וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילה באמצע הקרחונים של אנטארקטיקה "ספינת קרח" מסתורית

21.8.2020 / 2:01

משתמש בגוגל ארת' חיפש מציאות בים שליד אנטארקטיקה ולפתע נתקל במבנה קרח שממש נראה כמו ספינה, מה שגרם לתאוריות קונספירציה רבות לצוץ מחדש: "יש סיבה שפוליטיקאים ומנהיגים דתיים מוזמנים לשם"

ספינת קרח שנמצאה באנטרקטיקה דרך גוגל/#MrMBB333

משתמש בגוגל ארת' זיהה "ספינת קרח" בגודל 130 מטר כ-60 קילומטר מחופי אנטארקטיקה והצית תיאוריות קונספירציה על "טיוח". המשתמש ביוטיוב MrMBB333, שקורא לעצמו "שומר כדור הארץ", מפרסם סרטונים של שינויים בעולם ומה שהוא חושב שגורם להם.

אחד הצופים שלו שלח לו קורדינטות של אזור בין אנטרטיקה לניו זילנד, לאחר שמצא שם לשבריו ספינה ענקית בין הקרחונים. ואכן - כשמתקרבים למפה באופציית ה-3D, אחד האזורים של הקרח מתחיל להיראות כמו ספינה, בה נראה הסיפון המרכזי וארובה מעליה.

ספינת קרח באנרקטיקה. #MrMBB333, צילום מסך
זה באמת נראה כמו ספינה, לא?/צילום מסך, #MrMBB333

אם אכן מדובר בספינה, כמו שרבים מהצופים מאמינים, אז היא התהפכה על צדה במים שהפכו לקרח, וכשמסתכלים על הגודל שלה לפי היחסיות של המפה, מגיעים למסקנה שמדובר בספינה בגודל 130 מטר, כך שיהיה קשה מאוד לשחרר אותה משם.

לאחר שבחן את התגלית כתב ה"מומחה" MrMBB333: "אלה קווי מתאר של ספינה, והיא מעל ל-130 מטר. מה שזה לא יהיה, ספינה, או ספינת קרח, איך שלא תרצו לקרוא לזה. יאכטה בגודל 130 מטר יושבת בחופי אנטארקטיקה, ממש מתחת לניו זילנד".

שיפטו בעצמכם

חלק מהצופים מאמינים שהיבשת הקפואה צופנת בתוכה סודות שנשמרים מהציבור כפי שאחד מהם כתב: "אני רוצה לדעת למה פוליטיקאים, אסטרונאוטים, ומנהיגים דתיים מוזמנים באופן קבוע לאנטארקטיקה, וכל העולם לא יודע עדיין. זה מרגיז אותי". מאשים שני טוען שסוכניות ממשלתיות מסתירות מידע על חיים של חוצנים: "היהירות שלהם תפגע בהם בסופו של דבר כשהם יחשפו". אחרים טענו שמדובר בסך הכל בקרחון שנראה טיפה כמו ספינה ותו לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully