וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוגה מהקורונה: פינגווינים שוחררו לטיול ב"עיר הגדולה" של האקווריום הסגור למבקרים

20.3.2020 / 0:04

בעוד האקווריום של שיקגו נסגר למבקרים, חלק מדייריו זכו לראשונה להתסובב בו בחופשיות, לבקר ב"יער האמזונס" ולהכיר בעלי חיים אחרים. הטיול שלהם בכל אתרי האקווריום תועד במצלמות, פורסם ברשת וזכה להתלהבות מהמבקרים האנושיים שנאלצו להישאר בבית

Shedd Aquarium

אקווריום השיד של שיקגו סגר את שעריו למבקרים עקב מגיפת הקורונה ופתח אותם לתושביו הפינגווינים שזכו בפעם הראשונה בחייהם לבקר מחוץ לכותלי המתחם שלהם. הפינגווינים שהיו רגילים לתשומת לבם של המבקרים, בילו את הימים האחרונים בהסגר - ללא קהל שיצפה בהם וישעשע אותם. עובדי המקום החליטו לאפשר להם להסתובב בחופשיות ברחבי האקווריום ולהכיר בעלי חיים אחרים החיים במתחם. מנהלת ההאקווריום נמסר לשיקגו טריביון: "מבלי נוכחות המבקרים, עובדי המקום פעלו ביצירתיות וסיפקו העשרה לבעלי החיים במטרה לשמור עליהם פעילים ולעודד אותם לחקור". סרטונים של הפינגווינים מטיילים ברחבי האקווריום ומביעים התלהבות משכו הרבה תשומת לב ברשת.

פינגווינים באמזונס?

האקווריום, שמושך יותר משני מיליון מבקרים מדי שנה, סגר ביום שישי שעבר את שעריו למשך שבועיים לפחות. הוא מציג עשרות מינים של בעלי חיים, כולל 30 פינגווינים. על אף שהמקום סגור למבקרים, עובדיו ממשיכים לדאוג לרווחת בעלי החיים בו. הפינגווינים הגיעו אל תערוכת נהר האמזונס והתרגשו מהדגים המקומיים. גם הדגים, כך נמסר בהודעה לתקשורת, הביעו התרגשות מהמבקרים הלא שגרתיים שלהם.

הגולשים מוזמנים להתעדכן במצבם של החיות בחשבון הטוויטר של האקווריום ולצפות בעוד סרטונים מהמתרחש בזמן שהמקום סגור. תוכלו גם לבקש עדכון על החיה האהובה עליכם ובמקום מבטיחים להעניק מענה מהיר. אחד צייץ בתגובה בטוויטר: "תודה לך, אקווריום שיד, על שהמשכתם לעדכן אותנו. אנחנו זקוקים לחיוכים בכל מקום שנוכל להשיג אותם".

הפינגווינים אדוארד ואנני מבקרים ברוטונדה:

האקווריום מודיע על סגירה:

בזמן שהמקום סגור למבקרים, הצוות ממשיך להעניק טיפול מסור לבעלי החיים שחיים בו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully