וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו אסטרונאוטים: חליפות הטיסה לימי הקורונה כבר כאן

חברת טכנולוגיות מטורונטו יצרה מעין חליפת אסטרונאוט, הכוללת מכשיר טיהור אוויר מובנה שמותאם לטיסות בימי הקורונה. 50 אלף נוסעים מפוחדים כבר רכשו אותה באתר למימון המונים. כיום מחירה 250 דולר ליחידה. הפריט הבא שלכם לחופשה?

חליפות BioVYZR לטיסה לימי הקורונה/VYZR Technologies

טוב, זה אומנם עוד רחוק אבל נראה שבעולם מצאו את השיטה החדשה שבה נטוס בעולם בתקופת הקורונה, וזה לא הולך להיות מראה מלבב במיוחד: חברת VYZR טכנולוגיות מטורונטו, המתמחה בציוד למיגון אישי, פיתחה מוצר חדש בשם BioVYZR - מעין חליפת אסטרונאוט עם חומר נגד אדים בחלון ומכשיר טיהור אוויר מובנה, כמו שיש בבתי חולים.

החליפה, שפותחה בעזרת אתר למימון המונים, עולה כיום 250 דולרים לצרכן ועשתה לעצמה שם ברחבי ארה"ב. כ-50 אלף נוסעים פרנואידים כבר הזמינו לעצמם חליפות טיסה באתר בתחילת המיזם, שגייס מהם 400 אלף דולרים לפיתוחו, כשהחליפה הראשונה אמורה להישלח בסוף יולי.

חליפות BioVYZR לטיסה לימי הקורונה. צילום מסך, אתר רשמי
כ-50 אלף נוסעים כבר הזמינו. חליפת ה-BioVYZR/אתר רשמי, צילום מסך
חליפות BioVYZR לטיסה לימי הקורונה. אתר רשמי, אתר רשמי
בחליפה יש מכשיר ההנשמה שמספק אוויר נקי ומסונן מסוללת ליתיום-יון/אתר רשמי, אתר רשמי

עדיף להיראות כמו טלטאביז מאשר להידבק

אף אחד, אפילו לא יאזין אל-קייסי היזם של הרעיון, לא יודע כיצד יגיבו אנשי רשות אבטחת שדות התעופה בארה"ב (TSA), או חברות התעופה לחליפה הזו, אבל זה לא הניא את דעתם של הרוכשים המוקדמים כמו גיני מקסוול, שביחד עם בעלה רכשה להם ולשני ילדיה חליפות בשווי אלף דולרים, כדי לטוס לאיי הבתולה האמריקניים כדי לפגוש את הוריה. לאחר שנודע לה על המיזם באמצעות אימייל, הם החליטו שלמרות שיצחקו עליהם שהם נראים כמו טלטאביז, עדיין שווה להם את מידת הביטחון שהחליפה מקנה בטיסה.

"זה נתן לנו הרבה שקט נפשי", אומרת מקסוול לאתר בלומברג האמריקני, "והילדים נרגשים ללבוש את חליפות החלל שלהם. כך או כך, זו תהיה מזכרת מוזרה מזמנים מטורפים".

לדברי אל-קייסי החליפה היא עיבוד של ההמצאה הראשונה של החברה שלו, מגן שמש שנועד לספק צל ללא ידיים בסביבות מדבריות. "כאשר הקורונה התפרצה, הבנו שבעולם מושלם לכל אחד תהיה גישה למכונת הנשמה מטהרת אוויר", הוא אומר בהתייחס למכשיר ההנשמה שמספק אוויר נקי ומסונן מסוללת ליתיום-יון. "לקחנו מוצר שמוגבל בדרך כלל להגדרות רפואיות ולתעשייה, שמתומחר בדרך כלל במחיר של 1,800 דולרים והתאמנו אותו כך שיהיה נגיש לציבור".

חליפות BioVYZR לטיסה לימי הקורונה. צילום מסך, אתר רשמי
שדרוג לקסדה אטימה היטב נוגדת ערפל/אתר רשמי, צילום מסך

פחות נוח עם החליפה במחלקת תיירים

חליפת ה-BioVYZR, נוצרה מסיליקון, בד ניאופרן וויניל, שוקלת פחות משלושה קילוגרמים וקלה לחיטוי ולקיפול בין שימוש לשימוש. יש לה רתמת חזה, הזמינה כיום רק בגודל מבוגר כללי ובגודל כללי של ילד, שיושבת על הכתפיים והיא מכילה שתי רצועות צד מתכווננות עם אבזמים סביב המותניים, בדומה לאלה של חליפות הצלה צהובות.

מגן הפנים הסטנדרטי שיש לכבאים או רופאים שונים, קיבל כאן שדרוג לקסדה אטימה היטב נוגדת ערפל (אני פוג) עם שני חלונות היקפיים לראייה אופטימלית. בעוד שהחליפה נראית כאילו היא יכולה לחנוק את הלובש אותה, אל-קייסי טוען שאין כמעט הבדל בטמפרטורה מאשר לאלו שלא לובשים אותה. מה שאולי פחות נוח, היא העובדה שהחליפה מוסיפה ארבעה עד חמישה סנטימטרים של גובה, מה שיגרום לנוסעים הגבוהים להשתלב בצורה מביכה עוד יותר בתוך המושבים במחלקת התיירים.

החסרון של החליפה הוא שהמשתמש בה יכול להישמע כשהוא מדבר, אך הוא לא ישמע כשדייל או נוסע אחר ידברו אליו. סוללות הליתיום-יון של הקסדה מחזיקות עד 12 שעות בטעינה בודדת, ומאושרות על ידי רשות אבטחת שדות התעופה בארה"ב.

חליפות BioVYZR לטיסה לימי הקורונה. צילום מסך, אתר רשמי
החליפה נוצרה מסיליקון, בד ניאופרן וויניל/אתר רשמי, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully