וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מלונות פתאל תקים את מלון הבוטיק "בית אליאנס" בירושלים

המלון החמישי של הרשת בירושלים צפוי להיפתח בשנת 2022, ויוקם בשוק מחנה יהודה כחלק ממתחם כי"ח המשתרע על פני 8 דונמים. היקף ההשקעה: 100 מיליון שקלים וצפויים להיות בו 90 חדרים יוקרתיים שייבנו במבנה לשימור

הדמייה מלון בית אליאנס בירושלים. יח"צ דני לוי,
90 חדרי בוטיק ב-2022. כך ייראה מלון "בית אליאנס" בירושלים/יח"צ דני לוי

פתאל, רשת המלונות הבינלאומית הישראלית, ממשיכה להתרחב בירושלים ותקים מלון חמישי בעיר. הפעם מדובר על "בית אליאנס", בית הספר שנפתח בעיר בשנת 1899, שיהפוך למלון בוטיק יוקרתי בלב שוק מחנה יהודה.

המלון החדש צפוי להיפתח בשנת 2022, סמוך למלון NYX ירושלים, שייפתח גם כן באותה השנה ומצטרף אל מותג מלונות הלייף סטייל NYX בישראל ובעולם. המלון יהיה חלק ממתחם כי"ח המשתרע על פני 8 דונמים בין הרחובות כי"ח, אגריפס ומתחם "עץ חיים". המתחם יישלב שלושה מלונות, בנייני מגורים, חללי עבודה משותפים, תרבות וחצרות פנימיות אשר בעיצובן יחברו בין עבר לעתיד תוך שמירה על האותנטיות הייחודית של שוק מחנה יהודה. במסגרת הפרויקט יוקמו כ-600 מקומות חנייה ציבוריים לרווחת מבקרי השוק והאזור.

המלון, שיוקם בהשקעה של 100 מיליון שקלים ועל עיצובו אמון המעצב ארי שאלתיאל, ישלב בעיצובו סגנון עתיק ומודרני כאחד, המתכתב באופן טבעי עם הנוף והאופי הייחודי והאקלקטי של העיר ירושלים. במלון צפויים להיות 90 חדרים יוקרתיים שייבנו במבנה ייחודי לשימור, יחד עם תוספת של קומה מודרנית שתבנה מעל למבנה הקיים. במלון תפעל מסעדה בפטיו מרהיב בלב המבנה המרכזי.

המלון תוכנן על ידי האדריכל בעל השם העולמי איאן ביידר, ממשרד האדריכלים האמריקני "פיי קוב פריד ושות'", שתכנן את מוזיאון הלובר בפריז, בשיתוף עם משרד האדריכלים "ברעלי- לויצקי- כסיף" ומשרד האדריכלים "פייגין".

הדמייה מלון בית אליאנס מתחם כי"ח בירושלים. יח"צ דני לוי,
המתחם יישלב מלונות, בנייני מגורים וחללי עבודה משותפים. מתחם כי"ח בירושלים/יח"צ דני לוי

שמירה על ההיסטוריה וייחודיות המבנה

ככתוב, המלון יקרא "בית אליאנס", על שם בית הספר "אליאנס" שנפתח בעיר בשנת 1899, כחלק מרשת בתי הספר "אליאנס, כל ישראל חברים" (כי"ח) על מנת לשמור על ההיסטוריה וייחודיותו של המבנה.

לפתאל יש שלושה מלונות נוספים בבירה - לאונרדו פלאזה ירושלים, לאונרדו ירושלים, לאונרדו בוטיק ירושלים, ואילו מלון NYX ירושלים ומלון בית אליאנס שצפויים להיפתח בשנת 2022, יהיו הרביעי והחמישי בעיר. את המלון תשכור רשת פתאל מחברת JTLV.

לרשת פתאל 200 מלונות ב-18 מדינות, ביניהן גרמניה, ספרד, הולנד, איטליה, פולין, אנגליה, אירלנד, סקוטלנד, בלגיה וקפריסין. באירופה המלונות משתייכים למותגים 'לאונרדו' ו-'NYX'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully