וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה נראים החיים של הדיילים והדיילות הלוהטים ביותר בעולם

12.1.2017 / 8:45

חייהם של דיילי האוויר מעולם לא נראו מושלמים כל כך: מהשתכשכות בחופים היפים בעולם ועד סלפי על רקע נופים מושלגים - קבלו את הדיילים הלוהטים בעולם שיגרמו לכם לחשוב על הסבת מקצוע

צילום מסך

אתם לא צריכים לספר לנו. מקצוע הדיילות לא פשוט בכלל, בטח לא כשאתה דייל אוויר ונאלץ לעלות שוב ושוב על טיסות ארוכות בשעות מטורפות, להתמודד עם דרישות של נוסעים מעצבנים חובבי שוקולד ולהימצא רוב הזמן רחוק מהבית והחברים. לא מפתה בכלל. אולם, אם נסתמך על עמודי האינסטגרם של צוות דיילי האוויר הלוהטים (וגם טייס חתיך אחד), יש גם לא מעט הטבות שמגיעות עם התפקיד הזה: חו"ל, חו"ל ועוד קצת חו"ל.

דיילי האוויר הלוהטים באינסטגרם מפרסמים תמונות שלהם במסעותיהם מסביב לעולם וגורמים לכולנו לקנא. הם משתזפים על חופים מרהיבים, לוגמים קוקטיילים מאגוזי קוקוס, יוצאים לשייט, מטיילים במקומות היפים בעולם ונהנים מחיי מותרות שהלוואי עלינו - וכל זה רק בהפסקות הקצרות בין טיסה לטיסה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כך תטוסו מסביב לעולם - ותקבלו על זה 1,500 דולר לחודש

לכתבה המלאה

בעמוד האינטסגרם של ג'ורג'יה נילס, דיילת אוסטרלית של חברת התעופה אמירטס, תמצאו תמונות שלה על רקע נופים מרהיבים, מגשר סן פרנסיסקו ועד החומה בסין. אצל פטריסיה, תמצאו תמונה שלה בתא הטלפון הציבורי המזוהה עם לונדון, על חוף מדהים בספרד, מטיילת להנאתה בפראג, נוחתת בנורבגיה ומרביצה פוזות על גשר ברוקלין.

דייל אוויר של חברת התעופה מונרך איירליינס בשם דניאל נג'ארו סמית' מעדכן את עוקביו באינספור תמונות דוגמנות שלו עם מינימום בגדים וביניהן גם תמונות ממסעותיו בקליפורניה, סן פרנסיסקו, נורבגיה, איביזה ואמריקה.

מצאנו אפילו טייס חתיך מברזיל, הדסון סה, שהיינו שמחים לעלות על הטיסה שלו. ב-6 שבועות בלבד הוא הצליח לצבור 2,500 עוקבים ובאמת שאי אפשר להתעלם מהתמונות שלו בבגד ים או בתא הטייס אל מול שקיעה כתומה מרהיבה שנשקפת מחלונו. אוח, הקנאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully