וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מיום ראשון: אל על תטוס ל-5 יעדים בלבד

12.3.2020 / 18:21

החל מיום ראשון הקרוב, תשהה חברת התעופה הישראלית את טיסותיה כמעט לכל יעדיה באירופה בשל משבר הקורונה, אך תשמור על טפטוף של טיסות לארה"ב, קנדה, אנגליה, צרפת ודרום אפריקה

עריכה: אסף דרורי

חברת אל על תשהה את הפעילות למרבית יעדי החברה באופן הדרגתי החל מיום ראשון הקרוב, 15 במרץ 2020, וזאת לאור משבר הקורונה, אך תוסיף לשמר קשר אווירי קבוע לארצות הברית, קנדה, אנגליה, צרפת ודרום אפריקה, כך הודיעה הערב (חמישי) חברת התעופה הישראלית.

חברת התעופה שכבר צמצמה באופן דרסטי את פעילותה בשבועות האחרונים, כפי שפורסם בוואלה! תיירות, ובעיקר בשבוע האחרון, עת יצאו הנחיות הבידוד על כל מי שנוחת בישראל, נכנסה לסחרור בכל הקשור לצמצום טיסותיה וסגירת קווים, בהם הונג קונג, בייג'ינג, יעדי איטליה ועוד. עתה, מגיעים צעדים נוספים שיסגרו גם את הקווים לכמה מיעדי ארה"ב ומרבית יעדי אירופה.

מנכ"ל אל על גונן אוסישקין, אמר: "בימים ובשעות האחרונות גוברים הדיווחים על עצירה מלאה של פעילות החברות הזרות בנתב"ג נוכח ההנחיות השונות והירידה בביקוש. לאחר ביצוע הערכת מצב, אל על נאלצת להשהות באופן הדרגתי את פעילותה למרבית יעדיה החל מיום ראשון בערב, 15/3/20. אנו עוקבים אחר המצב ומתוך אחריות לאומית נמשיך לשמר קשר אווירי סדיר לניו יורק, ניוארק, טורונטו, לונדון, פריז ויוהנסבורג לצורך הובלת נוסעים ומטען בהתאם ללוח הזמנים המפורסם".

• פעילות החברה ליעדיה באירופה (פרט ללונדון ופריז) תופסק בהדרגה עד יום ראשון בערב (15/3/20)
• טיסה אחרונה לבוסטון תצא אור ליום ראשון (15/3/20)
• טיסה אחרונה למומביי תצא ביום ראשון (15/3/20)
• טיסה אחרונה לסן פרנסיסקו תצא אור ליום שני (16/3/20)
• טיסה אחרונה למוסקבה ובריסל תצא ביום שני (16/3/20)
• טיסה אחרונה למיאמי תצא אור ליום רביעי (18/3/20)
• טיסה אחרונה ללוס אנג'לס תצא ביום רביעי אחרי הצהריים (18/3/20)

אילוסטרציה מטוסי ה-737-900 של חברת אל על. יח"צ,
משהה את פעילותה למרבית יעדיה. אל על/יח"צ

אל על: "ממליצים לנוסעים להקדים מועד טיסתם"

"החברה עוקבת בדריכות אחר הביקושים והנחיות משרד הבריאות, והיא מצויה במוכנות מלאה לחידוש הפעילות ליעדים השונים בעולם על פי הצרכים המבצעיים והמסחריים תחת התארגנות מהירה", נמסר מאל על. "אנו ממליצים לציבור הנוסעים להקדים מועד טיסתם ולהתעדכן בפרסומים השוטפים אודות הפעלתן של הטיסות", נמסר מהחברה. מוקד השירות של החברה תוגבר ככל הניתן. יחד עם זאת, נוכח עשרות אלפי הפניות זמן ההמתנה ממושך. אנו מתנצלים על כך ועושים המירב לסייע לכלל הלקוחות בזמן".

החברה תאפשר גמישות מלאה ללקוחותיה להקדים הזמנות שמועדן עד 31/3/20 ללא תשלום דמי שינוי, טיפול והפרשי מחיר לטיסות מוקדמות יותר.

ובתוך כך, כ-5,000 עובדים בענף התיירות הנכנסת לישראל פוטרו/הוצאו לחל"ת החל מהערב.כך שלמעשה הושבתה לחלוטין הפעילות העסקית של מארגני התיירות הנכנסת לישראל. כמחצית מ-1,600 העובדים במשרדי המארגנים פוטרו או יצאו לחל"ת לאלתר, ובשבוע הבא צפויים להיות מפוטרים או לצאת לחל"ת 30% נוספים. בנוסף, כ 4,000 מורי דרך המועסקים על ידי המארגנים לא עובדים החל מהיום כלל.

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל, אמר: "ענף התיירות הנכנסת הוא קריטי למדינת ישראל והוא ענף מספר 1 בתיירות! מרבית התיירות המשווקת לישראל מגיעה באמצעות המארגנים - הם אלו שממלאים את המטוסים, את המלונות, את המסעדות ולכן לפני שדואגים לחברות התעופה ולמלונאים - חייבים לדאוג לנו ולהכריז עלינו כעל משק לשעת חירום. הממשלה חייבת לאפשר לנו להחזיק את העובדים בשכר, כדי שכאשר נצא מהמשבר הם לא יתפזרו לכל עבר ולא יהיו מספיק אנשים עם ידע וקשרים בינלאומיים עם גורמי התיירות בחו"ל שיוכלו לשקם את מה שמתמוטט עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully