וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים מיתוס: ניקוי היסטוריית החיפוש שלכם לא באמת משנה את מחיר הטיסה

מומחה טוען כי גם גלישה בסתר וניקוי "עוגיות" מהמחשב לא משפיעים על מחיר הטיסה. אבל מסתבר שיש כמה פעולות פשוטות שכן יביאו להוזלת מחיר הטיסה

ShutterStock

(בווידאו: באיזה יום בשבוע הכי משתלם להזמין חופשה?)

בכל מה שקשור למחירי ולחיפוש טיסות, ישנן לא מעט תפיסות מוטעות נפוצות שעולות וצצות ברחבי הרשת. אתר התיירות Travel and Leisure מביא כדוגמה שלושה מיתוסים, ו"שובר" אותם בעזרת סקוט קיז, מומחה בתחום התעופה ומי שייסד את אתר Scott's Cheap Flights.

"מחירי כרטיסי טיסה נוטים להיות תנודתיים להפליא", אומר קיז. "הם נעים כמו יו-יו, כך שהם אינם עונים על הדפוסים של רוב המוצרים שאנו נוהגים לרכוש". לדידו, יש לא מעט מיתוסים בנושא, שהרי כולם רוצים להשיג את המחיר הטוב ביותר, אז למה לא לנסות את כל מה שאנחנו שומעים עליו? הנה שלושה מיתוסים, הקשורים זה לזה, שקיז שובר בקלילות.

מיתוס ראשון: היסטוריית החיפוש שלך משפיעה על מחיר הטיסה

לא נכון. רבים מניחים, באופן שגוי, שחברות התעופה מבצעות מניפולציה על מחירי הטיסות על סמך החיפושים שערכנו ברשת בעבר. "אם זה היה באמת נכון, מומחי הטיסות שלנו היו ממש מתקשים לסגור עסקאות משתלמות", אומר קיז. "מדי יום ביומו, אנו מבצעים אלפי חיפושי טיסות. אם המחירים היו עולים בגלל היסטוריית החיפושים הקודמים, היו מבחינים בכך".

עם זאת, חברות התעופה וסוכנויות נסיעות מקוונות בהחלט עושות שימוש בכתובת ה-IP שלנו, אך הן עושות זאת במטרה לקבל פרטים מדויקים על המיקום שלנו, ולבחון מהי השפה והמטבע שבהם אנו משתמשים. הן לא עושות זאת בכדי להשפיע על המחירים שמוצגים לנו.

עוד בוואלה!

24 טיפים מעולים שאתם חייבים להכיר לפני שטסים

לכתבה המלאה
הזמנת טיסה. ShutterStock
למחוק את היסטוריית החיפושים? זה לא ממש משנה/ShutterStock

מיתוס שני: אם המחיר משתנה תוך כדי חיפוש, זה לא מקרי

לא נכון, זה בהחלט מקרי. אם אתם עדים לשינוי מחיר משמעותי בין חיפוש לחיפוש, הרי שמדובר במקריות גמורה. "אם המחיר משתנה, יש לכך כמה גורמים. כך לדוגמה, בגלל ביקוש שעולה לפתע. הרי אם מושב בטיסה נמכר, המחיר למושב הבא עולה".

איש מחזיק נייד ומחפש חופשה. ShutterStock
מחיר הטיסה השתנה? מדובר במקריות גמורה/ShutterStock

מיתוס שלישי: צריך לנקות "עוגיות" ולחפש טיסה במצב גלישה בסתר

לא נכון. שתי הפעולות הללו לא ישפיעו על מחיר הטיסה שלכם. מצד שני, ישנם כמה דברים שאתם בהחלט יכולים לבצע כדי לחסוך בכסף. ראשית, מומלץ מאוד לחפש טיסה במועד הקרוי "חלון הזהב". כלומר, לחפש טיסה בינלאומית 8-2 חודשים לפני הזמן שבו רוצים לטוס. בנוסף, כדאי לבצע חיפוש גמיש מבחינת תאריכי יציאה וחזרה, ולוותר על טיסה בשעות המבוקשות ביותר. וחשוב לא פחות: תמיד תהיו מוכנים ללחוץ מיד, ללא היסוס, על דיל טוב שצץ לפניכם על המסך.

לוח שנה הזמנת חופשה. ShutterStock
חפשו טיסה 8-2 חודשים לפני הזמן שבו אתם רוצים לטוס/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully