וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים על-פי אינסטוש: אלו 10 החופים השווים בעולם

24.6.2018 / 15:18

דירוג חופים חדש ומפתיע: באינסטגרם בדקו לכמה תיוגים זכו החופים היפים בעולם, ויצרו את דירוג החופים הפופולריים ברחבי תבל. קבלו את גני העדן האולטימטיביים מול הים

Youtube

בווידאו: חוף ווייטהבן, שנבחר לטוב ביותר לפי אינסטגרם

בימים אלו נחשפו 25 חופי הים הפופולריים ביותר בעולם, בהתאם למספר הפעמים שהם הופיעו בפרסומים של משתמשי אינסטגרם ברחבי תבל. ה"דיילי מייל" מדווח על דירוג החופים, וכן על מספר התצלומים שלהם שהועלו לרשת החברתית. קבלו את 10 המקומות הראשונים.

1. חוף Whitehaven, אוסטרליה

חוף וויטהאבן (Whitehaven) מצטיין בחולות לבנים ובמים צלולים להפליא. זהו החוף הפופולרי מבין כל אלו שהועלו לאינסטגרם, והוא מתהדר ב-129,585 תצלומים עם תיוגים של שמו. כדאי לדעת כי בשנת 2017 הוא אף זכה למקום הראשון מבין כל חופי דרום האוקיינוס השקט, במשאל גולשים שערך אתר התיירות TripAdvisor.

עוד באותו נושא

בריחה מהחורף: הוכרזו החופים הטובים בעולם ל-2015

לכתבה המלאה

2. חוף Lanikai, הוואי

חוף לניקאי (Lanikai) באי אואהו שבהוואי מציג לראווה שדרות עצי דקל ומי ים צלולים ונקיים. הוא מגיע למקום השני, עם 117,525 תצלומים שהועלו. החוף, שאורכו כ-800 מטרים ומולו שני איים קטנים, מדורג כאחד החופים הטובים בעולם, ומשמעות שמו היא "ים גן העדן".

3. מפרץ Horseshoe, ברמודה

חוף הים של מפרץ הורס-שו (Horseshoe, "פרסה") הועלה ותויג ב-90,404 תצלומים. הוא קיבל את שמו בזכות צורת הפרסה שלו. מימיו בגוון כחול-עמוק והוא מוקף בסלעים ומערות, שמשווים לו מראה דרמטי. זהו גן עדן אמיתי לחובבי צילום.

4. חוף Cayo Coco, קובה

חופי קאיו-קוקו (Cayo Coco) הזהובים שבקובה הגיעו למקום הרביעי עם 84,494 תצלומים. זהו מרחב טבעי שבו לגונות וביצות, שאליהן מגיעות להקות גדולות של בעלי כנף, בעיקר ממין מגלן לבן. במקום גם שוכנת מושבה של פלמינגואים ורודים, אחת הגדולות ביבשת כולה.

5. חוף Bravo, הרפובליקה הדומיניקנית

חוף בראבו (Bravo), עם 83,183 העלאות, ידוע ברצועות החול האינסופיות שלו ומימיו הצלולים. בחלקים ממנו מצויים אתרי צלילה פופולריים, שמוכשים אליהם חובבי שוניות אלמוגים מהעולם כולו.

6. חוף Boulders, דרום אפריקה

חוף בולדרס (Boulders) מצטיין בסלעי גרניט קדומים, המגוננים על מפרציו מפני רוחות עזות וגלים גבוהים - מה שיוצר מרחב נהדר עבור חובבי השחייה. נדמה כי בחוף, המהווה חלק משמורת הטבע "הר השולחן", יש יותר פינגווינים אפריקאים מאשר תיירים.

7. חוף Bournemouth, בריטניה

חוף בורנמות' (Bournemouth) מגיע למקום השביעי, עם 72,503 תצלומים מתויגים. עיירת החוף מתגאה בארבעה חופים ידועים ומשובחים. חוף זה אהוב במיוחד בזכות מזח היסטורי האהוב מאוד על חובבי צילום.

8. חוף Pink Sands, איי בהאמה

חוף פינק סנדס (Pink Sands, "חולות ורודים") מקבל 71,087 אזכורים. אורכו כחמישה קילומטרים וכיאה לשמו, חולותיו בגוון ורדרד. זאת בזכות הימצאות יצורים ימיים מיקרוסקופיים בעלי שלד חיצוני אדום, הנשטפים אל החוף. רבים מגיעים לכאן כדי לצלול ולשנרקל מעל שוניות האלמוגים היפהפיות, כמו גם במטרה להתענג על השקיעות המפורסמות.

9. חוף Ao Nang, תאילנד

חוף או-נאנג (Ao Nang), עם 60,812 תצלומים, נחשב לשקט יחסית במשך שעות היום, מאחר שאין בו כמעט מקומות מוצלים. אך בשעות הערב גודשים אותו מבקרים, בזכות השקיעות הכתובות העזות שלו, הממוסגרות על ידי סלעי גיר דרמטיים.

10. חוף Playa Paraiso, מקסיקו

את העשיריה הראשונה סוגר חוף פלאיה פראיסו (Playa Paraiso), עם 60,381 העלאות ותיוגים. הוא מתהדר בעצי קוקוס לרוב, חולות לבנים זכים ואווירת חופש נהדרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully