וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 טיפים מעולים שאתם חייבים להכיר לפני שטסים

איך תשדרגו את עצמכם למחלקת יוקרה? למה כדאי למחוק את היסטוריית חיפוש הטיסות של הדפדפן? מדוע עדיף לטוס דווקא במטוס בואינג 767 ושאר עצות חשובות שכדאי להפנים לפני שממריאים

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: הישראלי שטייל ב-115 מדינות מגלה: כך תמצאו טיסות זולות

לא משנה כמה קילומטרים כבר צברתם באוויר במהלך חייכם, או מה היעד הבא שלכם, טיסה יכולה להיות תמיד עניין מלחיץ, או מתיש, או שניהם ביחד. אז באתר ה"Business Insider" אספו עבור הנוסעים 24 טיפים יעילים שיסייעו לכם להוציא מהטיסה הבאה שלכם את המירב, לעבור אותה בצורה כמה שיותר חלקה - ואפילו לחסוך קצת כסף. גם אם אתם מחשיבים עצמכם לבעלי ניסיון בתעבורה אווירית - את הטיפים הבאים כדאי לשנן.


עוד טיפים לחופשה שלכם:
כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לואוקוסט
תחסכו מקום לשופינג: 12 דברים שאתם לא צריכים לארוז לחופשה
לפני שטסים: מה צריך לבדוק ואיך להימנע מטעויות שעולות כסף?

1. כיוון אחד - הכי משתלם ויעיל לקנות בעסקה אחת טיסה הלוך חזור, נכון? לא נכון. נסו לרכוש בנפרד ובשתי עסקות שונות שתי טיסות נפרדות לכיוון אחד בלבד. תתפלאו לפעמים למצוא הבדל ניכר במחיר.

2. חפשו באירופה - אם אתם טסים לארצות הברית נסו להזמין את הטיסות באתר של חברת תעופה אירופית. אלה מציעות בדרך כלל תנאים נוחים יותר שמשתלמים בטיסות ארוכות.

3. מקסימום נקודות - למדו אילו חברות תעופה מנהלות שיתופי פעולה בכל מה שנוגע לנקודות טיסה והזמינו את טיסותיכם, כך שתמקסמו את הסיכוי לצבור נקודות - גם בחברות אחרות.

4. שדרוג בחינם - גם אם קניתם כרטיס במחלקת תיירים, תמיד כדאי לשאול 24 שעות לפני ההמראה האם יש אפשרות לשדרג את הכרטיס. לפעמים, אם מתאפשר, החברה עשויה להעניק שדרוג בחינם.

5. בלי קוקיז - לפני ביצוע הזמנה באינטרנט, נקו את זכרון ה"עוגיות" של הדפדפן ואת היסטוריית החיפוש לקבת טיסות זולות יותר.

6. למתקדמים: הזמנה של כרטיסי טיסה אונליין עשויה להיות משתלמת יותר אם תעמידו פנים שאתם מישהו אחר. נסו להשתמש בשירותי VPN או תוסף דפדפן המשנה את מיקומכם למדינת היעד - ויוצגו בפניכם מחירים זולים יותר.

7. דעו את זכויותיכם - אם מצאת טיסה זולה יותר מזו שכבר הזמנתם, זכרו שבאפשרותכם לקבל זיכוי מלא אם ביטלתם עד 24 שעות מרגע ההזמנה.

8. לטוס בבואינג - הידעתם? בואינג 767 הוא המטוס עם הכי מעט כסאות אמצעיים.

עוד באותו נושא

האותיות הקטנות: כך תחסכו כסף בחופשה הגדולה בקיץ

לכתבה המלאה
סינגפור איירליינס מחלקה ראשונה טיסה. ShutterStock
בדקו תמיד לפני - אולי תקבלו שדרוג. מחלקה ראשונה בסינגפור איירליינס/ShutterStock

9. לחסוך זמן ונייר - הורידו לסמארטפון את אפליקציית חברת התעופה שלכם על מנת לחסוך לחלוטין הסתובבות עם ניירות. בעלי אייפון יכולים להעביר דרכה את כרטיסי הטיסה לאפליקציית "ארנק" הנמצאת אוטומטית בכל מכשיר, ומאפשרת סריקה של הכרטיסים בכל עמדות הבידוק.

10. הכינותי מראש - הכינו מראש שקית קטנה עם כל הדברים הבסיסיים הנחוצים לכם, כזו שתהיה תמיד עליכם למקרה חירום.

11. תישארו מחוברים - ודאגו שתמיד יש עליכם כבל ומטען לטלפון נוספים. תמיד.

12. הגודל כן קובע - ארזו אתכם תיק רך, כזה שכאשר הוא לא בשימוש יכול להיות מקופל לגודל קטנטן ולהיכנס לכל מקום.

13. הר?יק הוא חבר - נוהגים לארוז הרבה וצריכים לחסוך במקום? נסו להכניס את הבגדים שלכם לשקית מיוחדת שאפשר לאטום בווקאום באמצעות שואב האבק הביתי.

14. שחור זה השחור החדש - רוצים לארוז כמה שפחות? זכרו שעם בגדים שחורים אפשר לעשות קומבינציה עם כל צבע אחר, ושיש עליהם את הסיכוי הנמוך ביותר להבחין בכתמים.

15. נצלו את הנעליים - גלגלו את הגרביים לצורת כדורים ותחבו אותם בתוך הנעליים הארוזות.

16. כבד למטה - שימו את הדברים הכבדים ביותר שלכם בתחתית המזוודה, וכך תבטיחו יציבות מקסימלית שלה בזמן שאתם סוחבים את הדברים ממקום למקום.

אפליקציית טיולים כרטיס טיסה אלקטרוני. ShutterStock
הורידו לסמארטפון את אפליקציית חברת התעופה שלכם ותחסכו זמן ונייר/ShutterStock

17. יתרון בקונקשן - הרבה חברות תעופה מציעות טיסות זולות במיוחד עם עצירות ביניים ארוכות. בתכנון נכון, אלה יכולות להיות במקום מטרד דווקא חלק מהטיול שלכם ולאפשר לכם חוויות מעניינות כמעט בלי הוצאות נוספות.

18. חו"ל וגם לעשות טוב - חופשות רבות אפשר לשלב עם תכניות התנדבות, כמו פסטיבלים ופרוייקטים חברתיים. אם אתה לחוצים בכסף, זו יכולה להיות דרך ייחודית וזולה לתכנון חופשה.

19. נותנים לכם קרדיט - בדקו אילו הטבות מציעה חברת האשראי שלכם לשוהים בחו"ל ותפלאו למצוא הטבות בהשכרות רכב, רכישת מטבע זר והנחות באטקרצות שונות וכדומה.

20. ז'קלין בטרקלין - אם אתם צריכים להעביר הרבה זמן בשדה התעופה שקלו רכישה של כרטיס ללאונג' - ותגלו חוויה אחרת לגמרי.

21. להרגיל את הגוף - הילחמו בג'ט-לג באמצעות שינוי של הרגלי השינה והאכילה שלכם עוד לפני היציאה לחופשה.

22. לטוס בריא - אלכוהול, קפאין ואוכל מעובד מייבשים אתכם - הימנעו מהם כמה שניתן כדי לא לסבול בטיסה ובימים לאחריה.

23. אני קודם - אם תזמינו למטוס ארוחה כשרה או טבעונית - תקבלו אותה לפני האחרים.

24. תהיו בקשר - התקינו על הסמארטפון אפליקציה שמאפשרת לעשות שיחות קוליות (מסנג'ר, וואטס-אפ, סקייפ, וייבר) והשתמשו באינטרנט האלחוטי של בית המלון או בית הקפה כדי להתעדכן עם קרוביכם בחינם.


יש לכם טיפים נוספים לטיסה? ספרו לנו בטוקבקים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully