וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני או חצוף? הנוסעת ש"המציאה" ערסל רגליים במטוס

ה"פיתוח" המאולתר של הנוסעת, שיצרה לעצמה סביבת שינה מקורית במהלך הטיסה, גרר עמו שלל תגובות ברשתות החברתיות

נוסעת עם ערסל בטיסה. צילום מסך PassengerShaming, צילום מסך
פאן לה. הנוסעת שתלתה שמיכה על ידית המטוס ויצרה "ערסל"/צילום מסך, צילום מסך PassengerShaming

לאחרונה התרחש מקרה נוסף שבו התנהגות של נוסעים במטוס גוררת עמה שלל תגובות ברשתות החברתיות: נוסעת בטיסה שפרטיה לא נמסרו, צולמה בעת שהיא תופסת תנומה במושב הצמוד ליציאת החירום, לאחר שיצרה תחליף מאולתר לערסל.

התצלום פורסם בדף הפייסבוק של PassengerShaming, המציג התנהגויות מעוררות מחלוקות של נוסעים. נראה כי הנוסעת עשתה שימוש באחת מהשמיכות המסופקות במטוס, תלתה אותה על ידית שבגוף המטוס ויצרה "ערסל" שבו הניחה את כפות רגליה. אותו מתקן מקורי תמך ברגליה הישרות, מה שסיפק לה תנוחת שינה מצוינת.

רבים מבין גולשי דף הפייסבוק היללו ושיבחו את תושייתה של הנוסעת. הם אף ציינו את החידוש שבו לא נראית התנהגות בזויה אלא יצירה מקורית. "זה מבריק! זו חשיבה מחוץ לקופסה", כתב אחד הגולשים, ואחר הוסיף: "אני מצדיע לה. המעשה שלה מונע היווצרות של קרישי דם ומעודד זרימת דם בגפיים התחתונות".

תגובות אחרות כללו תשבוחות כגון "זה נראה נעים, נינוח ולא פוגעני" או "האישה גאונה ומתחשבת. כפות הרגליים שלה אינן חשופות והערסל הזה לא יפריע לאף אחד, גם בזמן מערבולות אוויר".

וצפו בנוסע הזה שמעביר סרטים במסך עם הרגליים

סכנה אמיתית במקרה חירום

עם זאת, יש מי שפחות התלהבו מהעניין. היו שטענו כי במקרה חירום, הערסל שלה עלול להוות סכנה עבור מי שיזקקו ליציאת החירום. "היא עשתה זאת מול דלת החירום וסיכנה מאות נוסעים. ממש גאוני", העיר מישהו בעוקצנות. אחר הוסיף: "זה לא רעיון טוב במקרה של פינוי חירום. במקרים הללו, הדברים מתרחשים מאוד מהר, מה שלא יאפשר הסרה של הערסל בזמן".

גולש אחר אף סיפר כי ניסה לחקות את המעשה וסיכם: אנשי צוות האוויר לא התרשמו מכך והעניין לא שימח אותם".

ומצד שלישי, היו מי שטענו כי הדבר שווה את הסיכון. "בכנות, אני חושב שזה רעיון מצוין. ובמקרה חירום, אני בטוח שהיא תתעורר משנתה כמו כל אחד אחר ותעשה את מה שצריך לעשות. עם זאת, אם אתם רוצים לבצע זאת גם, כדאי לבדוק מראש אם הדבר מותר".

ה-Sun מדווח כי חברות תעופה רבות אוסרות על הנחת פריטים במערבים באופן שחוסם את הדרך או מפריע בצורה זו או אחרת. לאנשי צוות האוויר שמורה הזכות לפעול להזזת הפריטים הללו, לטובת בטיחות הטיסה והנוסעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully