האי אלותרה שבאיי בהאמה. Thiago Lopez, צילום מסך
האי אלותרה שבאיי בהאמה/צילום מסך, Thiago Lopez

יודע לצלם רק טורקיז

26.6.2020 / 10:35

אם התצלומים הללו לא יגרמו לכם לעזוב הכל ולהזמין חופשה עתידית בחו"ל, שום דבר כבר לא יצליח לעשות זאת כנראה. הכירו את הצלם שמאות אלפים עוקבים אחריו באינסטגרם והכל בזכות צבע אחד

התצלומים הללו פשוט לוכדים את העין ואינם מרפים: חופים לבנים בוהקים, איים נוטפי רומנטיקה, מפרצונים יפהפיים והמון (המון!) ים-טורקיז.

קצת קשה להאמין, אבל כל אלו - מהאי מיורקה, דרך איטליה, יוון ועד האיים המלדיביים - צולמו על ידי צלם חובב, שלעתים אף מצלם באמצעות הסמארטפון.

הצלם, רופא מרדים ברזילאי בשם טיאגו לופז (Thiago Lopez), מפרסם את תיעוד מסעותיו בעולם מזה כשמונה שנים, וכיום רושם חשבון האינסטגרם שלו כ-423 אלף עוקבים.

צפו בעוד חופשה בטורקיז: זנזיבר

חופשה בזנזיבר בטנזניה/צילום: זיו ריינשטיין

האי האלותרה (Eleuthera) שבאיי בהאמה

נד נד במלדיביים, מישהו?

"נחמד לראות שיותר משני מיליון אנשים צפו בסרטון"

לופז בן ה-36 סיפר ל"דיילי מייל" הבריטי, כי "תשוקת המסעות שלי החלה לפני כעשר שנים, כאשר נסעתי לראשונה לחו"ל. הגעתי לקליפורניה שבארצות הברית, ומאוחר יותר גם פתחתי חשבון אינסטגרם לתיעוד הטיולים שלי. פתחתי אותו ללא שום יומרות, ללא שום מטרות".

עוד הוא מוסיף כי "באותם ימים, לא היו חשבונות אינסטגרם רבים שיועדו לנסיעות. כיום, אנשים רבים מביעים הזדהות עם האופן שבו אני מטייל, עם האופן שבו אני מראה להם את העולם דרך העיניים שלי. מסיבה זו, ייחסתי חשיבות משנית בלבד למספר העוקבים שלי או למספר הארצות שבהן ביקרתי. עם זאת, אין ספק שנחמד לראות שיותר משני מיליון אנשים צפו בסרטון כזה או אחר שהעליתי. וכאשר זה מתרחש מבלי שהתכוונתי לכך, זה אף משמח יותר".

חוף cala luna בסרדיניה, איטליה

העיירה קורון בפלאוואן, הפיליפינים

האי נוסה פנידה (Penida Island) באינדונזיה

עף על העולם - עם אייפון ורחפן

כפי שכבר נרמז קודם לכן, טיאגו מסגיר את העובדה שהוא עושה שימוש רב בסמאטרפון (אייפון 11 Pro). יחד איתו, הוא מתעד את העולם מגבוה באמצעות רחפן Phantom 4 Pro.

"שני הכלים הללו מצטיינים ביציבות גבוהה ובאיכות תמונה גבוהה. אני לא עושה שימוש במצלמות מקצועיות או בחצובות, אלא מעדיף ללכוד רגעים ספונטניים, ולהראות את עצמי כמה שפחות. מה שחשוב באמת הם הטבע, הנוף, הרגע המיוחד - ולא אני".

הארכיפלג פרננדו די נורוניה בברזיל

Niyama Private Islands, האיים המלדיביים

הצילום - סוג של תרפיה

טיאגו מספר עוד כי תהליך הצילום באמצעות רחפן מהווה עבורו סוג של תרפיה, לצד האדרנלין שכרוך במלאכת צילום מסוג זה. "מרגש אותי לצלם באמצעותו, ואז לצפות בתמונות ולגלות שמה שראיתי באופן מסוים, נראה אחרת ממה שסברתי. יפה יותר, כמובן. אני לומד כל העת, ונכון לעכשיו, אני בשלב התחלתי של הלימוד שלי. מה שכן, זה כיף בכל פעם מחדש".

כאשר הוא נשאל מה הם היעדים המועדפים עליו, הוא עונה, באופן טבעי, כי לנוף יש תפקיד מכריע. "כפי שניתן לראות בתצלומים שלי, אני תמיד מעדיף לפקוד מקומות שבהם הטבע דומיננטי: ים, הרים, מפלים, אגמים ויערות. ואולי זו הסיבה שאיטליה, למשל, מלהיבה אותי. יש בה חופים יפהפיים, איים, הרים ואגמים. לעומת זאת, ערים גדולות כמעט שלא עושות לי את זה. אם עליי לבחור - היעדים האהובים עלי ביותר הם איים, ועונת הטיולים המועדפת עלי היא הקיץ".

אז אם גם אתם אוהבים את הקיץ, הנה עוד כמה צילומים מהעולם התכול של טיאגו, לפחות עד שנוכל לחזור לטוס ולצלם בעצמנו.

הריזורט המפנק ב-Cavo Tagoo באי מיקונוס, יוון

והיינו חייבים עוד אחד שהוא צילם שם, למרות שהוא "כתום"

"עכשיו הבריאות חשובה מטיולים"

הדיילי מייל מדווח כי נכון לעכשיו, טיאגו - כמו כולנו - הפסיק לטייל. "בימים אלו, כולם שואלים 'אז לאן ניסע אחרי שהמגיפה תחלוף?' אני אישית לא מקדיש מחשבה באשר ליעד הבא שלי. אני אפילו לא מתכנן דבר כעת. אני מתגורר במדינה עם לא מעט בעיות חברתיות, ואלו הלכו והתעצמו בגלל משבר הקורונה. בעיניי, לשמור על הבריאות זה הדבר הכי חשוב כרגע, הרבה יותר מטיולים בעולם".

בימים אלו, טיאגו מקדיש את ימיו לעבודתו בבית החולים שבו הוא עובד, בריו דה ז'ניירו. "כעת, בשלב מאתגר זה, אני מסייע לאנשים בדרך שבה אני יודע לעשות זאת. כאשר הכל יסתיים, יהיה עלינו ללמוד דבר-מה חשוב על האופן שבו אנו בוחרים לחיות את חיינו. אולי אף נבצע שינויים כאלו ואחרים בחיינו. ורק אז, יגיע הזמן לחלום שוב על הנופים המרהיבים ועל החוויות החדשות".


לחשבון האינסטגרם של טיאגו לופז: חשבון האינסטגרם

הריזורט One&Only באי רא'אתי'רה (Reethi Rah‬), האיים המלדיביים

חוף Caló des Moro בפלמה דה מיורקה, ספרד

מלון Petani Bay Hotel (למבוגרים בלבד) באי קלפוניה, יוון

עוד אחת מפלאוואן בפיליפינים, שנבחר לאי היפה בעולם

ה"סדינים" של Maranhenses בברזיל. דיונות חול שמהאוויר נראות כמו סדינים

פוליה, איטליה

חוף פורטו דה גליניאס (Porto de galinhas) במדינת פרנמבוקו, ברזיל

מלון ‪Villa Honegg‬ באנטבורגן, שוויץ

הנוף ממלון סנט רג'יס וומולי (St. Regis Vommuli) באיים המלדיביים

הנוף בחוף של מלון ראיאוואדי (Rayavadee) היוקרתי בקראבי, תאילנד

חוף למפדוסה (Lampedusa) בדרום איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully