וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכו לסוף: תיעוד מטורף של נחש פיתון באורך 3 מטרים מנסה לחנוק ולבלוע אייל

24.6.2020 / 0:10

נהג מתאילנד עצר את רכבו כדי לסייע לאייל המסכן, כשנחש פיתון עצום ניסה לחנוק אותו למוות. בסרטון שפורסם ברשת נראה הנחש נלחם בנהג בזמן שהוא מנסה לשמור על טרפו - ולסוף כזה ודאי לא ציפיתם

מסאז' עם נחש פיתון בגן חיות בפיליפינים/FACEBOOK

נחש באורך שלושה מטרים תועד במצלמה כשהוא חונק אייל מסכן בצידי כביש בתאילנד. נהג שהבחין במתרחש מיהר לסייע לאייל והצליח בדקה ה-90 להבריח את הנחש ולחלץ אותו.

הסצנה המדהימה מגיעה אלינו מגן החיות הפתוח של קאו ח'או שבמחוז סרי ראצ'ה שבתאילנד. בסרטון, שצולם ממצלמת הדשבורד של הנהג, נראה האייל הקטן שוכב לצידי הכביש כשנחש פיתון ענק עוטף אותו בגופו. הנהג, שנמצא מחוץ לפריים, תפס ענף והחל להכות בנחש כדי שישחרר את האייל, שנראה מעולף. הנחש סירב להיכנע, ניסה לתקוף את הנהג והכיש באוויר. הבחור האמיץ לא נרתע והמשיך להכות בנחש עד שהוא נכנע וברח אל תוך השיחים. האייל שוחרר, נעמד על רגליו וברח לכיוון השני של הכביש.

נחש פיתון מנסה לבלוע אייל. TWITTER/papakrab, צילום מסך
נחש פיתון חונק את האייל בצידי הכביש/צילום מסך, TWITTER/papakrab

הצופים היו חלוקים בדעותיהם לגבי מעורבותו של הנהג, כשחלק שיבחו אותו על שהתערב והציל את האייל ואחרים הסבירו כי זו דרכו של הטבע וכי לנחש יש זכות מלאה לצוד את טרפו. "אם הייתי במקומך, גם אני הייתי מתערב", כתב אחד ומתנגד השיב: "למה להעדיף את האייל על פני הנחש? הנחש השיג את הטרף שלו בזכות ולא היית צריך להתערב".

גן החיות הפתוח של קאו ח'או משתרע על שטח של כ-8,000 דונם ומכיל יותר מ 8,000 בעלי חיים מ-300 מינים שונים.

צפו בתיעוד המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully