וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית הושפלה בטיסה בגלל "הביקיני" איתו עלתה למטוס - אך התמונות מוכיחות אחרת

4.2.2021 / 0:01

הדוגמנית איזבל אלינור התעמתה עם דיילת ג'טסטאר איירווייז על חולצת הקרופ שלבשה, כשלדבריה הדיילת התעקשה שהיא לובשת ביקיני, "נגעלה" ממנה והכריחה אותה ללבוש אפוד מגן אחרת תאלץ לרדת מהמטוס. בחברת התעופה התנצלו

דוגמנית בויישה בטיסה לאחר שהתבקשה להתכסות כי הבגד שלה "לא ראוי"/9news

הדוגמנית האוסטרלית איזבל אלינור ניצלה את מעמדה כמשפיענית רשת כדי לחשוף בפני 50 אלף העוקבים שלה באינסטגרם את החוויה "המשפילה", לדבריה, שעברה לאחרונה בטיסה של חברת ג'טסטאר איירווייז. היא סיפרה כי בליל שני האחרון, כשעלתה לטיסה מגולד קוסט למלבורן, עצרה אותה אחת הדיילות בכניסה למטוס, טענה שהיא לא יכולה לעלות לטיסה כשהיא לובשת "ביקיני" וחייבה אותה ללבוש אפוד מגן. אלינור סיפרה כי כי היא הרגישה נבוכה ללכת עם האפוד במעבר כשכל הנוסעים מביטים לעברה וטוענת לאפליה: "הלכתי לאיבוד... אנחנו ב-1921 או ב-2021?".

איזבל אלינור, לה יש גם עמוד מעריצים ב-OnlyFans, לבשה חולצת קרופ שחורה ומכנסי ג'ינס כחולים כשאחת הדיילות עצרה אותה ברגע העלייה למטוס והודיעה לה שהלבוש שלה "בלתי הולם" לטיסה. היא פרסמה מאוחר יותר תמונה שלה בבגדים אותם לבשה כדי להוכיח לעוקבים שלה שמה שלבשה אינו פרובוקטיבי כפי שהדיילת טענה. היא מאמינה שבחברת התעופה היו מתנהגים אליה אחרת אילו החזה שלה היה קטן יותר או אילו הייתה גבר. חברת התעופה התנצלה מאז ומסרה שהייתה "אי הבנה" לגבי מדיניות החברה מצדה של הדיילת.

אלינור שחזרה את פרטי המקרה בשיחה עם רשת החדשות האוסטרלית 9News: "הדיילת הביטה בכרטיס ואז הרימה את מבטה ואמרה, 'אה, יש לך ג'קט שאת יכולה ללבוש?', ואז הנה אני חושבת לעצמי שהיא בטח מודאגת שאצטנן בטיסה, שאולי יהיה קר במלבורן או משהו כזה. היא המשיכה לדבר ואמרה 'טוב, את לא יכולה לטוס עם מה שאת לובשת, את לא יכולה ללבוש ביקיני'. אני אמרתי לה 'תראי, זה לא ביקיני. זו חולצת קרופ'". איזבל, שעלתה למטוס בליווי בעלה, ג'רמי שוורקבורד, אמרה כי הדיילת קראה לשאר אנשי הצוות כדי שיחפשו פריט לבוש איתו תוכל לכסות את פלג גופה העליון. לבני הזוג לא היה ג'קט או חלק עליון אחר בטרולי, מאחר שמדובר בטיסה פנימית קצרה של שעתיים. הדיילת העבירה לה אפוד מגן אותו היא הסכימה ללבוש רק כי חששה שיורידו אותה מהמטוס אם תסרב. לדבריה היא המשיכה ללבוש את האפוד עד הנחיתה.

זה מה שהיא לבשה:

מי צודקת לדעתכם?

הנוסעת. מה לא בסדר באיך שהיא התלבשה?
הדיילת. זה באמת חשוף מדי
2171 משתתפים

איזבל סיפרה כי דיברה עם שמונה עובדי ג'טסטאר אחרים לפני העלייה למטוס ואף אחד מהם לא אמר מילה על הלבוש שלה. היא הוסיפה: "לא חשבתי שאצטרך להתמודד עם משהו כזה. אנחנו ב-2021. אני אמורה ללבוש את מה שאני רוצה ללבוש". ג'רמי הוסיף ואמר כי התלבושת של אשתו אינה "בלתי הולמת" כפי שציינה הדיילת ואינה מפרה את מדיניות חברת התעופה בנוגע לביגוד "פוגעני", וכי בכללי החברה לא מצוין שם דבר אודות לבישת חולצות קרופ.

הדוגמנית איזבל אלינור הושפלה כשנדרשה ללבוש אפוד מגן בטיסה. instagram/isabelle.eleanore, צילום מסך
ככה היא עלתה לטיסה/צילום מסך, instagram/isabelle.eleanore
הדוגמנית איזבל אלינור הושפלה כשנדרשה ללבוש אפוד מגן בטיסה. instagram/isabelle.eleanore, צילום מסך
"תורידי אותי מהמטוס הזה"/צילום מסך, instagram/isabelle.eleanore

איזבל התלוננה על חברת התעופה בפוסט באינסטגרם בו כתבה: "אז הם עשו סצנה כשעליתי על המטוס וגרמו לי לחכות מול כולם בזמן שהם מחפשים משהו שיכסה אותי. אז הייתי צריך ללכת עד למושב שלי כשאני לובשת את האפוד הזה. זו אפליה והשפלה, ג'טסטאר אוסטרליה. מתברר שהחלק העליון שלי קטן מדי ולא יכולתי לטוס בלי לכסות אותו. אם היה לי חזה קטן, אני בטוחה שהם לא היו אומרים מילה. הם אילצו אותי ללבוש אפוד מגן. האם הלכתי לאיבוד? זה 1921 עכשיו, לא 2021?". בהמשך הוסיפה: "תודה לאל שהיא מצאה משהו שיכסה את עורי הנפשע והמלוכלך". אלינור גם הביעה את דעתה על הפרשנות השונה שנתנו צוות הדיילים למדיניות החברה: "הדיילת אמרה שהיא לא מאמינה שלא אמרו לי משהו כשעשיתי צ'ק אין והסתכלה עליי כאילו היא נגעלת. נ.ב: האם אני באמת צריכה ללבוש את המדים המטונפים של מישהו אחר באמצע מגיפה? לעזאזל, תורידי אותי מהמטוס הזה".

בשלישי פרסמה אלינור פוסט נוסף באינסטגרם בו מיסגרה את האירוע תחת הפרת חופש הביטוי: "הסיבה שזה נוגע לכל כל הרבה אנשים היא שזה לא משתקף רק אצלי, אלא מדובר בהשתקפות על החברה שלנו והאמונה שהחברה מסוגלת להכתיב מה מקובל על אנשים (בעיקר נשים) ללבוש ולעשות. לבייש ולהשפיל בפומבי בגלל פריט לבוש ו/או חשיפת עור זו התנהגות ארכאית ומפלה". בעלה הוסיף: "כנראה שחולצת הקרופ שלה נראית כמו ביקיני ואף אחד לא אמר לה, אז היא הייתה צריכה... לכסות את עורה. הם לא אמרו לנו בשום מקום לפני הטיסה. עכשיו היא נראית כמו מפגע קוביד. ג'טסטאר אוסטרליה, זה פתטי. הצוות שלך צריכים להיות מסונכרנים בנוגע לנהלים".

הדוגמנית איזבל אלינור הושפלה כשנדרשה ללבוש אפוד מגן בטיסה. instagram/isabelle.eleanore, צילום מסך
הדיילת הביאה לה אפוד מגן/צילום מסך, instagram/isabelle.eleanore
הדוגמנית איזבל אלינור הושפלה כשנדרשה ללבוש אפוד מגן בטיסה. instagram/isabelle.eleanore, צילום מסך
הדוגמנית איזבל אלינור לובשת את אפוג המגן לצד בעלה/צילום מסך, instagram/isabelle.eleanore

תגובת חברת התעופה

באתר האינטרנט של ג'טסטאר נכתב כי יש "דרישות לבוש מינימליות" לטיסותיה וכי חל איסור על "לבוש פוגעני". באתר נכתב: "אנא הימנעו מלבישת בגדים כלשהם או נשיאת פריטים אישיים המציגים מילים, תמונות, סמלים או סיסמאות העלולים להיחשב פוגעניים (למשל חולצת טריקו שעליה כתובות מילים גסות). אם זה יקרה, הצוות שלנו יבקש מכם לכסות את החומר הפוגעני".

דובר חברת ג'טסטאר אמר כי חברת התעופה התנצלה בפני איזבל באופו אישי: "יצרנו קשר עם איזבל בנוגע לתקרית האחרונה והתנצלנו על אופן הטיפול בסיטואציה. הייתה אי הבנה בנוגע למדיניות שלנו ורעננו בפני הצוות את דרישות הלבוש שלנו. בעוד יש לנו דרישות לבוש בסיסיות בטיסות שלנו, למשל חובת נעליים, אין לנו שום מדיניות לגבי חולצות קרופ".

הטלוויזיה האוסטרלית מדווחת:

התגובה של איזבל אלינור למקרה:

הדוגמנית איזבל אלינור הושפלה כשנדרשה ללבוש אפוד מגן בטיסה. instagram/isabelle.eleanore, צילום מסך
"זה טוב יותר?" איזבל אלינור עושה ברני סנדרס/צילום מסך, instagram/isabelle.eleanore

ככה היא לא עלתה למטוס:

וגם לא ככה:

ובטח שלא ככה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully