וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה סגורה? בעקבה רוצים אתכם בפחות מ-200 דולר

חברות התיירות מנסות הכל כדי להתאושש ממשבר הקורונה, וכשהשבים מאירופה לארץ מתבקשים להיכנס לבידוד, מחפשים פתרונות. עתה יוצאת ישראייר במבצע אצל השכנים לחוף הים האדום, והמחירים נמוכים כמו הסיכוי שהמשבר בתיירות יסתיים בקרוב

צילום: ערוץ 10, עריכה: שניר דבוש

בסרטון: חניכת שדה התעופה רמון בערבה

חברות התיירות הישראליות במשבר גדול סביב ביטולי החופשות והטיסות עקב נגיף הקורונה, ולאחר שאירופה מתחילה "להיסגר" מבחינת הבידוד הנדרש מאלו השבים ממנה ארצה, מנסים בענף התיירות לחשוב על פתרונות יצירתיים.

בתוך כך, מציעה היום (חמישי) ישראייר, שהיא חברת תיירות ונופש מעבר להיותה חברת תעופה, דיל חדש, הפעם לשכנתנו ממזרח - ממלכת ירדן - והעיר עקבה השוכנת לחופי הים האדום. זה שנים שעקבה נותנת פייט לאילת בכל הנוגע לאיכות בתי המלונות וכמובן במחירים המוזלים, ולרוב גם יוצאת עם ידה על העליונה, וישראלים רבים בוחרים לנפוש בה על פני מלונות ארצנו, וכמובן באילת היקרה.

המבצע של ישראייר שיתקיים בחודש מרץ ואפריל, יכלול טיסות מנתב"ג לשדה התעופה רמון ואירוח במלונות הפאר של עקבה, השוכנת לחוף הים האדום. במסגרת הדיל, יהיה ניתן לבחור את האירוח במלונות עקבה - מארוחת בוקר ועד פנסיון מלא - כשכל בתי המלון שייכים למותגי רשתות בינלאומיות מהטובות בעולם. כך למשל, מחיר של חבילה בת שני לילות בסוף שבוע במלון גולדן טוליפ, ע"ב חצי פנסיון, יעלה כולל טיסות החל מ-196 דולרים לאדם.

במהלך פסח המבצע יתייקר, כמובן, אבל וחופשה הכוללת את ערב ליל הסדר ושני לילות במלון Lacosta ע"ב חצי פנסיון תעלה החל מ-221 דולרים לאדם, כולל טיסות, ובמלון מובנפיק ע"ב ארוחת בוקר המחיר יהיה החל מ-319 דולרים לאדם כולל טיסות. בחול המועד פסח, על שלושה לילות במלון גולדן טוליפ ע"ב חצי פנסיון תשלמו החל מ-240 דולרים לאדם כולל טיסות.

מלון מובינפיק עקבה. אתר רשמי, אתר רשמי
מתאים לכם לנפוש אצל השכנים באביב? מלון מובנפיק עקבה/אתר רשמי, אתר רשמי

למי שדאג בנוגע לוויזה, אז לשוהים שני לילות ומעלה בירדן, אין צורך בהוצאת ויזה. בנוסף, על היוצאים לירדן דרך היבשה יש לשלם מיסי מעבר בסך 107 שקלים לאדם במעבר הישראלי, ועוד 25 דולרים במעבר הירדני. כמו כן, יש לקחת בחשבון את מרחק הנסיעה משדה התעופה רמון למעבר הגבול - כ-20 דקות, ועלות מונית לשם כ-50 שקלים, וממעבר הגבול למלון עלות מונית נוספת של כ-20 דולרים.

חברת ישראייר תאפשר ללקוחותיה ללבטל את החופשה ללא תשלום עד 7 ימי עסקים לפני מועד היציאה למזמינים עד ה-15 במרץ.

גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, מסר: "אנו מציעים אלטרנטיבה נוספת בתקופה הקשה שעוברת על ענף התיירות במלונות חדישים בעקבה, כך שהנופשים הישראלים יוכלו לחוש בחו"ל וקרוב הביתה. בכל המלונות מספר בריכות שחייה, חוף ים ובו פעילויות ספורט ימי, לצד שילוב של טיולים לפטרה ולסלע האדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully