וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרק ייגמר: עשרה סיפורי טיסה לא נעימה בעליל

טיסה היא לעתים סיוט אמיתי, ויש כאלה שעבורם זוהי טראומה לכל החיים. עשרה סיפורי טיסות זוועתיות של נוסעים מסכנים

נוסעים טיסה. ShutterStock
שלום לכל הנוסעים, אנחנו עומדים להתחיל בזוועה/ShutterStock

לצאת לנופש בחו"ל זה אולי גן עדן, אבל הטיסה שמובילה ליעד החלומי היא לפעמים גיהנום. בין אם זאת מחלקת התיירים העמוסה, הכיסאות הלא נוחים, האוכל התפל, המחירים המוגזמים, השירותים מעוררי הקלסטרופוביה או הנוסעים האחרים שמקללים את הדיילים אספנו עבורכם עשרה סיפורים של נוסעים שחשפו ברחבי הרשת את חווית הטיסה הנוראית שעברו. נא להדק חגורות.

יש למישהו חיתול?

לשבת במטוס ליד זוג עם תינוק זה לא משחק ילדים. אחד הגולשים סיפר שבמשך 20 שעות טיסה הוא נאלץ לשמוע בכי של תאומים בני שנה בלי הפסקה. גם כשאחד מהם הפסיק ליילל, השני פרץ בסולו של שהעיר את כל הנוסעים. ואם זה לא מספיק, אותו נוסע אומלל נאלץ לשמש בייביסיטר לאחד התינוקות כשההורים נגשו לשירותים. כשהוא הושיב את התינוק על ברכיו, ריח נוראי עלה באפו. מסתבר שהחיתול היה מלא, ורק אחרי שההורים חזרו למושבים, הם החליפו לו. טיסה מסריחה תרתי משמע.

אילוסטרציה. ShutterStock
לך לישון כבר!/ShutterStock

גלגל שלישי

הספסל בעל שלושת המושבים במטוס יכול ליצור לעתים סיטואציות מביכות. א', שישב בין שני בני זוג הבין מה משמעות המושג "להחזיק את הנרות". במשך כל הטיסה הזוג דיבר זה עם זו, כשא' יושב לו מכווץ באמצע ומנסה לישון. א' הציע להתחלף במקומות, כך שבני הזוג יישבו זה ליד זו, אבל האישה אמרה: "לא, זה בסדר" והמשיכה לפטפט עם בעלה. לבסוף א' איבד את הסבלנות, קם ממקומו, ואחרי אינספור שכנועים אילץ את הגבר להחליף איתו במקום.

הנוסע השיכור

גולשת אחת סיפרה שבטיסה מארצות הברית לפריז ישב לידה גבר שהדיף ריח של אלכוהול. לא די בכך שכבר היה שיכור, הוא רכש בקבוק אלכוהול נוסף שהדיילים מכרו בעגלת הדיוטי פרי. במשך שעה הוא ניסה לפלרטט איתה עם משפטי התחלה מטופשים ורמיזות מיניות, עד שלאותה בחורה נמאס והיא העמידה פנים שהיא ישנה. השיכור לא ויתר, אך לבסוף עזב אותה לנפשה משום שבילה את המשך הטיסה בשירותים, כשהוא מקיא את נשמתו.

הכרית האנושית

המושבים במחלקת התיירים הם לא בדיוק מיטות קינג סייז נוחות, והכריות קשות כמו הסכסוך הישראלי-פלסטיני. זאת אולי הסיבה לכך שאחד הנוסעים בטיסה מלונדון לפורטוגל החליט לנצל את הכתף של הנוסעת שישבה לידו ולהירדם עליה. בהתחלה הנוסעת זזה והניעה את זרועה, והנוסע התעורר והתנצל. אבל לאחר מכן הוא המשיך להירדם על כתפה. בצעד אלטרואיסטי היא החליטה לאפשר לו להשתמש בה ככרית אנושית. "אני מקווה שיום אחד הוא יחזיר טובה כזאת לאדם אחר", היא אמרה.

נוסע ישן במהלך טיסה. ShutterStock
שום דבר לא עזר/ShutterStock

המחסום

כשדיוויד הזמין מושב ליד החלון במטוס, הוא חשב שיוכל לצפות בנוף הנפלא במהלך הטיסה. מה שהוא לא ידע זה שלידו ישב אדם שמן מאוד שיחסום לו את המעבר לשירותים. אותו נוסע כבד משקל ישן במשך כל הטיסה, וכשדיוויד ניסה להעיר אותו כדי לעבור, הוא נכשל. דיוויד הבין שיש לו שתי אופציות: להתאפק במשך 11 שעות או לקפוץ מעל הנוסע שלידו. הוא בחר באפשרות השנייה, מה שנגמר בנפילה על הרצפה ושטפי דם פנימיים בידיים וברגליים. אאוץ'!

מצטערים, נגמרו המים

בזמן שנוסעים ישראלים מתלוננים שהם רוצים שוקולד, תיירת אחת מארצות הברית שעלתה על טיסה של חברת התעופה "North West air" לסין, לא קיבלה מים. בקבוקי המים והשתייה הקלה אזלו, ולטענתה במשך שבע שעות היא נשארה צמאה. די ברור מה היה הדבר הראשון שהיא עשתה כשנחתה בשדה התעופה.

כמעט התרסקות

מובן שהתרסקות מטוס היא חוויית הטיסה הכי נוראית שיש, אבל גם כשהמטוס כמעט מתרסק זה לא פחות מפחיד. אווה טסה מדבלין ללונדון, ולפתע המטוס צלל במשך כחצי דקה. הנוסעים צרחו, מזוודות עפו באוויר והאורות כבו. אווה התפללה לאלוהים והיתה בטוחה שהיא עומדת למות, אבל לבסוף המטוס התאזן והטיסה נמשכה כרגיל. מה שקומם את אווה במיוחד הוא שהטייס לא הודיע מה קרה ומהי הסיבה שגרמה למטוס לאבד גובה ולה כמעט לחטוף התקף לב.

פחד טיסה הפתעה נוסעת מופתעת. ShutterStock
ידעתי שהייתי צריכה להישאר בבית/ShutterStock

אין אוכל ואין מיזוג אוויר

גולש אנונימי סיפר איך באחת הטיסות הפנימיות בארצות הברית השאירו את הנוסעים על המסלול למשך חמש שעות. מיזוג האוויר לא פעל, כך שהמשקאות הקרים התחממו, והנוסעים הסריחו מזיעה. בנוסף, האוכל החם התקרר, וצוות הדיילים החליט לא להגיש את האוכל. נו טוב, גם ככה האוכל במטוס הוא לא בדיוק מנת גמר ב"מאסטר שף".

השירותים עולים על גדותיהם

אם חשבתם ששירותים במטוס הם לא שיא ההיגיינה, חכו שתשמעו את הסיפור הבא: בטיסה מאסטרדם לניוארק בשנת 2007, השירותים במטוס לא עבדו. צוות העובדים החליט לעשות עצירה בדבלין כדי שהנוסעים יוכלו לגשת לשירותים בשדה. בהמראה השנייה המצב החריף, כשהשירותים עלו על גדותיהם וכל המעברים במטוס היו מוצפים בביוב. אחד הנוסעים, קולין ברוק, סיפר לאתר gothamist: "נאלצתי לשבת ליד צואה אנושית במשך שבע שעות".

שירותים במטוס בית שימוש. ShutterStock
תמונת הלפני/ShutterStock

עמד במשך כל הטיסה

אנחנו מתלוננים על המושבים הלא נוחים במטוס, אבל מה אם הייתם צריכים לטוס בעמידה? הדיילי מייל דיווח שבשנת 2011 נוסע בשם ארתור ברקוביץ' עלה על טיסה של חברת "US Airways" מאנקורג' לפילדלפיה, ונאלץ לעמוד במשך שבע שעות! כיוון שברקוביץ' בן ה-57 שקל מעל 180 קילו, הוא לא הצליח להתיישב במושב שהוקצה לו, ולכן נדרש לעמוד במהלך כל הטיסה, בלי שהיה חגור בהמראה ובנחיתה. חברת התעופה התנצלה, הודתה שהיתה צריכה לבקש מברקוביץ' לרכוש שני מושבים, ונתנה לגבר האומלל פיצוי על סך 200 דולר, סכום מגוחך לאור העובדה שכרטיס הטיסה עלה 800 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully