וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא אנונימית: עכו היא העיר הכי מזמינה וחמה בישראל

14.1.2020 / 17:20

ענקית החופשות העולמית Booking.com, העניקה את פרסי Traveller Review Awards לשנת 2020, ומצאה שעכו היא העיר שבה תקבלו את הכנסת האורחים החמה ביותר בישראל. וגם: התיירים נוטשים את הלינה במלונות ומזמינים יותר בדירות

צילומי רחפן של ישראל/יוסי ועודד פישר

בווידאו: כך נראית עכו העתיקה מעינו של הרחפן

4.5 מיליון התיירים שהגיעו בשנה שעברה לישראל, כמו גם ישראלים רבים שנפשו בארץ ב-2019, מצאו שעכו היא העיר המזמינה והחמה ביותר בישראל, כך עולה מהכרזת ענקית הזמנת החופשות Booking.com היום (ג'), על זוכי פרסי Traveller Review Awards לשנת 2020.

זו השנה השמינית שבה Booking.com מחלקת את הפרסים הללו, שנועדו להודות לשותפי החברה שהשיגו חוות דעת משבחות לאחר שהעניקו לאורחיהם חוויות איכותיות בעקבות הזמנת מקום אירוח, השכרת רכב או מונית משדה התעופה.

עכו, אם כן, היא העיר המזמינה והחמה ביותר בישראל על פי הדירוג. אחריה בין המקומות המזמינים ביותר בישראל ניתן למצוא בסדר יורד את ערד, מצפה רמון, חד נס, אילת, חיפה, קיסריה, נהריה, צפת, הרצליה, ירושלים, טבריה, אשקלון, נתניה, אשדוד, בת ים ותל אביב.

עכו העתיקה. יוסי ועודד פישר, אתר רשמי
העיר המזמינה והחמה ביותר בישראל, לפי בוקינג. עכו/אתר רשמי, יוסי ועודד פישר

ישנים יותר בדירות, פחות במלונות

בין מבחר מקומות האירוח בישראל שקיבלו פרס אירוח לשנת 2020, נכללים צימר זמן ערבה בצוקים, מלון דירות רנומה אפרטמנטס בתל אביב, ורד במדבר במדרשת בן גוריון, הבית הטמפלרי בירושלים, קורא במדבר בערד, דירת על שפת הבניאס בשדה נחמיה ועוד.

השכרת הדירות ממשיכות לעמוד בציפיות של האורחים, ואף מתעלות עליהן, כשהצמיחה המרשימה במספר הזוכים שהם בעלי דירות המשיכה גם השנה, וסוג מקום האירוח הזה הגיע שוב לראש הרשימה. כמעט 40% ממקומות האירוח הזוכים ב-2020 הם דירות. בנוסף, זו השנה השלישית ברציפות שבה ארבעה מתוך חמשת סוגי מקומות האירוח המובילים הם מקומות אירוח אלטרנטיביים: דירות (380,936), מלונות (179,869), בתי הארחה (94,162), בתי נופש (82,241) ו-B&B (75,875).

המלונות אמנם הגיעו שוב למקום השני ברשימת סוגי מקומות האירוח עם הכי הרבה פרסים, אך 75% ממקומות האירוח הזוכים הם בתים, דירות ומקומות אירוח ייחודיים אחרים, כולל סירות, איגלואים ובתים כפריים. מחקר של Booking.com שנערך לאחרונה ובדק יותר מ-22,000 נוסעים, מתיישר עם נתונים אלו לאחר שחשף כי כמעט 39% מהנוסעים ברחבי העולם מעדיפים לשהות בבית נופש או בדירה, ולא במלון.

חמשת סוגי האירוח המובילם בישראל, מבין הזוכים בסדר יורד, הם דירות עם 1,499 זכיות, מלונות עם 331 זכיות, הוסטלים עם 313 זכיות, בתי הארחה עם 148 זכויות ובתים עם נציגות של 113 זכיות.

עוד בוואלה!

ראו הוזהרתם: הסיוט של כל ישראלי שיוצא לחופשה בקיץ הזה

לכתבה המלאה
השכרת דירה חופשה Airbnb. Shutterstock, ShutterStock
75% ממקומות האירוח הזוכים הם בתים, דירות ומקומות אירוח ייחודיים/ShutterStock, Shutterstock

ומה בעולם?

החל מעיירה אירית קטנה שנמצאת ליד איי אראן (Aran) באירלנד, ועד רשת רחבה של מערות עתיקות בדרום-מזרח אסיה, ברשימת המקומות הכי מזמינים בעולם נמצאת זו השנה השנייה ברציפות העיירה גרמה (Goreme) שבטורקיה. בהמשך הרשימה נמצאות בסדר יורד טטרנסקה לומניצה (Tatranska Lomnica) בסלובקיה, פונג נה (Phong Nha) בווייטנאם, קובאריד (Kobarid) בסלובניה, קוכם (Cochem) בגרמניה, דולין (Doolin) באירלנד, טייטונג סיטי (Taitung City) בטאיוואן, שנה (Schenna) באיטליה, מונטה ורדה (Monte Verde) בברזיל, ואגם טקאפו (Lake Tekapo) בניו זילנד - יעד נוסף שזכה בתואר גם ב-2018.

מתודולוגיה:
מקבלי הפרס הם מקומות אירוח והשכרות רכב שקיבלו לפחות 5 חוות דעת ויש להם ציון חוות דעת ממוצע של 8.0 (מתוך 10) ומעלה, נכון ל-31 באוקטובר 2019. רק לקוחות ששהו במקום אירוח או שכרו רכב בפועל יכולים להשאיר חוות דעת על החוויה שלהם ב-Booking.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully