וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו בפניקה? שני נוסעים במטוס עטפו את כל גופם בניילון

נראה שאין גבול לאמצעי ההתמגנות של נוסעים בתקופת הקורונה, שלפעמים לוקחים את הפניקה לגבולות הקיצון. במיוחד שני נוסעים באוסטרליה שתועדו כשכל גופם עטוף בניילון בטיסה. הווידאו עשה את דרכו לרשת, כמובן

בתום שבועיים של בידוד: הישראלים ששהו על ספינת הקורונה ביפן חוזרים לישראל/באדיבות המצולמים

בסרטון: הישראלים ששהו על ספינת הקורונה ביפן חוזרים לישראל

בהלת נגיף הקורונה עושה את שלה בקרב ציבור הנוסעים במטוסים, ונראה שאין גבול לאמצעי ההתמגנות שלהם. שני נוסעים לקחו את נושא המיגון נגד הנגיף לקצוות חדשים על ידי התעטפות מוחלטת בניילון, שכיסה את כל גופם במהלך טיסה.

חובת קריאה לכל מי שטס: כך תיזהרו מלהידבק בקורונה באוויר

נוסעת אחרת שישבה בסמוך להם בטיסה מסידני לאי המילטון שמול חופי אוסטרליה, תיעדה את שני הנוסעים עם מסכות, כפפות וחליפות גוף מלאות מניילון מאולתר. היא שיתפה את האירוע בטוויטר עם הכיתוב: "כרגע מאחוריי במטוס. כשאתה (ממש מפחד) מנגיף הקורונה".

נוסעים עטופים בניילון בגלל הקורונה. Alyss423, טוויטר, צילום מסך
הבטיחות/צילום מסך, Alyss423, טוויטר

מאה אלף סטודנטים מסין לא יכולים לחזור לאוסטרליה

כפי שניתן לראות בסרטון (למטה) של שני הנוסעים העטופים, אחד מהם כיסה עצמו ביריעת פלסטיק שקופה וגדולה, בעוד חברתו עטפה את עצמה בחליפת מגן ורודה.

כמו ישראל ומדינות אחרות, גם באוסטרליה חל נוהל הבדיקה החמור עבור נוסעים שנכנסים למדינה ממדינות מסוימות במזרח, והיא חסמה את הכניסה למבקרים שהגיעו מסין ב-14 הימים האחרונים. במדינה האוקיאנית דיווחו על 15 מקרים של נדבקים בנגיף עד כה.

בנוסף, איסור הכניסה בעקבות הקורונה, מנע מכ-100 אלף סטודנטים סינים לחזור לפתיחת השנה האקדמית באוסטרליה.

ונחזור לנוסעים בניילון. לפי ארגון הבריאות העולמי, אנשים בריאים בדרך כלל אינם צריכים ללבוש מסכות. עם זאת, אספקת המסכות הצטמצמה במדינות רבות כתוצאה מהפחד מהדבקה בנגיף. לפי הארגון, יש להתחיל לעטות מסכות ברגע שאנשים מתחילים להשתעל או להתעטש או כאשר מטפלים בחולה החשוד בהידבקות בנגיף.

עוד בוואלה!

חובת קריאה לכל מי שטס: כך תיזהרו מלהידבק בקורונה באוויר

לכתבה המלאה

צפו בנוסעים העטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully