וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל אין תיירים, אז בפתאל פתחו את המלון החדש שלהם באירופה

כשלישראל לא באים תיירים, ברשת פתאל מתרכזים בפעילות באירופה שכבר נפתחה לתיירות: מלון לאונרדו ורונה נפתח בוורונה, עירם של רומיאו ויוליה, שגם לא רחוק מהדולומיטים ואגם גארדה

מלון לאונרדו בוטיק ירושלים/צילום: יח"צ, פתאל

בווידאו: מלון לאונרדו בוטיק בירושלים

בישראל פתחוים כרגע רק כ-30 אחוזים מתוך 430 בתי המלון בארץ, אבל הפעילות של רשת המלונות פתאל באירופה, לא מפסיקה.

למרות התקופה המורכבת, רשת פתאל אינה מאטה את הקצב ולצד בתי המלון שנפתחו שוב מאז סגירתם, בצל משבר הקורונה, פתחה בסוף השבוע האחרון רשת המלונות הישראלית-בינלאומית את בית המלון החדש והחמישי שלה באיטליה - מלון לאונרדו ורונה (Leonardo VERONA).

המלון מונה 145 חדרים וממוקם ברובע בורג'ו רומא, קרוב למרכז הירידים החשוב של ורונה ולשדה התעופה ולריו קטולו וקרוב גם לאטרקציות רבות שאיטליה מציעה, מאגם גארדה, דרך המרפסת של רומיאו ויוליה, הדולומיטים, פארקי שעשועים, מעיינות חמים ועוד.

בבדיקה שערכנו באתר המלון, מצאנו חדר ללילה זוגי בסופ"ש באמצע אוגוסט ב-60 אירו, כולל ארוחת בוקר.

מלון לאונרדו ורונה של פתאל. באדיבות רשת מלונות פתאל,
המלון מונה 145 חדרים. מלון לאונרדו ורונה/באדיבות רשת מלונות פתאל
מלון לאונרדו ורונה של פתאל. באדיבות רשת מלונות פתאל,
לאונרדו ורונה הוא המלון החמישי של פתאל באיטליה/באדיבות רשת מלונות פתאל

19 ק"מ מהפארק השעשועים הגדול באיטליה

"האטרקטיביות הרבה של המלון נובעת מהשילוב של המיקום האסטרטגי והאטרקציות הרבות מסביב", מסביר רפי כרמון, מנכ"ל אזורי מלונות לאונרדו באיטליה, אוסטריה והונגריה, "המלון, מותאם מצד אחד לאיש העסקים המודרני, המחפש סביבה וממשקי עבודה נוחים לרבות חדרי ישיבות, פגישות וכנסים ומצד שני למשפחות ומאובזר במתקני משחקים וספורט וממוקם 19 ק"מ מהפארק השעשועים הגדול והמפורסם ביותר באיטליה, גרדהלנד".

לפי רשת מלונות לאונרדו, נמסר כי כמו שאר מלונות הרשת, גם הם פותחים את שעריהם בבטיחות מוחלטת ועל פי ההנחיות, תוך שמירה על הנהלים וכל זאת על מנת להגן על בריאות הצוות והאורחים, תוך שימור חווית הלקוח בשגרה החדשה. "אנו נמשיך לעבוד על הפרויקטים העתידיים שלנו ובד בבד נעניק לאורחינו חוויה כוללת, תוך שמירה על אמצעי הזהירות הנחוצים. נהיה מארחים מועילים וקשובים כמו תמיד", מוסיף כרמון.

עוד בוואלה!

רשת מלונות פתאל תקים את מלון הבוטיק "בית אליאנס" בירושלים

לכתבה המלאה
מלון לאונרדו ורונה של פתאל. באדיבות רשת מלונות פתאל,
המלון מותאם מצד אחד לאיש העסקים המודרני, ומצד שני למשפחות/באדיבות רשת מלונות פתאל
מלון לאונרדו ורונה של פתאל. באדיבות רשת מלונות פתאל,
"מיקום האסטרטגי והאטרקציות הרבות מסביב"/באדיבות רשת מלונות פתאל

מעבר למלונות הרבים שכבר נפתחו מחדש, מאז משבר הקורונה, ברומא ,מילאנו, וינה, גרמניה, ספרד ועוד, ב-1 באוגוסט צפויים להיפתח גם: לאונרדו בודפשט ששופץ לחלוטין לאחרונה עם 182 חדרים, הממוקם בצמוד למוזיאון השואה וכמה דקות הליכה ממרכז העיר, הדנובה ואתרים מרכזיים של העיר. גם מלון לאונרדו רויאל ונציה מסטרה, שנפתח רק לפני שנה, המונה 244 חדרים, הממוקם בצמוד לתחנת הרכבת של מסטרה ושמונה דקות ברכבת מתעלות ונציה, פתרון נהדר למלון איכותי ולא יקר יחסית למלונות ונציה.

וכן, בשבוע שעבר נפתח מחדש, מלון לאונרדו בוטיק בודפשט, שהושק מספר שבועות בלבד לפני פרוץ משבר הקורונה ונסגר בעקבותיו. המלון, עם 71 חדרים, ממוקם במרכז העיר ליד בית הכנסת השני בגודלו בעולם וסמוך למרכז הבילויים והקניות.

LEONARDO HOTELS CENTRAL EUROPE שבסיסה בברלין, אחראית על תיק המלונות בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, פולין, צ'כיה, הונגריה, ספרד ואיטליה.

מלונות לאונרדו מרכז אירופה המנוהלת על ידי יורם ביטון, הם חלק מקבוצת פתאל שהוקמה בשנת 1998 על ידי דוד פתאל ואחת מרשתות המלונות הצומחות במהירות באירופה ובישראל, המפעילה 222 מלונות עם 43,000 חדרים ב-106 יעדים ו-19 מדינות.

מלון לאונרדו ורונה של פתאל. באדיבות רשת מלונות פתאל,
מלון לאונרדו ורונה של פתאל/באדיבות רשת מלונות פתאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully