וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המלון הכי מפחיד באמריקה": ברוכים הבאים למלון הליצנים - ליד בית הקברות

18.8.2020 / 0:12

ממוקם על הכביש לווגאס שוכן לו מלון עם מעל לאלפיים בובות של ליצנים, כשלרובם אחראי המנכ"ל שפשוט התאהב ברעיון. ואם זה לא מספיק מפחיד - אז ליד בית המלון שוכן בית קברות ישן

ליצנים מפחידים מטילים אימה ברחבי הארץ, אוקטובר 2017/צילום: סרטוני גולשים ופייסבוק, עריכה: יאיר דניאל

הכנסו (על אחריותכם) ללילה ב-Clown motel - הבית של יותר מ-2,000 ליצנים מפחידים וגם כמה רוחות רפאים. המלון המקריפ ממוקם בעיירה טונופה, נבאדה, והוא המקום המושלם לאוהבי הליצנים, וסיוט לכל האחרים. כדי להפוך את העניינים ליותר מלחיצים, הוא ממוקם ליד בית קברות ישן. באופן לא מפתיע, הוא זכה לשם "המוטל הכי מפחיד באמריקה".

נסו לתאר לעצמכם לילה שקט במלון רדוף מלא בליצנים. ואם זה ממש מה שאתם אוהבים, תודו לבעלים שלו, היים אננד. הכל התחיל במולדתו, הודו, כשאננד בן ה-14 הלך עם חברו לקרקס המקומי, וכשהוא מוקף בנמרים, פילים ואקרובטים, ברח אחרי רבע שעה. הוא שוכנע לנסות שוב, וחזר לשם, כשראיית העולם שלו השתנתה לחלוטין, והוא החל לצחוק ולהינות במקום. "התאהבתי בהכול", הוא סיפר ל- Thrillist, "מהיום הזה התחלתי לאסוף ליצנים"

בשנת 2017 אנדד גר בלאס וגאס, ובאותו הזמן היו לו כבר 200 ליצנים באוסף שלו, כשהוא עובד 10 שעות ביום באמזון ועוזר למשפחה שלו בעסקי המלונאות שלהם, כשהוא מתעסק בשיווק. לא רחוק ממנו היה בוב פרצ'טי, הבעלים המקורי של הקלואן מוטל, בו היו "רק" 800 ליצנים באותו הזמן. אחרי שנים שבו הוביל את אחת האטרקציות הפחות מפורסמות בכביש 95, הוא החליט לפרוש ולמכור את המקום תמורת 900 אלף דולר. במקרה אחיו של אננד הציע לו לקנות לו מלון ןהכל הסתדר במקום.

היו רק כמה בעיות: טונופה היא חור לעומת התיירות הנהדרת של וגאס, עם קצת יותר מ-2,400 תושבים, וליד המלון נמצא בית קברות, משהו שעבור אננד דווקא היה חיובי במיוחד. הוא מסביר: "אם היה למישהו 10 מיליון דולר, הוא לא היה עושה דבר כזה. אמרתי לאחי: אתה רואה? המלון הזה כבר פופולרי, ובית הקברות? זה הקאץ'".

אחרי שהפך למנכ"ל של הקלואן מוטל, אננד החל לדבריו לשים לב לקולות מוזרים כמו צעדים על השטיח, קולות או דלתות נפתחות ונסגרות. "פחדתי בהתחלה, לא יכולתי לישון בחדר שלי", הוא מספר, "אבל יום אחד חשבתי: "למה באתי לכאן? יש כנראה כוח עליון. הם רצו שאנהל את המלון הזה, אז כנראה שהם לא יתעסקו איתי. ככה ידעתי שהם אומרים לי בעצם: "אנחנו כאן, אבל אל תדאג לגבינו"".

לפי האורחים, נראה כי חדרים 108, 109, 210, 215 ו-217 הם החדרים בהם קורות התקריות העל טבעיות. אננד מאוד אוהב לשווק את אפקט הפחד, ויצר את חדרי "יום שישי ה-13", "הלואין", "מגרש השדים" ו-"זה". הוא רוצה לייצר גם חדרים עם מבט אל בית הקברות.

אנשים מכל העולם באים למלון, מגרמניה, צרפת, סקוטלנד, אנגליה ושויץ. הוא מציע למבקרים להשאיר את הליצנים במקום כי זה הבית שלהם. "סבתא שלי אמרה לי פעם, אם אתה למטה, הסתכל על הליצן", זה הקו שגדלתי איתו. בגלל זה התחלתי לאסוף את הליצנים. הליצן הוא יצור מחייך, והוא גורם לי לצחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully