וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לחלום: פורסמה רשימת הערים והמלונות הטובים בעולם; ישראל בפנים

13.7.2020 / 13:49

זה אומנם נראה עוד רחוק אבל בעולם מתחילים להפשיר מסגר הקורונה, אז מגזין התיירות הנודע "טרוול אנד לז'ר" פרסם את את רשימת הערים, המלונות, האיים וחברות התעופה הטובים בעולם השנה. וגם לישראל יש נציגות נאה בכמה קטגוריות

שדה תעופה צ'אנגי סינגפור/Jewel Changi Airport

(בווידאו: שדה תעופה צ'אנגי בסינגפור, שנבחר לטוב בעולם ברשימה)

בעוד אנחנו לא חושבים בכלל על חו"ל בתקופה הקרובה, בעולם ממשיכים כסדרם ועם פתיחת הגבולות לתיירות במדינות שונות, גם פירסמו במגזין התיירות הנודע "טרוול אנד לז'ר" (Travel & Leisure) את רשימת הערים, המלונות, האיים, מכוני ספא, קרוזים וחברות תעופה הטובות בעולם לשנת 2020.

קיץ ישראלי: פרויקט הטיולים והאטרקציות של וואלה! תיירות

המשאל שנערך בקרב גולשי המגזין נסגר ב-2 במרץ השנה, ממש לפני שנסגרו רוב מדינות העולם בגלל הקורונה, כך שהתוצאות בסקר הנרחב משקפות את חוויות הגולשים לפני התפרצות הנגיף.

מבין 25 הערים המובילות בעולם השנה, למקסיקו יש נציגות של ארבע ערים, כולל אחת במקום הראשון - העיר אואחקה (Oaxaca) שבדרום מקסיקו. היא זכתה במקום הראשון השנה בעקבות היותה עיר של אמנות, ארכיטקטורה, אוכל והיסטוריה. "אחת הערים המהנות ביותר שיצא לי לבקר בהן", כתב אחד הגולשים שבחר בה.

לרשימה המלאה.

אוקסקה מקסיקו. Shutterstock, ShutterStock
העיר הכי-הכי השנה. העיר אואחקה, מקסיקו/ShutterStock, Shutterstock

כניסות יפות גם לישראל

בין 10 הערים הטובות במזרח התיכון ואפריקה, יש לישראל שתי נציגות: ירושלים במקום החמישי ותל אביב במקום השישי. ביירות, אגב, מקדימה את הערים הישראליות ודורגה במקום הרביעי, כשהעיר הטובה במזרח התיכון ואפריקה היא מרקש שבמרוקו.

מבין מלונות הריזורטים הטובים במזרח התיכון ואפריקה, זכה מלון בראשית במצפה רמון במקום השלישי מתוך חמשת הזוכים. ב-2018 זכה המלון בתחרות בריכות המלון היפות בעולם.

עוד בוואלה!

מלון "בראשית" זכה בתחרות בריכות המלון היפות בעולם

לכתבה המלאה
מלון בראשית ישרוטל מכתש רמון. יח"צ דבי תקשורת,
דורג במקום ה-3 מבין הריזורטים הטובים במזרח התיכון. מלון בראשית/יח"צ דבי תקשורת

אין הפתעות בגזרת האי הטוב בעולם

בין 100 המלונות הטובים דורג במקום הראשון מלון קאפלה אובוד (Capella Ubud) שבאי באלי, אינדונזיה, שזכה לציון 99.85. "השירות המותאם אישית הטוב ביותר. הצוות סופר קשוב, והעיצוב של ביל בנסלי הוא ייחודי", כתב גולש אחד. גשר תלוי מוביל את האורחים לסוויטות האוהלים שלהם, שם הם חשים שקועים בג'ונגל, עם יער צפוף מכל עבר ונהר ווס (Wos) שוצף למטה. "זו חוויה קסומה על אי האלים", כתב אורח אחר.

האי הטוב בעולם הוא (שוב) פלאוואן (Palawan) שבפיליפינים, שנבחר פעמים רבות בדירוגים שונים כאי היפה ביותר שיש. השנה הוא הגיע לציון 94.83. אגב, איים, ליוון שבימים אלה לא מקבלת אליה ישראלים עקב העלייה בתחלואה בישראל, יש ברשימה של 25 האיים הטובים שלוש נציגויות: כרתים, מילוס ופארוס שדורג במקום השני.

האי פלאוואן, הפיליפינים. ShutterStock
שוב דורג הכי גבוה שיש. פלאוואן, הפיליפינים/ShutterStock

סינגפור: להמריא וגם לנחות

זה נראה עוד כל כך רחוק עד שנעלה שוב על מטוסים, אבל בינתייםה דירוג של טרוול אנד לז'ר לא פוסח על דירוג חברות התעופה הטובות בעולם. במקום הראשון זכתה חברת סינגפור איירליינס, שאומנם לא טסה לישראל, אבל כל טיסה איתה היא חוויה בפני עצמה. אגב, חמש מתוך עשר חברות התעופה שדורגו בעשירייה הראשונה הן חברות תעופה אסייאתיות. יש לנו עוד מה ללמוד בנוגע לשירות מהאסייתים, מסתבר.

בקטגוריית שדה התעופה הטוב בעולם דורג שדה התעופה של סינגפור, צ'אנגי, במקום הראשון, כך שסינגפור זוכה בדאבל בתעופה.

שדה תעופה צ'אנגי ג'ול החדש בסינגפור. Jewel Changi Airport, אתר רשמי
מתי כבר נוכל לנחות שם? שדה התעופה צ'אנגי בסינגפור/אתר רשמי, Jewel Changi Airport

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully