וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר אישי ועיסויים ללא הגבלה: מה יש בסוויטת הקרוז הגדולה בעולם

בתחילת 2020 תושק סוויטת האירוח הימית הגדולה בעולם באונייה Seven Seas Splendor. במחיר התחלתי של 11 אלף דולר ללילה תקבלו מרפסת ענקית, סאונה צמודה ואפילו מיטה שעולה 200 אלף דולר. כך זה נראה

סוויטה באוניה Seven Seas Splendor. Seven Seas Splendor, אתר רשמי
שנטבול? חדר האמבטיה בסוויטה של Seven Seas Splendor/אתר רשמי, Seven Seas Splendor

חברת השיט האמריקנית Regent Seven Seas Cruises, הידועה באוניות הפאר שלה, צפויה להשיק את סוויטת האירוח הגדולה שאי פעם עוצבה על ספינת תענוגות.

הסוויטה, שצפויה להיחשף באופן רשמי בחודש פברואר 2020 ומכונה Regent Suite, משתרעת על פני שטח מרשים של 412 מ"ר, והיא ממוקמת באונייה Seven Seas Splendor.

בין השאר, היא תציע לאורחיה סאונה מפנקת, מרפסת ענקית בשטח של 120 מ"ר, מיטה שעלותה 200 אלף דולר ושאר פינוקים. והמחיר? מתחיל מ-11 אלף דולר ללילה.

שטחה של הסוויטה הוא כמעט כפול משטחו של בית מגורים אמריקאי ממוצע. פנים הסוויטה יאכלס, בין השאר, נברשות מוזהבות ושיש איטלקי איכותי. מעבר לסאונה הצמודה שלהם, ייהנו אורחי הסוויטה מטיפולים ועיסויים ללא הגבלה במשך השיט כולו. הסוויטה מיועדת להכיל עד שישה אורחים

האונייה Seven Seas Splendor

תהליך ייצור המזרן נמשך כשנה וחצי. המיטה בסוויטה

מערבב משקאות ומארגן סיורים: הכירו את העוזר האישי שלכם

כאמור, אחד הפינוקים המשמעותיים מגיע בדמות מיטה יוקרתית, תוצרת חברת Hastens השבדית, המתמחה במיטות ומזרנים בעבודת יד. עוד נמסר כי תהליך הייצור של המזרן עצמו, נמשך כשנה וחצי. זאת בשל עבודת עיבוד חומרי הגלם הטבעיים המשולבים בו.

כך או אחרת, במחיר זה, האורחים צפויים לקבל את שירותיו של עוזר אישי צמוד, שתפקידיו מגוונים - מערבוב משקאות על הבר ועד ארגון סיורים ברכב פרטי בתחנות העגינה השונות לאורך מסלול השיט.

כדאי למהר, כי הסוויטה כבר הוזמנה מראש לרוב הקרוזים שמתכוננים לחברת השי בפברואר 2020. עם זאת, האוניה Splendor מציעה 374 סוויטות נוספות, אם כי קטנות וצנועות יותר. יחסית.

עוד באותו נושא

ספינת האהבה: 80% מהתיירים בקרוזים עושים סקס

לכתבה המלאה

בטן-גב מפנק

חדר האוכל בסוויטה

ננגן משהו בפסנתר כנף?

המטבח שלא יהיה לנו בבית

גם שאר החלקים באונייה לא רעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully