וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגעגעים אליכם: המדינה שתשלח לכם חבילות שלה, ובחינם

המיזם שגרם לנו להתאהב: מעלים לשירות הדואר הגיאורגי סרטון קצר שלכם, מספרים למה אתם אוהבים את גיאורגיה או רוצים לבקר בה, ומקבלים בדואר חבילה מפתיעה במיוחד וללא תשלום

בטומי, גיאורגיה/Visit Batumi

(בווידאו: הגן הבוטני בעיר בטומי בגיאורגיה)

תושבי גיאורגיה קנו לעצמם שם עולמי בכל הקשור להכנסת אורחים. כל מי שכבר ביקר במדינה, הממוקמת בדרום הקווקז (וישראלים רבים אכן עשו זאת) מתפעל מהאירוח הלבבי שמציעה גיאורגיה. נוסף על כך, גיאורגיה מציעה נופי טבע מרהיבים ומגוונים - מפסגות הרים מושלגות ועד רצועות חוף יפהפיות, כמו גם תענוגות קולינריים, היסטוריה מרתקת, תרבות ייחודית המשלבת בין אירופה ואסיה ועוד.

אבל, כאמור, האירוח הגיאורגי הוא מקור גאוותם של תושביה, והמילה עצמה, "אירוח", זוכה לכמה וכמה מילים נרדפות, בעלות משמעויות רבות. כך למשל, המונח stumartmokvareoba מציין לא רק את אהבת האירוח, אלא את אהבת האורחים עצמם.

גיאורגיה שולחת חבילות של המדינה לתיירים בגלל הקורונה. Georgian Post, אתר רשמי
אוהבים תרבות גיאורגית? תקבלו את חבילת "מסע הארגונאוטים וגיזת הזהב" המסורתית/אתר רשמי, Georgian Post

כל הרקע הזה כבר מרמז על כך שהגיאורגים לא ממש שבעי רצון מהמצב שכפתה עליהם מגפת הקורונה, בה הם אינם יכולים עוד לארח תיירים כפי שעשו בעבר. זאת לצד המכה הכלכלית הקשה שספגה המדינה בשל היעדר הכנסה מתיירות.

כעת, מציע שירות הדואר הגיאורגי מיזם מדליק וייחודי, עם המוטו: "אם אינכם יכולים לבקר בגיאורגיה - גיאורגיה תגיע אליכם בדואר".

גיאורגיה שולחת חבילות של המדינה לתיירים בגלל הקורונה. Georgian Post, אתר רשמי
"גיאורגיה תגיע אליכם בדואר". החבילה שתישלח למצלמי הווידאו/אתר רשמי, Georgian Post

גיאורגיה בקופסה - ובהתאמה אישית

כיצד עושים זאת? בפשטות. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט של שירות הדואר הגיאורגי, להירשם, לציין את כתובת המגורים שלכם, לצלם את עצמכם בסרטון קצר שבו תספרו על תחומי העניין שלכם ועל הקשר או החיבה שלכם לגיאורגיה ותושביה - ופשוט להמתין לקסם שיתרחש.

אתר ה"לונלי פלנט" מדווח כי בסרטונים, שיועלו על ידי גולשים מהעולם כולו, יצפו אנשי המיזם וישלחו לגולשים מתנות בהתאמה אישית, לפי תחומי העניין שצוינו. המתנות מגיעות בדמות קופסאות שבהן מיצגים, דמויות, צילומי נופים ושאר פריטים שמייצגים את גיאורגיה. בשלב הבא, הקופסאות מגיעות אל שירות הדואר הגיאורגי, שם הן נארזות, נעטפות ונשלחות עד אליכם.

גיאורגיה שולחת חבילות של המדינה לתיירים בגלל הקורונה. Georgian Post, אתר רשמי
חבילת האירוח הגיאורגי המפורסם והמטבח הנודע שלה, לפי הצייר ניקו פירוסמני/אתר רשמי, Georgian Post

לצפות בסרטונים שהעלו תיירים מרחבי העולם

מי שייכנסו לאתר שירות הדואר, יוכלו לא רק להעלות סרטונים של עצמם, אלא גם קבל השראה ולצפות בשלל סרטונים שנשלחו על ידי אנשים ברחבי העולם. באופן זה, מסבירים בשירות הדואר המקומי, תושבי המדינה ממשיכים ליצור קשרים עם שאר העולם, ולהוכיח עד כמה הכנסת האורחים הגיאורגית לא תלויה בגבולות פיזיים.

לאתר שירות הדואר של גיאורגיה והעלאת סרטונים:
https://georgiabypost.com/

גיאורגיה שולחת חבילות של המדינה לתיירים בגלל הקורונה. Georgian Post, אתר רשמי
חבילת 20 שנה לקולנוע הגיאורגי וריקוד העם המסורתי שלה/אתר רשמי, Georgian Post
  • עוד באותו נושא:
  • גיאורגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully