וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נוסעת צרחה "אני אלוהים" ורצה לפתוח את דלת המטוס בטיסה

נוסעת בטיסת פנים בארצות הברית החלה להשתולל בעודה מנסה להתקדם לכיוון דלת המטוס במטרה לפתוח אותה. אחד הנוסעים סיפר כי כבר מתחילת הטיסה היא דיברה על "המידע של אלוהים"

נוסעת צעקה אני אלוהים בטיסה ורצה לדלת המטוס/צילום: KTVUKTVU

נוסעת בטיסה של חברת התעופה האמריקאית "יונייטד אקספרס" נעצרה לאחר שניסתה לפתוח בכוח את אחת מדלתות המטוס, בזמן טיסה שעשתה את דרכה מסן פרנסיסקו לעיר בויסי (Boise) שבאיידהו. בקטעי וידאו ששותפו ברשתות החברתיות נראים כמה מנוסעי המטוס, בעת שהם מרתקים את האישה אל הרצפה, לאחר שניסתה להגיע אל הדלת בעודה צווחת "אני אלוהים! אני אלוהים!"

נציגי חברת SkyWest, שתפעלה את טיסה 5449, מסרו כי הטיסה נחתה בשלום ולאחר הנחיתה, המתינו לנוסעת שוטרים בנמל התעופה. הנוסעת נלקחה מיד לתשאול.

פרטיו המדויקים של האירוע עדיין מצויים בחקירה. עם זאת, סקוט סמית', אחד הנוסעים שישב מאחוריה בטיסה, סיפר לעיתונות המקומית כי עוד לפני המקרה, הוא חש כי היא מפגינה התנהגות שמעידה על חוסר נחת. "כבר מתחילת הטיסה, היא התנהגה באופן לא נורמלי", סיפר סמית'. לדבריו, הוא שמע אותה אומרת משפטים כגון "לאלוהים יש את כל המידע" או "לי אין שום מידע".

עוד הוסיף סמית' כי "אין לי מושג אם היא היתה על כדורים, אם היתה לה תגובה בעייתית (לטיסה) או שהיא היתה פשוט מחוקה".

נוסעת צעקה אני אלוהים בטיסה ורצה לדלת המטוס. KTVUKTVU, תמונות גולשים
שניסתה לפתוח בכוח את אחת מדלתות המטוס. הנוסעת בעת תפיסתה במטוס/תמונות גולשים, KTVUKTVU

האם אפשר בכלל לפתוח את הדלת בטיסה?

כאמור, לאחר הנחיתה בנמל התעופה שבאיידהו, הנוסעת נעצרה על ידי המשטרה, ונכון לעכשיו זהותה עדיין לא נחשפה. "לאחר מעצרה, היא נשלחה לבדיקות רפואיות מקיפות, שלאחריהן יחליט התובע המקומי כיצד לטפל במקרה", מסר דובר משטרת בויסי. לדבריו, יש סיכוי שבהמשך, יערבו במקרה גם את ה-FBI.

יצוין כי אין זה המקרה הראשון שבו נוסעים ניסו לפתוח את דלתות המטוס במהלך טיסה. עם זאת, פעולה זו אינה ניתנת לביצוע: בעת שהמטוס באוויר, מופעל עליו לחץ כביר, כך שגם אם יופעל על דלת המטוס מבפנים כוח בלחץ של אלפי קילוגרמים, היא תישאר במקומה.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully