וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים רחוק, רואים שקוף: מלונות הבועה הכי מגניבים בעולם

ג'ונגל, מדבר או הזוהר הצפוני? טרנד מלונות הבועה מאפשר לכם להיות חלק בלתי נפרד מהנוף והטבע ולהיות עם אבל להרגיש בלי. וגם המחיר לא תמיד יקר. הנה שבעה מלונות בועה מדהימים במיוחד

מלון sun city camp/sun city camp

בסרטון: מלון הבועה Sun City Camp בירדן

מלונות הבועה (Bubble hotels) החלו לצבור פופולריות של ממש בשנת 2018, והם מציעים חווית גלמפינג משודרגת, שבה תוכלו להיטמע בטבע ובנוף העוטף אתכם.

בעוד שיש מלונות בועה רבים שבהם מוקד העניין הוא פשוט תצפית מרהיבה אל שמי הלילה והכוכבים המנצנצים, הרי שיש חדרי אירוח שקופים שבהם תוכלו להיות חלק מהג'ונגל או מחיי הבר שבסביבת המלון. וחשוב לא פחות: זה גם לא תמיד יקר במיוחד. הנה שבעה מלונות בועה מדהימים במיוחד.

Finn Lough Resort, אירלנד

בצפון אירלנד ממוקם מתחם זה, המאכלס כיפות שקופות המוקפות ביער. החדרים מציעים 180 מעלות של קירות שקופים, באופן שמספק תצפית נוף יפה, אך גם שומר על הפרטיות של האורחים.
בכל חדר ארבע מיטות וחדר רחצה. במקום מוגשות ארוחות בוקר וישנו מתחם רביצה חיצוני.
מחיר ללילה: החל מ-425 ליש"ט (1,912 שקלים).
אתר המלון

עוד בוואלה!

בלי לצאת מהמזגן: אתרי הקמפינג הכי מפנקים בארץ

לכתבה המלאה

The 5 Million Star Hotel, איסלנד

אחד המקומות הטובים ביותר לראות מהם את "מופע" הזוהר הצפוני. המלון מציע תצפית של 360 מעלות אל נוף נטול הפרעות. כאן ניתן לשהות בקיץ או בחורף, ולהזמין סיורים בשמורות טבע סמוכות.
מחיר ללילה: החל מ-379 ליש"ט (1,705 שקלים).
אתר המלון

Bubbletent Australia, אוסטרליה

המלון, הממוקם צפונית-מערבית לעיר סידני, מספק מבטים מרשימים לעבר עמק קייפטרי (Capertee Valley). כאן ניתן לבחור מבין שלושה סוגי חדרי בועה, ששמם לקוח מגלגל המזלות: אריה, בתולה או סרטן. האריה הוא הגבוה מכולם, בעוד שהבתולה מציע אמבט מפנק במחומם באמצעות עצי הסקה.
הכניסה מגיל 18 ומעלה בלבד, וכדי לשמור על פרטיות האורחים, המיקום המדויק נמסר רק לפני ההגעה.
מחיר ללילה: החל מ-200 ליש"ט (900 שקלים).
אתר המלון

Anantara Golden Triangle Elephant Camp & Resort, תאילנד

ריזורט זה השיק את מלון הבועות שלו בנובמבר האחרון, כאשר המיוחד בו הוא הקירבה הבלתי אמצעית אל הפילים, המצויים ברקע כל העת. המתחם עצמו מצוי בלב הג'ונגל, ומהווה חלק בלתי נפרד משמורת טבע ומוקד מחקר זואולוגי.
מחיר ללילה: החל מ-439 ליש"ט (1,975 שקלים).
אתר המלון

Ridgeback Lodge Dream Domes, קנדה

מתחם האירוח שוכן בפרובינציית ניו ברונסוויק (New Brunswick), צפונית לעיר סנט ג'ון (Saint John) שבמערב המדינה. הבועות מהוות מקלט מפלט מעולה משגרת היומיום, והן נטולות וויי-פיי או חיבור אינטרנט. בנוסף, משעה 22:00 אין להקים כאן כל רעש. כל שנותר הוא לטבול באמבט המוסק בעצי בעירה, וליהנות מהשקט ומהטבע.
מחיר ללילה: החל מ-108 ליש"ט (486 שקלים).
אתר המלון

Campera Hotel Burbuja, מקסיקו

חובבי יין ייהנו כאן מכל רגע. האתר מוקף בכרמי ענבים, ובו עשרה חדרים שבהם מיטות גדולות, חדר רחצה פרטי וכמובן - מיניבר שבו יינות מקומיים.
מחיר ללילה: החל מ-112 ליש"ט (504 שקלים).
אתר המלון

Sun City Camp, ירדן

גם השכנה שלנו ממזרח הצטרפה לטרנד מלונות הבועה, עם מתחם אירוח זה, הנמצא בוואדי רם. הקאמפ כולל 20 בועות שאותן סובב נוף שנראה כאילו נלקח מכוכב מאדים: הרים ומרחבי חולות בצבע אדמדם.
במקום מתחם הסעדה מרכזי, וכן שיעורי יוגה הנערכים בשקיעה ובזריחה. כמו כן, מוצעות פעילויות כגון רכיבת גמלים ותצפיות כוכבים.
מחיר ללילה: החל מ-158 ליש"ט (711 שקלים).
אתר המלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully