וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיאורגיה הודיעה: תיירים מחוסנים מורשים להיכנס למדינה

המדינה שהישראלים אוהבים לנפוש בה בקיץ ובחורף, תאפשר לתיירים מחוסנים להגיע אליה כבר החודש עם הצגת אישור לחיסון. בנוסף, המסעדות ושווקי אוכל כבר נפתחו, ואפילו התחבורה הציבורית בין הערים תיפתח מחר

בטומי, גיאורגיה/Visit Batumi

ההתחסנות בעולם הולכת ותופסת תאוצה בקרב תושבי העולם, בעיקר בישראל, אז ממשלת גיאורגיה הודיעה היום (ראשון) שהיא תאפשר לכל תייר שיציג אישור על חיסון, להיכנס לשטחה כבר החודש.

עקבו אחרי האינסטגרם שלנו wallatravel
ויש לנו גם טיקטוק!
ואחרי הפייס שלנו אתם בטח כבר עוקבים


"החל מתאריך 1 בפברואר 2021 יחולו התקנות הבאות לחציית הגבול של גיאורגיה: אזרחים מכל המדינות, המגיעים בדרך האוויר מכל מדינה יוכלו להיכנס לגאורגיה אם יציגו בנקודות הבידוק בגבול מסמך, המאשר שהם מחוסנים כנגד קורונה, בשתי מנות חיסון. מכל סוג חיסון לקורונה", נכתב בהודעת השגרירות הגיאורגית בתל אביב.

אצלנו השמיים אומנם סגורים, וכנראה יישארו בימים הקרובים, אבל גיאורגיה היא בהחלט יעד שאהוב על הישראלים וכדי להכניס ליומן ברגע שהם יפתחו, כמו גם יתחמם מעט מזג האוויר עם בוא האביב.

אתרי החופש הפופולריים במדינה כוללים בין היתר את בטומי, עיירת הנופש לחוף הים השחור, טביליסי (הבירה) שבה שווקים רבים ונופש אורבני בעיקרו, קחטי (חבל היין הוותיק של גיאורגיה) ועוד.

טביליסי גיאורגיה. Shutterstock, ShutterStock
תציגו מסמך שהתחסנתם, ותוכלו לנפוש כאן כבר החודש. טביליסי, גיאורגיה/ShutterStock, Shutterstock
מבצר אננורי גיאורגיה. Shutterstock, ShutterStock
טבע מרהיב. מבצר אננורי בגיאורגיה/ShutterStock, Shutterstock

גם לא מחוסנים יוכלו להיכנס, אבל...

ההודעה מתייחסת גם לתיירים הישראלים שלא חוסנו ועדיין ורוצים להיכנס למדינה, ועליהם לציית לתנאים הבאים: לפני מעבר גבול המדינה עליהם להשלים מילוי מלא טופס מיוחד המציין את היסטוריית המסע שלהם ב- 14 הימים האחרונים עם פרטי קשר (כתובת, מס טלפון, כתובת מייל וכו').

כמו כן, בנקודת הבידוק בגבול גיאורגיה יש להציג תוצאת בדיקת קורונה (PCR) מ-72 השעות האחרונות טרם יציאתם לגאורגיה. ביום השלישי לשהותם של תיירים שלא חוסנו בגיאורגיה, יהיה עליהם לעבור על חשבונם בדיקת קורונה. כל מי שביקר ב-14 הימים טרם כניסתו לגיאורגיה באנגליה ואירלנד, יהיה חייב עם כניסתו לגיאורגיה בחובת בידוד למשך 12 ימים. במקרה זה, חובת הצגת תוצאה שלילית של בדיקת הקורונה עם הכניסה למדינה וחובת בדיקת קורונה שלושה ימים מאז כניסתו לגיאורגיה (על חשבונו) - אינה נחוצה.

התחבורה הציבורית בין הערים במדינה עדיין לא פועלת, אולם מחר (8 בפברואר) תחודש פעילות התחבורה הציבורית (למעט ביום שבת וביום א'). בנוסף, כל השווקים הפתוחים והמקורים יפעלו במלואם (למעט בשבת וביום א'). החל מ-15 בפברואר מקומות אוכל ומסעדות באוויר הפתוח יוכלו להיפתח.

עוד בוואלה!

על הגג של אירופה: חופשת חורף בגיאורגיה

לכתבה המלאה
שמורת הטבע בורג'ומי (Borjomi), גאורגיה. ShutterStock
שמורת הטבע בורג’ומי (Borjomi), גיאורגיה/ShutterStock
כנסיית מטחי טביליסי גיאורגיה. Shutterstock, ShutterStock
כנסיית מטחי טביליסי בגיאורגיה/ShutterStock, Shutterstock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully