וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה כדאי ללבוש כדי לקבל שדרוג למחלקות היוקרה בטיסה?

29.4.2018 / 8:57

מסתבר שלבגדים שאנחנו לובשים לטיסה יש השפעה מכרעת על הסיכוי להיות משודרגים למחלקות היוקרה. אחד מכל 5 נוסעים בעולם עשוי לקבל מחברת התעופה הצעה לשדרוג המושב שלו בחינם. אז מה ללבוש כדי להגדיל את הסיכויים(ומה לא)? הנה כל הטיפים

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: דוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט דווקא טסות במחלקת תיירים

אחד הטיפים המוכרים ביותר לקראת טיסה הוא להתלבש נוח, ולהגיע לשדה בבגדים שלא יגבילו אותנו בהתרוצצויות, בהיסחבויות, ולבסוף - בשינה לאחר ההמראה. רבים מאיתנו יעדיפו ללבוש במטוס טרנינג ומכנס רפוי או ג'ינס נוח עם טי שירט וקפוצ'ון, אבל יש לפחות סיבה אחת טובה לשקול שוב את הבגדים שאיתם יוצאים מהבית לשדה התעופה: שדרוג ממחלקת תיירים למחלקת עסקים, או אפילו מחלקה ראשונה.

אחד מכל חמישה נוסעים בעולם עשוי לקבל מחברת התעופה הצעה לשדרג את המושב שלו בחינם, בעיקר במקרים הרווחים של תפוסת-יתר במטוס, ואין דרך טובה יותר להתחיל או לסיים חופשה מאשר בפינוק מהסוג הזה. אבל לבגדים שאנחנו לובשים, מסתבר, יש השפעה מכרעת על הסיכוי שלנו להיות אותו אחד בר מזל מאותם החמש.

דיילים ודיילות ששוחחו עם ה"דיילי סטאר", סיפרו שבניגוד למה שנהוג לחשוב לא חייבים ללבוש בגדי מעצבים כדי להיות אלה שייבחרו לקבל את אותה הצעה נכספת לשדרוג בחינם, אולם כיוון שחברות התעופה עושות מאמצים לשמור על ניראות ייצוגית במחלקות הראשונות - אנשי הצוות יחפשו אנשים שלבושים בהתאם.

נוסעת מחלקה ראשונה טיסה. ShutterStock
נשים הלובשות מכנסיים מחוייטים או שמלה מגדילות את סיכוי השדרוג בטיסה/ShutterStock

אז מה ללבוש ומה לא?

אז באילו בגדים מדובר? ראשית, מה לא ללבוש: אנשים שלבושים בביגוד ספורטיבי כמו מכנסי טרנינג וקפוצ'ון או מכנסיים דקים ורפויים, כמו גם מכנסי ג'ינס סטנדרטיים, יהיו ככל הנראה הראשונים להיפסל. כך גם אנשים הנועלים סנדלים, כפכפים או נעלי ספורט.

עבור נשים, אנשי הצוות יבחרו ככל הנראה את אלה הלובשות מכנסיים מחוייטים או שמלה, או אלה העוטות על עצמן בלייזר אלגנטי. לגברים מומלץ ללבוש חולצה מחויטת, או מלווה במקטורן, או כזו התחובה בתוך מכנסי סיגר (מהסוג שמלווים חליפה מחויטת), או מכנסיים מסוג צ'ינו (גזרה שקרויה בישראל "קופיקו").

אנשי הצוות הוסיפו, כי לוק נקי ומתוחכם, גם אם לא בהכרח יוקרתי, הוא הנדרש עבור שדרוג. "צריך שתיראה כמישהו שטס לעיתים קרובות", אמר אחד ההדיילים, שציין כי קוד הלבוש במחלקה הראשונה בחברה שבה הוא עובד הוא מחמיר במיוחד. "לאו דווקא להיות לבוש בבגדי מעצבים, אבל בהחלט לא בג'ינס וסניקרס או מכנסי ריצה".

וכדאי לזכור את הטיפים הקבועים למי שרוצה להעלות את הסיכויים שלו לשדרג בחינם את המושב: להיות חבר במועדון הנוסע המתמיד שכן אלה תמיד יהיו בעלי עדיפות, לטוס לבד, לבחור טיסות לא פופולאריות כמו באמצע השבוע או הלילה, להגיע מוקדם ככל הניתן ולהיות הראשונים ששואלים על אפשרויות השדרוג. גם מי שהתיישב במקרה ליד תינוק בוכה או על כסא פגום יכול לבקש לשדרג את הכסא. והכי חשוב: היו נחמדים אל הצוות ככל שניתן, וככה תעלו את הסיכויים שלכם לטוס בסטייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully