וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפינוק של החורף: קמפינג משפחתי במעיינות חמים

קמפינג בחורף הוא לא דבר נפוץ בישראל, אבל במרחצאות חמת גדר החליטו לצאת עם מוצר חדש הכולל לינה באוהל משפחתי מקורה ב-30 שקלים לאדם ללילה. אחרי מחיר כניסה תשלמו בסך הכל 139 שקלים ליומיים של רחצה ולינה. רק תביאו מגבת

צילום: חמת גדר

בווידאו: אחרי 5 חודשים, התנינים בחמת גדר קיבלו ארוחה ראשונה

החורף משאיר לא מעט מטיילים ספונים בביתם, וחבל כי מדובר בעונה הכי יפה לטייל בה בישראל. אבל מוצר חדש וייחודי לפארק הנופש והמרחצאות חמת גדר שבדרום הגולן, מאפשר לצאת מהקירות והעיר ועוד לעשות קמפינג.

קונספט כפר האוהלים בחמת גדר אינו חדש והחל לפעול לפני כשנתיים, בדגש על תקופת האביב, הסתיו והקיץ. אבל השנה החליטו באתר המרחצאות, שמוכר עוד מהתקופה הרומית לפני כ-2,000 שנה, להתאים חלק ממתחם האוהלים הממוזגים לפעילות גם בחורף, וזאת על ידי קירוי מיוחד שנבנה לאוהלים.

מעיינות חמים מרחצאות חמת גדר. אופיר אייב, אתר רשמי
לישון בזול ולטבול. המעיינות חמים של חמת גדר/אתר רשמי, אופיר אייב
קמפינג חמת גדר. חמת גדר, אתר רשמי
באתר בנו קירוי מיוחד לאוהלים. קמפינג חמת גדר/אתר רשמי, חמת גדר

רק תביאו מגבת ושמיכה

החורף בחמת גדר הוא שיא העונה באתר שבו בריכות מים טרמו-מינרליים חמים, כשמחיר הכניסה נע בין 99 שקלים באמצ"ש ל-109 שקלים בסוף השבוע. כדי למשוך את המטיילים והאורחים, מוצעת חבילת לינה בתוספת של 30 שקלים לאדם באוהל, בנוסף למחיר הכניסה שמאפשר יומיים שלמים של בילוי באתר. כלומר, משפחה בת ארבע נפשות תוסיף לטובת הלינה באוהל הממוזג והמחומם עוד 30 שקלים לאדם, ומחיר זה יאפשר יומיים שלמים של בילוי באתר.

כשהתקשרנו לבצע הזמנה, נמסר לנו שבאוהל יש סדינים, כריות וחשמל, אולם יש להביא שמיכות ומגבות. את האוהל "מקבלים" בשעה 16, אולם ניתן ליהנות ממתקני האתר כבר מהבוקר. למחרת, הצ'ק-אאוט בשעה 12, אבל שוב - ניתן להישאר באתר עד סגירתו.

מעבר לרחצה במרחצאות, בחמת גדר ניתן לשלב טיפול גוף או טיפול ווטסו במים החמים. השנה נוספו למתחם חביות ה"פיטו סאונה" - שבה נכנסים המטופלים לתוך חבית עץ אלון עתיק (פעיל בסופי שבוע). בנוסף באתר: פארק דייג, חוות התנינים הגדולה בישראל שבה כ-200 מיני תנינים שונים וניתן לבקר בה, סיור במיני ספארי ומפגש עם "מוניקה" נקבת נחש הפיתון הבורמזי.

חמת גדר מעיינות החמים. חמת גדר, אתר רשמי
מוכר עוד מימי רומא העליזים. אחת הבריכות באתר/אתר רשמי, חמת גדר
כפר האוהלים קמפינג חמת גדר. חמת גדר, אתר רשמי
המתחם הותאם גם לחורף. כפר האוהלים בחמת גדר/אתר רשמי, חמת גדר
קמפינג חמת גדר. חמת גדר, אתר רשמי
קמפינג בחורף? זה אפשרי/אתר רשמי, חמת גדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully