וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייל דלתא איירליינס נתפס מקיים יחסי מין בטיסה עם כוכב פורנו

30.10.2018 / 8:03

חברת התעופה דלתא איירליינס השעתה את הדייל הצעיר לאחר שפורסם סרטון שלו מקיים יחסי מין עם כוכב הפורנו הגאה אוסטין וולף בשירותי המטוס. הדייל להגנתו: "לא ידעתי שהרגע תועד במצלמה"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

כוככב הפורנו גייז אוסטין וולף/Austin Wolf - Hot Connection

דייל של חברת דלתא איירליינס צפוי לאבד את משרתו לאחר שברשת פורסמו שני סרטונים שלו מקיים יחסי מין בשירותי המטוס עם לא אחר מאשר כוכב הפורנו הגאה (וההורס!) אוסטין וולף. בדיילי מייל דווח שבהנהלת חברת התעופה לא קיבלו זאת בעין יפה, השעו את הדייל ופתחו בחקירה. לא ברור מי אחראי לצילום ופרסום הסרטונים של השניים מצטרפים למועדון ה-"Mile High" ה"יוקרתי" השמור לכל מי שעשה סקס במהלך טיסה, אולם אלה מצאו עצמם מהר מאוד רצים בטוויטר ובקבוצות הווטסאפ של העובדים עד שהגיעו לידי ההנהלה הבכירה.

על פי הדיווחים, הדייל, שהחל לעבוד בחברה ממש לאחרונה, לא היה בתפקיד בזמן המקרה, אולם לבש את מדי החברה. השניים נכנסו לשירותים במהלך טיסה ארוכה, שם, בחלל הזעיר, בילו יחדיו כשמונה דקות. מקורות מדווחים שהדייל, בשנות ה-20 לחייו, טען בפני מנהלי החברה שלא היה לו מושג שהמפגש צולם בווידאו - וכי לא היה לו שום חלק בפרסום הסרטונים ברשת. הסרטונים ירדו מאז מהאוויר, אולם העובד הושעה מתפקידו עד שתתבצע בדיקה מעמיקה אודות הפרת כללי ההתנהגות בחברה. בדלתא איירליינס צפויים להתייעץ עם מומחים משפטיים למקרה שהסרטון פורסם ללא הסכמתו של הדייל.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

סרטון חשפנות ביזארי במיוחד הוביל להשעייתה של דיילת בריטיש איירווייז

לכתבה המלאה

וולף, שהופיע במספר רב של סרטי פורנו ומפרסם את שירותיו ללילה במחיר של 1,200 דולר למפגש, סירב להגיב בנושא. בדיילי מייל בחרו שלא לחשוף את זהותו של הדייל מאחר שטען שלא נתן את הסכמתו לפרסום הסרטונים. "אני רק רוצה שיניחו לי לנפשי", הוא אמר בשיחת וואטסאפ עם האתר, "אני רק מנסה להחזיר את חיי למסלולם". אחד העובדים סיפר בתגובה: "אם זה היה נעשה בחשאי, אולי הוא היה יוצא מזה נקי, אבל כשהסרטונים פורסמו ברשת זה התפשט בחברה כמו אש בשדה קוצים. מישהו אפילו חיבר על זה מם שצוחק הקריירה של הדייל שירדה בשירותים, תרתי משמע. זה היה דבר כל כך מטופש לעשות - ואחרי זה עוד לפרסם את זה ברשת. האיש המסכן הזה ודאי עבר חתיכת השפלה".

דובר של חברת התעופה דלתא איירליינס מסר בתגובה: "הסרטון אינו משקף את הסטנדרטים המקצועיים שאנו מצפים מהעובדים שלנו בזמן שהם מייצגים את המותג דלתא או עולים כנוסעים למטוס דלתא. השענו את העובד ואנו מנהלים חקירה מלאה בנושא".

על פי סקר שנערך ב-2011, יותר מ-95 אחוזים מהנוסעים היו מעניינים להצטרף ל"מועדון הסקס בטיסות", ואחד מתוך חמש גם טוען שניסה זאת. אולם, מומחים משפטיים טוענים שנוסעים פזיזים עלולים למצוא עצמם אשמים בהאשמות כבדות כמו התערטלות בציבור או הפרעה לצוות העובדים, ולשלם על כך בעונשי מאסר ארוכים אילו ייתפסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully