וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת שיכורה מצאה את עצמה אבודה על סוס בלב ג'ונגל במקסיקו - ופנתה לעזרה בטיקטוק

21.12.2020 / 0:04

תיירת אמריקאית שיכורה מצאה עצמה אבודה על סוס בג'ונגל מקסיקני - כשהיא אינה זוכרת כיצד הגיעה לשם. היא פנתה בלחץ לעוקביה בטיקטוק כשהיא מצלמת את מה שהרגע גילתה. רק למחרת היא הראתה סימני חיים והסבירה מה עבר עליה

תיירת שיכורה הלכה לאיבוד ביערות מקסיקו/@lizzyfromtheblock99

לכולנו יצא להתעורר אחרי ליל שכרות עם אובדן זיכרון קטן, אך בעוד רובנו ודאי מצאנו את עצמנו שוכבים על המיטה עם אותם בגדים מליל אמש ואולי שלולית קיא קטנה על הרצפה - התיירת השיכורה שהפכה לויראלית בטיקטוק התפכחה וגילתה שהיא רוכבת על סוס בלב ג'ונגל מקסיקני כשאנשים שאינם דוברים את השפה שלה מקיפים אותה. מלחיץ.

ליז היקס המבוהלת פנתה לנייד שלה - לא כדי להתקשר למישהו - אלא כדי לצלם סרטון טיקטוק של השתלשלות האירועים. כשהיא נראית מפוחדת למדי היא סיפרה לעוקביה: "היי טיקטוק, אני כרגע בג'ונגל במקסיקו אי שם. אני לא מדברת ספרדית ואני על סוס והשתכרתי ואני לא יודעת איך הגעתי לכאן. אף אחד מסביבי לא מדבר בשפה שלי כך שהם לא יודעים מה אני אומרת". ליז הוסיפה: "אני לא יודעת לאן אני הולכת, אני רק יודעת שאני על סוס".

צפו בסרטון הראשון:

בסרטון נראית התיירת בת ה-21 עוקבת אחר סוס נוסף שעליו שני ילדים. ליז אמרה שהם אינם מדברים אנגלית ולכן אין לה מה מושג מה הם רוצים ממנה. זמן קצר לאחר מכן שיתפה ליז סרטון נוסף בו היא נראית רגועה יותר ומסבירה שהיא נפרדה משאר חבריה, אז היא פשוט נותנת לסוס להוביל.

צפו בסרטון השני:

הסרטונים צולמו ליד ילאפה, עיירת חוף בקאבו קוריינטס, חליסקו, מקסיקו. לאחר פרסום הסרטון השני, עקבותיה נעלמו ועוקביה המתינו בשקיקה לעדכון ממנה. רק למחרת היא נזכרה לעדכן במצבה. למרבה המזל, מה שיכול היה להסתיים באסון - הסתיים בסוף טוב, כשהסוס החזיר את ליז לפתח המלון שלה "שלמה ובריאה".

היא סיפרה על סוף המסע שלה בסרטון שלישי: "חזרתי למלון שלי. הייתי אבודה אבל הסוס לא היה אבוד. הסוס ידע לאן הוא הולך, כנראה, מכיוון שהוא לקח אותי למפל הזה". היא הוסיפה: "פשוט מתברר שנפרדתי מהקבוצה שלי כי הסוס שלי המשיך לרוץ מהר יותר מיתר הסוסים ואני הייתי בחזית". ליז הסבירה שהטלפון שלה מת וזו הסיבה שהשאירה את העוקבים שלה במתח.

צפו בה מדווחת אחרי שחזרה למקום מבטחים:

@lizzyfromtheblock99

hi all I never expected my video to go viral, it was just for my friends to laugh at but I really appreciate everyone's concern! All is good ily :)

♬ original sound - Liz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully