וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה נסגרת: לופטהנזה וסוויס עוצרות את הטיסות לישראל

חברת התעופה הגרמנית, שתחתיה פועלות גם אוסטריאן איירליינס וסוויס השוויצרית, הודיעה על השהיית כל הטיסות לארץ וממנה למשך שלושה שבועות, בעקבות הנחיות משרד הבריאות הישראלי על סירוב כניסת תיירים לארץ מאירופה

-

חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה, הודיעה היום (חמישי) על השהיית הטיסות לישראל וממנה למשך שלושה שבועות בעקבות משבר הקורונה והשלכותיו על המגיעים מאירופה לישראל. קבוצת לופטהנזה, שבבעלותה חברות-הבת SWISS ואוסטריאן איירליינס, יבטלו את כל טיסותיהן ממינכן, פרנקפורט, וינה וציריך לתל אביב ולאילת למשך שלושה שבועות - החל מיום ראשון, ה-8 במרץ, ועד ל-28 במרץ.

הכל על משבר הקורונה בוואלה! NEWS

"קבוצת לופטהנזה החליטה להשהות את כל שירותיה אל תל אביב וממנה", נכתב בהודעת החברה. לפי ההודעה, הפסקת הטיסות מתרחשת בהתאם למדיניות סגירת השמיים מאירופה שעליה הכריז משרד הבריאות הישראלי, החל ממחר, 6 במרץ. לפי אותן הנחיות, נוסעים משוויץ ואליה, יסורבו כניסה לישראל, אלא אם כן הם יוכיחו כי היו בהסגר במדינה שממנה באו במשך 14 ימים.

הטיסות שיבוטלו:
- כל הטיסות לתל אביב ולאילת יבוטלו לשלושה שבועות, החל מיום ראשון הבא.
- לופטהנזה מבטלת כ-7,100 טיסות פנים-אירופיות בחודש מרץ, החל מהיום.

מטוס בואינג 747 לופטהנזה. ShutterStock
משהה את טיסותיה ואת טיסות חברות-הבת ל-3 שבועות. לופטהנזה/ShutterStock

גם וויז אייר מצמצמת את טיסותיה מישראל לווינה

עוד נכתב בהודעת החברה, כי כתוצאה מהחמרת הנחיות הכניסה לישראל, שיכנסו לתוקפן החל מה-6 במרץ, וכוללות, בין היתר, איסור כניסה לנוסעים מגרמניה, שוויץ ואוסטריה, יובילו לירידות חדות בביקושים לטיסות לישראל. כל שלוש החברות בקבוצת לופטהנזה (לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס), יבטלו את כל טיסותיהן לארץ.

"לופטהנזה רואה עצמה מחויבת לבצע שינויים אלה מסיבות כלכליות ותפעוליות, כיוון שנוסעים רבים אינם מורשים להיכנס לישראל", נכתב בהודעה. "מסיבות תפעוליות, חלק מהטיסות לתל אביב בשישי-שבת הקרובים, כבר בוטלו, כיוון שהתקנות החדשות אוסרות גם על צוותי האויר להיכנס לארץ. בימים כתיקונם, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה מציעות 10 טיסות יומיות לתל אביב, ובנוסף, מציעה לופטהנזה טיסה שבועית אחת לאילת".

ובתוך כך, גם וויז אייר, חברת הלואוקוסט הגדולה שטסה בין ישראל ואירופה, הודיעה היום כי היא מעדכנת את לוח הזמנים והטיסות שלה לארץ, ובו ביטולי חלק מהטיסות בקוו וינה-תל אביב ווינה-אילת.
"וויז אייר מבקשת מכל נוסעיה לבדוק את ההנחיות הנוכחיות לפני שהם טסים לישראל", נכתב בהודעה.

נוסעים אשר הזמינו כרטיסים באתר או באפליקציית החברת, יקבלו בהתראה בדוא"ל, במסגרתה יוצע להם להזמין טיסה מחדש ללא עלות, ביטול עם החזר מלא או 120% החזר מחיר הנסיעה המקורי בקרדיט החברה. נוסעים אשר הזמינו באמצעות סוכנויות נסיעות - כולל סוכנויות נסיעות מקוונות - מתבקשים ליצור קשר עם סוכנות הנסיעות לפרטים נוספים.

עוד בוואלה!

אירופה סגורה? בעקבה רוצים אתכם בפחות מ-200 דולר

לכתבה המלאה
וויז אייר Wizz air. וולף PR,
עדכנה את טיסותיה מווינה לארץ. וויז אייר/וולף PR
  • עוד באותו נושא:
  • לופטהנזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully