וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעתה והלאה הדיילים במטוס ישרתו אתכם ככה

לדיילים יהיו חליפות חד פעמיות, כל הנוסעים יאלצו לחבוש מסכות וכפפות במהלך הטיסה והמטוס יעבור חיטוי לאחר כל נחיתה - בחברת אמירייטס של איחוד האמירויות הערביות כבר מוכנים לטיסות בעידן שאחרי הקורונה

מטוס אל על נוחת לראשונה במלבורן באוסטרליה/דוברות אל על

בווידאו: מטוס אל על נוחת לראשונה במלבורן, אוסטרליה לחלץ ישראלים בימי הקורונה

בעולם כבר מריחים את החזרה לשגרה וחברת התעופה של איחוד האמירויות הערביות, אמירייטס, מגבירה אמצעי זהירות בשדה התעופה בדובאי ובמטוסיה כדי להבטיח את בריאותם ובטיחותם של עובדיה וגם הנוסעים, כמובן.

כל צוותי המטוס, צוותי הקרקע ושאר עובדים שנמצאים במגע ישיר עם הנוסעים, יצויידו מעתה בציוד מגן אישי, הכולל חליפת-מגן חד פעמית מעל מדיהם, מגן בטיחות, זאת בנוסף למסכות וכפפות.

בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי, על כל העובדים והנוסעים לחבוש מסכות וכפפות. בנוסף, סורקים תרמיים עוקבים אחר הטמפרטורות של כל הנוסעים והעובדים היוצאים לשדה התעופה. יתר על כן, הונחו אינדיקטורים המציינים מרחק פיזי על הקרקע, כמו גם באזורי ההמתנה, כדי לעזור לנוסעים לשמור על המרחק הדרוש במהלך ביצוע הצ'ק-אין והעלייה למטוס.

צוות שדה התעופה התקין גם מחסומי הגנה בכל דלפקי הצ'ק-אין, כדי להבטיח ביטחון נוסף לנוסעים ולעובדים שנמצאים באינטראקציה באזור הדלפקים בשדה.

דיילות חברת אמירייטס בתקופת הקורונה. אתר רשמי, אתר רשמי
הנוסעות ודיילות הקרקע של אמירייטס עם מסכות/אתר רשמי, אתר רשמי
דיילות חברת אמירייטס בתקופת הקורונה. אתר רשמי, אתר רשמי
ברוכים הבאים ושתהיה טיסה בריאה. דיילות אמירייטס בקבינה/אתר רשמי, אתר רשמי

על טיסותיה של חברת אמירייטס, אחת מחברות התעופה היוקרתיות והטובות בעולם, מוקצים מושבים מראש עם מושבים פנויים המוצבים בין נוסעים בודדים או קבוצות משפחתיות, תוך שמירה על פרוטוקולי המרחק הפיזי.

אמירייטס שינתה גם את השירות בתוך הטיסה עצמה, שמותאם עתה יותר למצב וזאת מסיבות בריאותיות ובטיחותיות. את האוכל והמשקאות ימשיכו הנוסעים לקבל בקופסאות מעוצבות כדי להפחית את המגע עם הצוות ולמזער את הסיכון לאינטראקציה. הקופסאות האישיות מספקות ללקוחות כריכים, משקאות, חטיפים וקינוחים.

באופן דומה, כדי להפחית את הסיכון להתפשטות הנגיף באמצעות מגע, מגזינים וחומר קריאה מודפסים אחרים לא יהיו זמינים באופן זמני. בנוסף, את המזוודות הקטנות או הטרולי לא יהיה ניתן כרגע להעלות לתוך המטוס, ופריטי ההובלה המותרים בתא מוגבלים למוצרי מחשב נייד, תיק יד, תיק גב ואביזרי תינוק. בזמן הטיסה, יאלצו הנוסעים לחבוש את המסכות והכפפות שלהם במהלך הטיסה, החל משלב הצ'ק אין ועד שהם הירידה מהמטוס.

כל מטוסי החברה יעברו תהליכי ניקוי וחיטוי משופרים בדובאי לאחר כל טיסה.

עוד בוואלה!

מדוממים מנועים: כך נראה עולם התעופה כשהמטוסים מקורקעים

לכתבה המלאה
שדה תעופה בדובאי חברת אמירייטס בתקופת הקורונה. אתר רשמי, אתר רשמי
בצ'ק אין שומרים על שני מטרים מכל נוסע. שדה התעופה בדובאי/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully