וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואה לך בעיניים: זה הדבר הראשון שדיילים רואים עליך בטיסה

בעוד שהם מחייכים אליכם בפתח המטוס, צוות הדיילים והדיילות גם מקדיש תשומת לב רבה למי בעצם עולה לטיסה: ההופעה שלכם, אופן ההליכה שלכם ועוד. הכל מתויק היטב בזיכרון, בעיקר עבור סיבה אחת חשובה

צילום מסך

בסרטון: חיי הזוהר של הדיילים והדיילות היפים בעולם

אתם עולים אל המטוס, והדיילות והדיילים ניצבים בו, מברכים אתכם לשלום ולעתים גם מסייעים עם המטען שלכם. אבל אל תטעו: יש להם מטרה אחת חשובה בהרבה: לבדוק אתכם.

וכך, בעוד שהם מחייכים אליכם בפתח המטוס, הם גם מקדישים תשומת לב רבה למי בעצם עולה לטיסה: ההופעה שלכם, אופן ההליכה שלכם ועוד. הכל מתויק היטב בזיכרון.

"הנוסעים חושבים שאנחנו בסך הכל מברכים אותם לשלום, "מסביר ג'יי רוברט לאתר HuffPost. "אבל הם יופתעו אם יידעו עד כמה אנחנו מפחיתים סיכונים בשלב זה של הטרום-טיסה, סיכונים שעלולים לגרום לעיכובים ואף לפגוע בשלום הנוסעים".

אנשי צוות האוויר שמים לב היכן אתם יושבים, אם יש לכם בעיה להניף את המטען לתאי האחסון העליונים ועוד. וכך, הם ירשמו לעצמם בזיכרון שאם מישהו נדמה להם כבעל יכולות פיזיות גבוהות מהממוצע, הם יוכלו להשתמש בו במקרה חירום, מסבירה דיילת לשעבר, שעבדה בחמש חברות תעופה שונות.

דיילת דיילים בורדינג מטוס טיסה. shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
ההופעה, אופן ההליכה של הנוסעים ועוד - הכל מתויק היטב בזיכרון של הדיילים/מערכת וואלה! NEWS, shutterstock

הנוסע שלא יוצר קשר עין

"אני מנסה לאתר נוסעים שנראים חזקים, כאלו שיוכלו לסייע במקרים של בעיות אבטחה במהלך הטיסה, כמו גם בעת עזרה בפינוי המטוס בשעת חירום. באופן טיפוסי, מדובר בנוסע שטס לבדו, לבוש בבגדים יומיומיים, בעל מבנה גוף חסון".

גם הדיילת ג'ניס בריג'ר בת ה-27 מסבירה כי "אם אני מבחינה במישהו או במישהי עם מראה חסון ושרירי, אני אזכור את מראה פניהם ואת מיקום המושב שלהם. עבורי, נוסע או נוסעת זו יכולים להוות קרש הצלה".

נוסף על כך, אנשי צוות אוויר יודעים לזהות כאשר אתם מתחילים להשתכר, עד כמה אתם חביבים (או לא) לנוסעים שלידיכם והאם אתם נמנעים מקשר עין. "אני שמה לב מי יוצר איתי קשר עין, ויותר מכך - מי לא. מי שלא עושים זאת, גורמים לי לשים לב אליהם יותר: האם יש להם פחד טיסה? האם הם חשים בטוב? האם הם מתמודדים עם בעיות אישיות? אלו לא דברים שאנשים בדרך כלל מספרים, אך התפקיד שלי הוא לוודא שכולם חשים בנוח בטיסה", מוסיפה ספטני מיקל מחברת התעופה סאות'ווסט איירליינס (Southwest Airlines).

לעתים אנשי צוות האוויר גם ישימו לב מה אתם קוראים. "אם את קורא ירחון רפואי, אדע לגשת אליך במקרה שמישהו יזדקק לעזרה ראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully