וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 אפשרויות לטבילה ולינה מסביב לכנרת

המעיין המשופץ שנשתלו סביבו דשא ועצים, אתר הקמפינג הממוזג עם הבריכות והמלון המשפחתי ששוכן ממש על האגם - שלוש אפשרויות לצנן את עצמכם (וגם לישון) באוגוסט הלוהט באזור הכנרת

הכנרת כנרת חוף מלון גינוסר. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
זה הזמן להגיע אל מקורות המים של הצפון. הכנרת/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

בזמן שכולם מחפשים לאן לטוס עם הילדים בסוף אוגוסט עם הילדים, אפשר גם לבלות סביב האגם הלאומי, הלא הוא הכנרת שהשנה, כידוע, קצת עלה לה. אז למי שהחליט להצפין אל מקורות המים של הצפון, הנה כמה אפשרויות לטבילה, וגם ללינה, מסביב לימה הכחולה.

מפתיע לגלות שלחמת גדר, אתר המרחצאות הוותיק שנמצא 10 דקות נסיעה מהכנרת, אין רק בריכות עם גופרית שמושכות אליהן פנסיונרים חביבים. כמובן שהבריכה הגדולה במקום, שאליה מוזרמים מים תרמומינראליים בטמפרטורה של 42 מעלות, היא מה שהעניק לחמת גדר את עיקר פרסומה, אבל תתפלאו לדעת שגם בקיץהחם הבריכה הזו כיפית להפליא וטבילה חמה כשבחוץ רותח היא מיוחדת ומהנה.

מעבר לכך, תמיד תוכלו להצטנן בבריכה הרגילה והיחסית רדודה שמתאימה למשפחות ובה יש גם מגלשת מים ספלאש שמושכת בעיקר את הילדים (10). עוד במקום - האכלת תנינים בימי שני-שבת ב-13:30, פארק דיג (בשבת בלבד), מופעי תוכים וג'ימבורי לקטנקטנים.

בחודש אוגוסט יפתח גם המלון "ספא וילג'" למשפחות, היות והוא מקבל אליו בעיקר זוגות ומבוגרים במשך ימות השבוע, אבל באוגוסט כמו באוגוסט - הכללים משתנים, ולטובה. אבל לא חייבים ללון ב-29 הסוויטות של המלון - חמת גדר מציעה גם לינה באוהלים ממוזגים (5 נפשות), שבהם מחכים לכם מזרנים, כריות וסדינים (תביאו רק שמיכות ומגבות), שקע חשמל ומקרר משותף. הבריכות וכל הפעילויות ללא תשלום ללנים באתר.

מחירים:
אוהל ממוזג למשפחה בת 5 נפשות - ליל חמישי - 890 שקלים, ליל שישי - 950 שקלים.
אוהל קמפינג למשפחה בת 4 נפשות (לא ממוזג) ליל חמישי 390 שקלים, ליל שישי - 450 שקלים.

בריכה בחמת גדר. יבגני בוטקובסקי,
מעבר למרחצאות המינרליים, יש גם בריכה משפחתית רדודה. הבריכה בחמת גדר/יבגני בוטקובסקי
כפר אוהלים חמת גדר. אורי אקרמן,
בכל אחד יש מזגן ומזרנים, וזהו. כפר האוהלים בחמת גדר/אורי אקרמן

כמעיין המתחדש

מעיין עין נון שסמוך לכביש 90 ליד המושבה מגדל במערב הכנרת, עבר מתיחת פנים בחודשים האחרונים בעלות של 3 מיליון שקלים. המעיין שמספק מים טובים כבר מימי הרומאים, היה בשנים האחרונות מקום שקיבל אליו הרבה מטיילים שלא ידעו לשמור עליו, והשאירו זבל בבריכה המרובעת המקסימה שלו, וליד השולחנות שמסביבו.

עתה, בעקבות ביוזמה של המועצה המקומית מגדל, משרד התיירות, רשות ניקוז ונחלים כינרת והקרן לשטחים פתוחים במנהל ממקרקעי ישראל, שופץ המקום המקסים שגם שביל ישראל עובר בו, ונחסמה הגישה לטרקטורונים ושאר כלי רכב שמזהמים את רעש הטבע והשבילים, נשתלו דשא ועצים, הותקנו פינות הצללה ובוצעו עבודות שיצרו נישות אקולוגיות לזרימה טבעית של המים.

איך מגיעים:
מצומת מגדל על כביש 90 נוסעים צפונה כ-1.5 ק"מ ופונים שמאלה לתוך דרך צדדית ליד מסעדת "דליה" עם סימון שביל ישראל. ממשיכים 300 מטרים והגעתם.

מעיין עין נון המשופץ. אושרי ילוז, רשות הכינרת,
אנא שמרו עליו. עין נון המשופץ/אושרי ילוז, רשות הכינרת
מעיין עין נון המשופץ. אושרי ילוז, רשות הכינרת,
עין נון עבר שיפוץ בעלות של 3 מיליון שקלים/אושרי ילוז, רשות הכינרת

לישון על הכנרת

החורף הגשום הוסיף למפלס הכנרת יותר משני מטרים של מים, ולפי מדד ותיקי המשק: "חורף טוב, מייצר קיץ טוב", אומר רוני מנור מנכ"ל מלון נוף גנוסר - המלון הקיבוצי הראשון בארץ. כבר ב-1964 הבינו חברי הקיבוץ את הפוטנציאל התיירותי של מיקומם על שפת האגם, ולמרות המבנים הדי מיושנים, החדרים בהם הם בדיוק מה שצריכה משפחה - לא מדי פנסי, לא מדי פשוט.

במלון תמצאו בריכה לא גדולה אבל נעימה מאוד למשפחות, ובימי שני וחמישי גם רחצה לילית עד השעה 10 בלילה. שתי דקות הליכה ממנה ואתם כבר בבריכה ענקית - הכנרת - כך שניתן לגוון איפה אתם מצטננים. בחדר האוכל תמצאו מבחר מאכלים באמת מפנק, מארוחת הבוקר שכוללת שקשוקה, פנקייקים, אין ספור סלטים ומאפים ואומלט לפי דרישה, ועד ארוחת הערב שבה מגוון מנות בשריות וצמחוניות - טעים, טרי ומגוון.

מעבר לכך, המלון מציע לאורחיו מספר פעילויות חינמיות - מסדנת יצירה בשעות הערב לילדים ועד סיור ממונע באוטובוס מיוחד ברחבי הקיבוץ, שבו מקבלים הסברים על חיי הקיבוץ שהופרט, כמו גם על מקורות הפרנס של חבריו הרפת ומטעי הבננות.

מחירים:
עד 12.8 החל מ-830 שקלים לזוג באמצ"ש ו-1,130 שקלים בסופ"ש.
12.8 ועד סוף אוגוסט: החל מ-1,180 שקלים אמצ"ש וסופ"ש.
המחירים ללילה, ע"ב לינה וארוחת בוקר בחדרי הווילג'.
ילד (עד גיל 16) בחדר הורים משלם 1/4 מחדר זוגי.

עוד בוואלה!

רילקס על המים: מצאנו את האופציה השפויה לבילוי בכנרת

לכתבה המלאה
בריכה מלון נוף גינוסר. יח"צ,
לא גדולה אך מספקת את המטרה. הבריכה במלון נוף גינוסר/יח"צ
מטע בננות קיבוץ גינוסר. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
האוטובוס הצהוב יקח אתכם לסיור ברחבי הקיבוץ, כולל במטעי הבננות/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully