וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה לצפייה: הותקף על ידי קרוקודיל באגם - וניצל בזכות מוט סלפי של חברו

10.7.2020 / 0:04

שני גברים הודים מאסו בסגר ונכנסו לשכשך באגם, כשלפתע אחד מהם הותקף בפתאומיות על ידי קרוקודיל. למרבה המזל התקיפה האכזרית הסתיימה "רק" עם ירך תלושה ו-30 תפרים, אחרי שהחבר גילה תושיה והציל את חייו עם כלי נשק מפתיע

קרוקודיל מושך שחיין לתוך המים/Facebook / Rahul Chouksey

בסרטון - רגעי האימה בהם הקרוקודיל מושך את הגבר אל תוך המים

לפעמים המציאות עולה על כל דמיון. אמית ג'טאב, בן 30 מהעיר בהופל שבמרכז הודו, ניצל בנס מתקיפת קרוקודיל פתאומית שהתרחשה לעיני המצלמות. התקרית התרחשה בשבוע שעבר כשג'טאב וחברו ג'אנדרה יאדב מאסו בסגר והחליטו לצאת ולהשתכשך באגם הסמוך לביתם. בסרטון שתועד על ידי יאדב נראים השניים נהנים מהטבילה הנעימה במים הרדודים כשלפתע ג'טאב מותקף על ידי קרוקודיל מתחת למים. הקרוקודיל נשך את רגלו של ג'טאב ומשך אותו כלפי מטה, לעומק של קרוב לשני מטרים מתחת למים.

"לפתע הרגשתי אותו נושך אותי ברגל. הוא גרר אותי כלפי מטה ובאותו רגע חשבתי לעצמי, 'זהו, אני מת'", סיפר ג'טאב על סיפור הגבורה לתקשורת ההודית.

הודו: הותקף על ידי תנין וניצל בנס. מתוך יוטיוב, צילום מסך
רגע התקיפה/צילום מסך, מתוך יוטיוב

הסיפור יכול היה להסתיים אחרי לגמרי אלמלא התושיה שגילה חברו של ג'טאב, ג'אנדרה יאדב. מבלי לחשוב פעמיים, צלל יאדב מתחת למים ועקב אחרי הקרוקודיל וחברו כשהוא חמוש בכלי נשק מפתיע - מוט הסלפי שאיתו תיעד את התקרית.

יאדב סיפר שרדף אחרי התנין בעיניים עצומות, והבין שעליו לפעול ברגע שנגע בעור עבה ומלא קשקשים. הוא דקר את הקרוקודיל באמצעות החלק החד של מוט הסלפי, ולטענתו כעבור כמה רגעים הקרוקודיל שחרר את רגלו של ג'טאב ונמלט מהמקום.

הודו: הותקף על ידי תנין וניצל בנס. מתוך יוטיוב, צילום מסך
יצא בנס/צילום מסך, מתוך יוטיוב

יאדב סחב את חברו הפצוע על כתפיו בחזרה לחוף מבטחים, ומיד כשיצא מהמים הזמין אמבולנס. ג'טאב אושפז בבית החולים במצב בינוני אחרי שחלק מהירך שלו נתלשה מהמקום על ידי הקרוקודיל. הוא גם נזקק ללא פחות מ-30 תפרים ברגל, אבל היה אסיר תודה על כך שנשאר בחיים.

"אם לא יאדב, בטוח שהייתי מת היום. הוא הציל את חיי, ועל כך אהיה חייב לו עד יומי האחרון", אמר.

צפו בו משחזר את התקרית ממיטת בית החולים

  • עוד באותו נושא:
  • תנין
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully