וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת חינוך לתיירת הישראלית בוורונה: "בגלל מחלת הקניות שלה"

חיים קוזניץ

11.11.2019 / 0:02

"בגלל שהיא חולת שופינג, אנחנו תמיד מאחרים. שתישאר בוורונה וככה אולי היא תלמד בפעם הבאה לא לאחר", אמר שמעון למדריכת התיירים, כשהשאיר את אשתו בעיר איטלקית אחת בעוד האוטובוס המשיך לאחרת. אבל היא לא נשארה פראיירית

פיאצה ברה ורונה. ShutterStock
האוטובוס היה בדרך לוויצ'נזה, האשה נשארה פה. ורונה, איטליה/ShutterStock

התקשרה אלי מדריכת הטיולים אילנה סנד ואמרה שיש לה סיפור בשבילי. אלה שיחות הטלפון הכי אהובות אלי.

"הגעתי עם קבוצה לטיול בצפון איטליה וביום הראשון לטיול סיכמתי עם הנוסעים, שמי שיאחר ולא יעמוד בזמנים שאני קובעת, יקנה שוקולדים לכל שאר 50 הנוסעים, שייאלצו לחכות לו". וכך היה.

אילנה סיפרה שבמהלך הטיול אכן היו כמה שאיחרו, והם כפי שסוכם, קנו שוקולדים לכל שאר חברי הקבוצה. "ביום השלישי לטיול הגענו לורונה, עשינו את הטיול המודרך ואח"כ נתתי זמן חופשי לכולם והסברתי להם היכן תהיה נקודת המפגש, כדי לנסוע מורונה ליעד הבא".

בשעה שאילנה קבעה, הגיעו כולם לנקודת המפגש. "קראתי את שמות חברי הקבוצה, כולם ענו לי ב'כן' והובלתי את הנוסעים לאוטובוס". כחצי שעה לאחר שהם יצאו מוורונה צלצל הטלפון של אילנה.

"ראיתי שהמספר הוא מישראל, של מישהי מחברי הקבוצה, והבנתי שהיא מתקשרת אלי מהאוטובוס כדי להנמיך או להגביר את עוצמת המזגן או המוסיקה". אילנה ענתה, ואז היא שמעה את שושי (שם בדוי) שואלת "איפה אתם?"

אילנה לא הבינה את השאלה "מה זאת אומרת איפה אנחנו, אנחנו באוטובוס בדרך לוויצ'נזה, את לא רואה"?

שושי: "אילנה אני בוורונה".

אילנה הזדקפה במושבה וראתה את שמעון (שם בדוי) בעלה של שושי, שישב בקצה האוטובוס. היא התקדמה לעברו, וגילתה שהמושב שלצידו ריק.

"שמעון, איפה שושי"? היא שאלה אותו בתדהמה.

אילנה סיפרה ששמעון עשה תנועת ביטול בידו ואמר "שתישאר בורונה, יותר טוב ככה".

אילנה: "תגיד לי אתה השתגעת? למה לא אמרת לי שהיא חסרה?"

שמעון ענה לה בכעס, "בגלל מחלת הקניות שלה, אנחנו תמיד מאחרים, כבר קניתי שוקולדים פעמיים לכל הקבוצה, ואני לא מוכן לקנות שוב פעם שלישית. שתישאר בוורונה וככה אולי היא תלמד בפעם הבאה לא לאחר".

אישה עושה שופינג. ShutterStock
האשה נקמה בשופינג עם 2 כרטיסי אשראי/ShutterStock

הנקמה - שופינג

אילנה היתה המומה מהבעל שהחליט להעביר סדרת חינוך לאשתו דווקא בטיול שלה, אבל יחסים בין בני זוג אינם באחריותם של המדריכים. היא התקשרה לאישה והסבירה לה כיצד עליה להגיע בכוחות עצמה לבית המלון.

"מה שמעון ענה לך על זה שלא הגעתי?" שאלה שושי.

אילנה אמרה לה את ששמעון השיב לה, ואז השתררה שתיקה קצרה. "אוקיי... אוקיי..." היא שמעה את שושי, "תגידי בבקשה לבעלי היקר, שיש לי בארנק את שני כרטיסי האשראי שלנו ועכשיו אני הולכת לחגוג איתם בכל חנויות המותגים שבמדרחוב. הקמצן הזה ילמד שהיה יוצא לו הרבה יותר זול לקנות שוקולדים לכולם ולחכות לי, מאשר לנסוע בלעדי. ביי.. להתראות במלון בשעה מאוחרת", אמרה וניתקה.

אילנה סיפרה שהאישה אכן הגיעה בשעה מאוחרת למלון, כשהיא עמוסה בשקיות עם קניות. "בימים הבאים הם כבר לא ישבו ביחד, כל אחד ישב בכיסא אחר, אבל...אף לא אחד מהם איחר שוב".

באיטליה נוהגים לומר: "האמא של הטיפשים כל הזמן בהריון", או "אני אוהבת שגבר מתנהג כמו גבר - חזק וילדותי".

חיים קוזניץ הוא מדריך טיולים בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully