וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד אלוהים: תיירת ניגשה להצטלם עם דוב - וזה כמעט נגמר באסון

7.7.2020 / 0:03

תיירת לא הסתפקה בתמונה רחוקה של החיה המפחידה והחליטה לצאת מהרכב ולהצטלם לצדה למזכרת. את מה שקרה מיד אחר כך היא תזכור גם בלי תמונה

kanaknews

כל אדם עם קצת שכל יודע שלא מומלץ להתקרב לדובי בר, אך לפעמים אתה מתלהב כל כך מ"אטרקציה תיירותית" עד שאתה קצת מאבד את הראש בדרך. תיירת שנפשה ברומניה כמעט איבדה את הראש, תרתי משמע, כשניגשה להצטלם עם דוב שראתה בצדי הכביש - והוא בלי שום הודעה מוקדמת זינק לעברה.

הצעירה האנונימית צולמה בידי תיירים אחרים שהיו קצת יותר חכמים ממנה ולא יצאו מהרכב. בסרטון שפורסם בשבוע שעבר בטיקטוק ע"י המשתמש Alessandro Bacaoanu וירד כמה שעות לאחר מכן, נראית התיירת יוצאת ממכוניתה ומתקרבת ליצור הפרוותי בכוונה להצטלם אתו ואף מנסה להאכיל אותו. בעוד היא ממתינה שמישהו יצלם אותם יחד, היא מתקרבת אל הדוב, כשברקע נשמעים אנשים אומרים ובצדק: "איזו ילדה טיפשה". בצעד הבא שלה, הדוב מאבד קור רוח ומזנק לעברה. התיירת נראית מזנקת גם היא לאחור בבהלה וממהרת לברוח. למזלה, הדוב לא מרחיק לכת ואחרי שהוא הבהיל אותה כהוגן, הוא נרגע והמשיך להתעסק בענייניו.

דוב תוקף בחורה שהצטלמה לידו. TIKTOK, צילום מסך
לא חכם בכלל: תיירת ירדה מהרכב כדי לעשות תמונה עם דוב/צילום מסך, TIKTOK

ואז הדוב תקף

דוב תוקף בחורה שהצטלמה לידו. TikTok/@alessandrobacaoanu, צילום מסך
דוב תוקף בחורה שהצטלמה לידו/צילום מסך, TikTok/@alessandrobacaoanu

לא ידוע היכן בדיוק ברומניה צולם הסרטון, אולם הרשויות נאלצו להוציא תזכורת לפיה אסור לנהגים להתקרב לדובים בצדי הדרך או להתייחס אליהם כאל חיות מחמד. קוסטל אלכסה, שר הסביבה ברומניה, התייחס להאכלת חיות בר ואמר: "הדוב הוא חיית בר המוגנת בחוק ולא חיית מחמד. אני אומר שוב לאזרחי המדינה: דוב שטעם ביסקוויטים או וופלים וחש שהוא יכול להשיג את האוכל שלו בדרך זו, לעולם לא יוכל להסתגל שוב ליער".

צפו בתיעוד המלא של רגעי האימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully