וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת שילמה אלפי דולרים על הטיסה - וגילתה גרב מסריח על המושב

18.11.2019 / 9:19

לוסי דרווין רכשה כרטיס פרימיום יקר בטיסה של בריטיש איירווייס מלונדון לניו יורק, וזכתה לקבל מושב מטונף, גרב ישן, כתמים ופירורי מזון. החברה: "גאים בשירות האיכותי שאנו מעניקים"

נוסעת צעקה אני אלוהים בטיסה ורצה לדלת המטוס/צילום: KTVUKTVU

לוסי דרווין הוציאה סכום גבוה במיוחד של 4,700 ליש"ט (20,700 שקלים) על צמד מושבים במחלקת "פרימיום אקונומי" של טיסת בריטיש איירווייס מלונדון לניו יורק.


עוד בנושא:
ממי, תפתח חלון: זו הסיבה שאתם מפליצים הרבה בטיסה
זוג יהודים ובתם התינוקת הורדו מהטיסה: "אתם מסריחים"
שרק ייגמר: עשרה סיפורי טיסה לא נעימה בעליל


עם זאת, דרווין נדהמה כאשר גילתה כי המושב שלה מטונף, ומכוסה בכתמי לכלוך ובפירורי מזון. היא אף "גילתה" עליו גרב ישן, מלוכלך במיוחד.

ה"דיילי סטאר" מדווח כי דרווין, מפיקת סרטים בריטית, עשתה את דרכה מלונדון לניו יורק, כדי להשתתף בפסטיבל סרטים שנערך בארצות הברית.

הגרב המסריח כפי שתיעדה לוסי

המילה "שערורייה" קטנה על הסיטואציה הזאת

"מושבי הפרימיום שלנו, שעלו סכום כה גבוה, קיבלו את פנינו עם גרב מטונף שמישהו השאיר עליהם. המילה 'שערורייה' קטנה על הסיטואציה הזאת", היא כתבה לצד תמונה שהעלתה בטוויטר, והוסיפה כי משובר בשירות שהוא "חרפה".

תמונה נוספת שפרסמה בחשבונה, מציגה את מגש האוכל, העוטה על עצמו כתמים כהים ופירורי לחם. "וזה נעשה גרוע יותר", היא הוסיפה. "אנשי הצוות הו נבוכים וחביבים, אבל הדבר הזה הוא בהחלט מזעזע".

הציוץ של דרווין זכה לתגובה מצד חברת התעופה: "זה בהחלט לא משהו שיש לצפות לו כאשר טסים איתנו, לוסי. אנו מבטיחים לעדכן אותך".

מאז שדרווין פרסמה את הציוץ שלה, היא קיבלה תגובות רבות מעוקבים וגולשים. אחד מהם כתב: "זה כל כך דוחה", ואחר הוסיף: "בושה! המותג הזה הולך ונהרס בשנים האחרונות". "מחלקת פרימיום אקונומי היא בדיחה", כתב מישהו אחר. "זה בסך הכל אקונומי עם ארוחה ומתקן להחזקת כוסות. למדתי את זה בדרך הקשה".

דובר חברת התעופה בריטיש איירווייס מסר בתגובה: "אנו גאים בשירות האיכותי ובחוויה שאנו מעניקים בכל המחלקות שלנו. אנו יודעים כי הלקוחות שלנו מעריכים נוחות, ואנו מנקים את המטוסים שלנו לאחר כל טיסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully