וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימני התקופה: הדיילת שנהפכה לסוחרת סמים

1.10.2020 / 9:07

הדיילת אלכסנדרה דוברה, בת 27, טיילה בעולם וכיכבה ברשתות החברתיות. בעקבות משבר הקורונה היא פוטרה, ועשתה "הסבה" יצירתית במיוחד. כעת היא תישלח אל הכלא

צילום מסך

(בווידאו: חיי הזוהר של הדיילים והדיילות היפים בעולם)

היא חצתה את אירופה לאורכה ולרוחבה, ודמותה הופיעה רבות ברשתות החברתיות. אך כעת, הדיילת לשעבר נידונה למאסר של 28 חודשים, בשל ה"הסבה" שעשתה מעסקי אוויר לעסקי סמים. זאת לאחר שאיבדה את מקום עבודתה עקב מגפת הקורונה.

אלכסנדרה דוברה, בת 27, היגרה לפני כשלוש שנים מרומניה מולדתה אל בריטניה, שם החלה לעבוד כדיילת במספר חברות תעופה, בעת שהוצבה בנמל התעופה לוטון (Luton) שבלונדון.

שיטוט בעמוד האינסטגרם שלה מגלה שפע של תצלומים שלה, עומדת לצד מטוסי וויז-אייר וריינאייר, או ניצבת בתנוחות לוהטות באתרים אקזוטיים, בעודה לובשת ביקיני או הלבשה תחתונה אופנתית.

אולם, ימי הזוהר חלפו במהרה בשל מגפת הקורונה, שהרחיקה אותה מעבודתה הנחשקת. הניו יורק פוסט מדווח כי דוברה הכירה גבר באפליקציית הכרות, וזה שכנע אותה להבריח קוקאין.

היא אף עברה להתגורר בסמוך אליו, כדי להעמיק את הקשר, אך בחודש שעבר היא נתפסה על ידי המשטרה, לאחר שהיתה נתונה תחת מעקב.

החוקרים שערכו חיפוש בדירתה, מצאו בשידה שלצד מיטתה 81 שקיות קטנות המלאות בקוקאין. על פי הדיווח, מדובר בכמות שמחירה ברחוב עומד על 3,350-2,230 דולרים. דוברה הודתה באשמת החזקת קוקאין למטרות סחר, ונידונה כאמור ל-28 חודשי מאסר.

עוד בוואלה!

מטורף: נוסעת הבריחה לטיסה ילדה בת 4 בתוך כבודת היד

לכתבה המלאה

"מגיעה ממשפחה טובה ברומניה"

"היא עבדה כדיילת במשך מספר שנים, והיתה לה משכורת טובה", אמר עורך דינה, פול קליף. הוא הוסיף כי "דוברה היה הרוסה כאשר איבדה את עבודתה". לדבריו, מאז מעצרה, נעלם הגבר שהכירה והיא לא הצליחה ליצור עמו קשר.

"אחת ההשלכות הנוראיות ביותר כעת היא שלעולם הי אלא תוכל עוד לעבוד כדיילת. זה היה משהו שהיא מאוד אהבה", הוסיף עורך דינה. "אין לה רקע של פשיעה. היא מגיעה ממשפחה טובה ברומניה. אם הם ידעו שהיא מעורבת בפרשה מסוג זה, הדבר יגרום להם צער רב".

אך השופט לא התרגש מהאמירות הללו. "מדובר בסמים מאיכות גבוהה, שצריכתם כרוכה בגרימת סבל רב. היה לך תפקיד חשוב בשרשרת האספקה של הסם", אמר השופט דיוויד פלטשר לדיילת שתישלח אל הכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully