וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך ליעדי הסתיו הכי מחופשים ומבוקשים בעולם

7.9.2017 / 9:10

הסתיו מתקרב ובא ולמרות שעדיין חם - בעולם כבר מתכוננים לעונת החופשות הקרובה. מנוע חיפוש הטיסות קיאק פרסם את רשימת היעדים הטרנדיים לעונת הסתיו. אז איפה כדאי לכם לבקר בחודשים הקרובים? הנה היעדים הכי מבוקשים

מקדש דבוד מדריד. ShutterStock
מדריד. אחד היעדים הכי מחופשים לחופשה בסתיו/ShutterStock

עונת הקיץ מתקרבת לסיומה והטמפרטורה מתחילה לצנוח, וזהו זמן מצוין להתחיל לתכנן טיול ליעדים חמים - ואנחנו לא מתכוונים לטמפרטורות. מנוע חיפוש הטיסות קיאק פרסם את רשימת היעדים הטרנדיים שלו לעונת הסתיו, וניפק רשימה של המקומות שכדאי לכם לשקול לבקר בהם בעונת החגים המתקרבת.

היעדים שוקללו לפי פרמטים מתוך מסד הנתונים של האתר ובהם עלייה בהיקפי החיפוש לעומת שנה שעברה, כדאיות המחירים סביב חודש אוקטובר, והתאמה של היעד לביקור בעונה.

אז לאן כדאי לטייל בחודשים הקרובים? הנה כמה הצעות סתוויות.

בירת קובה והעיר הגדולה ביותר באיים הקאריביים, הוואנה, כובשת את הפסגה ומעוררת עניין רב יותר מכל יעד אחר בעולם - עם עלייה של 75% בהיקף החיפושים השנה לעומת שנה שעברה, כך על פי אתר הזמנת הנסיעות. בהוואנה שורר אקלים טרופי והטמפרטורות הממוצעות בה במהלך השנה נעות בין 24 ל-31 מעלות, מה שיכול להסביר את העניין הגדל בה לטובת חופשה סתווית.

מכוניות ישנות ברחוב בעיר הוואנה, קובה. ShutterStock
היעד הכי מחופש כרגע לסתיו. הוואנה, קובה/ShutterStock

עיר נוספת שזוכה ליותר ויותר מאור הזרקורים בעולם התיירות היא ליסבון, עם עלייה של 46% בחיפושים בהשוואה לשנה שעברה. העיר הפורטוגזית, אשר מגזין "לונלי פלאנט" כבר סימן כאחד היעדים הטובים לבקר בו בשנת 2017 - בונה בבטחה את המוניטין שלה כאחת הבירות הלוהטות של אירופה עם קהילת אמנות משגשגת, סצינת מתפתחת של מבשלות בירה בוטיק ובעיקר - ליסבון היא אחת הערים עם הכי הרבה ימי שמש שנתיים ביבשת אירופה, מה שהופך אותה ליעד מצוין לסתיו.

פורטוגל זוכה באופן לדירוג גבוה גם בשיקלול של נתונים נוספים וכלל עולמיים, ובאתר מכנים אותה "היעד החם הבא" - ולא רק בעונה הקרירה - שכן היא עולה גבוה בכל רשימות היעדים הטרנדיים שלהם. "סעו לבקר שם לפני שההמונים מגיעים", ממליצים באתר.

ליסבון פורטוגל. ShutterStock
עלייה של 46% בחיפושים בהשוואה לשנה שעברה. ליסבון/ShutterStock

חזרה לעונת החגים - אם אתם רוצים לכסות שני יעדים טרנדיים בנסיעה אחת, לא תצטרכו להרחיק הרבה מאשר ספרד שכן הן מדריד והן ברצלונה (למרות הפגיע האחרון בעיר) מתברגות שתיהן לחמישייה הראשונה עם עלייה של 35% ו-32% בהתאמה בחיפושים. את דירוג חמשת היעדים הטרנדיים של סתיו 2017 סוגרת אמסטרדם עם עלייה של 27% בעניין שמוצאים בה תיירים מסביב לעולם.

פארק גואל בעיצובו של אנטוני גאודי, ברצלונה. ShutterStock
שומרת על הפופולריות שלה למרות הפיגוע. פארק גואל בברצלונה/ShutterStock

על אף שערים אירופאית שולטות ברשימת עשרת הייעדים הטרנדיים של קאיאק לסתיו, יש יעד חוץ אירופי אחד שהצליח להתברג פנימה, למרות שהוא פחות על מפת היעדים הישראלית - האי באלי באינדונזיה. באלי נהנה מטמפרטורה ממוצעת של 30 מעלות לאורך כל השנה, והוא זוכה לעלייה של 26% בחיפושים לעומת השנה שעברה. אחריו ממוקמים פריז (24%), רומא (21%), לונדון (17%) וטוקיו (15%). אחרי בדיקה של מסד הנתונים שלהם, מדווחים באתר קיאק כי באופן כללי מחירי כרטיסי הטיסה לאירופה ירד באופן משמעותי השנה, מה שעשוי להסביר את העניין הגובר לאחרונה של תיירי חוץ בנסיעה לשם.

באלי אינדונזיה. ShutterStock
פחות רלוונטי עבורנו אבל עדיין מבוקש בעולם. באלי, אינדונזיה/ShutterStock

בכל מה שנוגע לתאריכים, הנתונים של האתר מצביעים שטיול קצר בין ה-7 לאוקטובר עד ה-10 אוקטובר מסתמן כאופציה זולה במיוחד לטוס בה, בעוד טיול בין ה-6 לאוקטובר ועד ה-9 לאוקטובר יהיה היקר ביותר לעונה. אם חפצה נפשכם בגיחה לאמריקה בחודש ספטמבר, בקיאק ממליצים לבחון ביקור בקנקון, סן חואן, בוסטון, שיקגו או דנבר.

אז איפה אתם תעבירו את הסתיו? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully