי "רוקדים על הקרח" על אגמים קפואים בשמורות טבע. הם הוזהרו כי בנוסף לסיכונים של החלקה על קרח דק, הריחוק של האגמים מאזורים מיושבים יקשה על מתן סיוע בעת הצורך.

ראש ממשלת הולנד, מארק רוטה, הזהיר מפני החלקה המונית כדי להימנע מהסיכון להפצת נגיף הקורונה, כמו גם כדי למנוע פציעות העלולות לגרום לעומסנוסף בחדרי המיון בבתי החולים המתמקדים כעת בטיפול בחולי קורונה. על אף האזהרות, חדרי המיון בהולנד היו עמוסים פי שניים מהרגיל בשבת, לאחר שאנשים רבים הגיעו עם שברים ופציעות שנגרמו מהחלקות על הקרח, כך ציינו צוותים רפואיים שונים בטוויטר. עם זאת, לרשויות אין עוד סיבה לדאוג שכן העלייה בטמפרטורות הצפויה בימים הקרובים בהולנד תחזיר את התעלות למצב צבירתן המקורי בהקדם.

שאר תושבי אמסטרדם החליקו בהצלחה על התעלות הקפואות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully