וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריכות במלונות נפתחות: בדקנו כמה יעלה לנפוש ביולי-אוגוסט

25.5.2020 / 12:24

פתיחת הבריכות השבוע נותנת אות לפתיחת המלונות כסדרם, עם הפנים לקיץ. אז כמה יעלה למשפחה לנפוש באילת? וכמה באירוח כפרי בצפון או במדבר? ואולי בכלל כדאי ללכת על צימרים? בדקנו את המחירים ליולי-אוגוסט

הווילג' מלון מטיילים על הירדן/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: אביב ארגז

בווידאו: חופשה בווילג' מלון מטיילים על הירדן

השבוע זה קורה, ובריכות השחייה במלונות יפתחו להנאת האורחים כבר ביום רביעי (27 במאי), יום לפני ערב חג שבועות. פתיחת הבריכות היא אות לפתיחת הקיץ, ובמלונות כבר מתכוננים עם חבילות ודילים לתקופה החמה של השנה, ואם חשבתם שבגלל הקורונה זה הולך להיות יותר זול - טעיתם.

למרות המשבר בתיירות, המחירים לא צנחו ואפילו נשארו כמו שהם בחלק מהמלונות ואתרי האירוח - כלומר יקרים. על צימרים אין בכלל מה לדבר - כמעט ובשום מקום שבדקנו לא ירדו המחירים, זאת עקב הדרישה הרבה של ישראלים לחופשה אחרי תקופה ארוכה בלי טבע וטיולים. שבועיים-שלושה לפני חג השבועות, כבר התמלאו רוב אתרי הלינה והאירוח הכפרי ברחבי הארץ, בטח בצפון, ויהיה זה נדיר למצוא עכשיו משהו לסופ"ש הארוך של החג בלי לשלם הון.

עם זאת, אנחנו עם הפנים קדימה ואם לא הספקתם להזמין נופש לחג, בדקנו כמה יעלה לכם לנפוש באחד מאתרי הלינה בארץ במהלך הקיץ. כדי לבדוק כמה תעלה חופשה קצרה לזוג+ 2 ילדים, בחרנו כדוגמה שני תאריכים בחופש הגדול - שני לילות בסופ"ש (18-16 ביולי, ו-8-6 באוגוסט) במגוון אתרי לינה בישראל. איפה יקר? והאם באוגוסט תשלמו השנה יותר? הנה הפרטים.

כפר הנוקדים. כפר הנוקדים,
גם הלינה המדברית בקיץ כבר די מלאה. כפר הנוקדים/כפר הנוקדים

במלון מלכיה של רשת מלונות מטיילים בצפון, תשלמו ביולי 2,105 שקלים על דירת סטודיו משפחתית ועל דירת נופש גדולה יותר 2,631 שקלים. באוגוסט תשלמו כבר 2,326 שקלים ואילו בדירת נופש 2,907 שקלים.

במלון אוליב רמות נפתלי תשלמו ביולי 5,128 שקלים על וילה משפחתית ובאוגוסט 9,401 שקלים. כמעט פי שניים!

במלון לאונרדו פלאזה אילת תשלמו על חדר פרימיון באותם תאריכים ביולי 3,777 שקלים למשפחה, ואילו בסוויטת ג'וניר החל מ-4,689 שקלים. באוגוסט כבר אין מקום.

במלון רויאל ביץ' אילת יעלה לכם חמשוש משפחתי של שני לילות ביולי 6,941 שקלים בחדר נשיאותי, ואילו באוגוסט 4,466 שקלים ואילו 3 לילות מה-23-20 אוגוסט יעלו רק 6,289 שקלים.

סופ"ש משפחתי בחאן בארותיים שבנגב המערבי, הכולל לינה וארוחות ערב ובוקר, יעלה בכל ימות השנה 1,300 שקלים לזוג + 720 שקלים לשני ילדים, ובסך הכל 2,020 שקלים.

מלון מטיילים בקיבוץ מלכיה. אתר מלון מטיילים, מערכת וואלה! NEWS
אוגוסט יותר יקר, אבל לא משמעותי. מלון מטיילים בקיבוץ מלכיה/מערכת וואלה! NEWS, אתר מלון מטיילים

במלון גולדן קראון נצרת, בחדר קומפורט המוזל ביותר, תשלם משפחה של 2+2 החל מ-3,646 שקלים ביולי וגם באוגוסט.

בכפר הנוקדים שליד ערד, ישלם זוג ועוד שני ילדים 1,200 שקלים לזוג + 400 שקלים לשני ילדים, עבור סופ"ש של שני לילות בחדרי הסטנדרט, ובסך הכל 1,600 שקלים לחמשוש. עם זאת, כל המקומות לסופ"שים בחדרים כבר די נתפסו.

צימר בכפר עציון יעלה לזוג + 2 2,020 שקלים לסופ"ש דו-לילי בכל סוף שבוע בקיץ, כולל ארוחת בוקר.

באירוח הנוף הצפוני בקיבוץ אורטל שבגולן, תשלם משפחה של זוג + 2 (ילדים מגיל שנתיים משלמים כמבוגר) סכום של 1,780 שקלים לסופ"ש דו-לילי ביולי ובאוגוסט 2,000 שקלים - הבדל קטן מאוד.

מלון גולדן קראון נצרת. יח"צ,
ביולי ואוגוסט המחיר נשאר זהה. מלון גולדן קראון נצרת/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully