וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרוז היקר בעולם: 123 יום, מיליון ליש"ט ודילוגים במטוס פרטי

סוויטה של 371 מ"ר עם מרפסת לים, ספא צמוד, ואפילו סיור פרטי באתר הצילומים של "שר הטבעות". יש לכם פחות משנתיים לחסוך לקראת ההפלגה של החיים שלכם

חברת השיט Regent Seven Sea Cruises/Regent Seven Sea Cruises.

יש לכם מיליון ליש"ט (כ-4.3 מיליון שקלים) פנויים? בימים אלו השיקה חברת הספנות הבריטית SixStarCruises את הקרוז היקר ביותר בעולם. השיט יימשך 123 ימים, יפקוד 41 נמלים ויעצור ב-11 מדינות ברחבי העולם.

חבילת השיט כוללת שהייה בסוויטה היוקרתית Regent, באחת מספינות הדגל של חברת השיט Regent Seven Sea Cruises. הסוויטה, שעל-אודותיה פרסמנו כאן בוואלה! תיירות השנה, משתרעת על פני כ-371 מ"ר, ובשל גובהה, היא מספקת תצפיות נוף מרהיבות לעבר הים והאופק. נוסף על כך, יש בה ספא המיועד לאורחיה בלבד, וכן מרפסת פרטית.

מסוק, נהג צמוד וסיורים פרטיים

הדיילי סטאר מדווח כי במהלך השיט, יזכו אורחי הסוויטה בהעברות אל יעדים שונים באמצעות מסוק פרטי, וכן נהג צמוד ביעדים עצמם. בספינה עצמה הכל כלול.

בנוסף, בחמישה מבין היעדים, יוכלו האורחים ללון במלונות יוקרה - בסידני, בהונג קונג, בטוקיו, בדובאי ובאוקלנד שבניו זילנד. והפתעה נוספת: את המעבר מדובאי להונג קונג יעשו האורחים במטוס פרטי. באופן טבעי, ביעדים השונים יוצעו סיורים פרטיים. כך למשל, באתר הצילומים של הסרט "שר הטבעות" בניו זילנד, בהר פוג'י ביפן ועוד.

הקרוז עצמו יוצא לדרך ב-11 בנובמבר 2021 מדובאי, שבה יוצאים לספארי מדברי וסיור במסוק. את הדילוג ליעד הבא (הונג קונג) עורכים כאמור במטוס פרטי. מהונג קונג שטים לווייטנאם, קמבודיה, תאילנד, אינדונזיה ואוסטרליה. היעדים הבאים כוללים את ניו זילנד ויפן, כאשר סוף המסע בטוקיו, ב-22 במארס 2022 - וממנה טסים בחזרה ליעדכם.

לתוכנית ההפלגה המלאה

עוד בוואלה!

הרפתקה על המים: האם שיט תענוגות הוא החופשה האידאלית?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully