וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורקעים: אל על מפסיקה את כל טיסותיה לשבוע אחד לפחות

26.3.2020 / 16:53

החברה תפסיק לטוס מישראל ואליה עד ה-4 באפריל: "ההחלטה התקבלה בגלל ירידה חדה בביקוש לטיסות סדירות, הדאגה לבריאות הנוסעים והצורך לצמצם את ההוצאות"

עריכה: אביחי

לאחר שנפגעה קשות בעקבות משבר הקורונה, היום (חמישי) עשתה אל על צעד קיצוני נוסף והפסיקה את כל טיסותיה מישראל ואליה עד ה-4 באפריל.

אל על בואינג 767. Aero Icarus, Creative Commons
נשארים על הקרקע, בשלב זה. אל על/Creative Commons, Aero Icarus

"ההחלטה התקבלה בשל מספר סיבות", נמסר בהודעה של אל על, "ירידה חדה בביקוש לטיסות סדירות (ביקוש כמעט אפסי), הדאגה שלנו לבריאות הנוסעים וצוותי האוויר וכן בשל הצורך לצמצמם בשלב זה את ההוצאות עד לסיום המשבר ותחילת ההתאוששות".

טיסות החברה הערב מניו יורק, טורונטו, לונדון, פאריס, וכן טיסות החילוץ מדלהי (הודו) וסן חוזה (קוסטה ריקה) לנתב"ג יתקיימו על פי התכנון. "החברה תוסיף להפעיל טיסות חילוץ ליעדים שונים מסביב לעולם על פי דרישת משרד החוץ והביטחון, ותוסיף לקיים טיסות מטען מישראל ואליה ליעדים שונים בעולם לרבות שימוש במטוסי נוסעים למטרה זו. בנוסף תפעיל החברה טיסות חיוניות ככל שיידרש".

עוד נמסר מהחברה: "כולנו באל על - אנשי הקרקע והאוויר, דיילים, טייסים, טכנאים ואנשי המנהלה, מייחלים ומקווים לשוב בהקדם לפעילות סדירה ולהטיס את ציבור הנוסעים אל על בבטחה ובביטחון, באיכות שירות גבוהה ובלתי מתפשרת, לכל רחבי תבל כדי לתמוך בתיירות הנכנסת והיוצאת, לקדם הפעילות העסקית במשק והקשרים המדיניים בין ישראל ומדינות העולם ולהמשיך לצרוך טובין ממאות ספקים שונים במשק הישראלי התלויים בחברת אל על".

עוד בוואלה!

אל על הוציאה לחל"ת 5,500 עובדים למשך חודשיים וחצי

לכתבה המלאה
טיסת אל על  לחילוץ המטיילים הישראלים מלימה, פרו. 19 במרץ 2020. סיון פרג', אתר רשמי
תתמקד בטיסות מטען לעת עתה. אל על/אתר רשמי, סיון פרג'

כזכור, אל על הפסיקה ב-17 במרץ הודיעה מנכ"ל אל על כי החברה תוציא 5,500 עובדים לחל"ת ביניהם 1,000 איש שפוטרו שבוע קודם לכן, זאת לאחר שצמצמה את טיסותיה לחמישה יעדים בלבד.

החברה ממשיכה, בעצם, את הקו של חברות התעופה הישראליות, ארקיע וישראייר, שהודיעו אף הן לפני כשבועיים על הפסקת הטיסות הבינלאומיות ולאחר מכן גם על הפסקת הטסות בין נתב"ג לאילת.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully