וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות נתב"ג: הלואו קוסט המשתלם והתוספת שהישראלים לא יכולים בלעדיה

למרות קריסת חברות החסך בשנה האחרונה, הישראלים מצביעים ברגליים ולא מפסיקים לטוס עמן. אז על איזו תוספת אנחנו משלמים הכי הרבה, מי פוחד יותר לטוס לואו קוסט - גברים או נשים - ועם איזו חברה הישראלים טסים הכי הרבה? הנה התשובות

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

הישראלים אומנם נהנים מהמחירים המופחתים ומגוון הטיסות של חברות הלואו קוסט, אבל בשנה האחרונה היינו עדים לקריסה של כמה מהחברות הגדולות בתחום - מגרמניה איירליינס ועד וואו אייר האיסלנדית - שגרמו לא אחת לפגיעה בצרכנים עצמם. אז כיצד מגיב הצרכן הישראלי לשינויים בשוק התעופה, ועד כמה נפגע האמון שלו בטיסות לואו קוסט?

עוד בנושא:
אלו 13 חברות התעופה הגרועות בעולם. ואיפה דורגה אל על?
100 חברות התעופה הטובות בעולם: אל על מחוץ לרשימה
אל תטוסו איתן: דירוג חברות התעופה הכי מסוכנות בעולם

סקר חדש שהוזמן בחודש שעבר על ידי אתר טרווליסט, ונערך על ידי מכון המחקר גיורא גולן בקרב 528 ישראליים שטסו לחו"ל בשנים האחרונות, בדק ומצא כי שני-שליש מהישראלים (63%) עדיין בוטחים בחברות הלואו קוסט. למעשה, 72% מהנשאלים אף ציינו, כי בשל החיסכון הכספי בטיסות הלואו קוסט, הם טסים יותר לחופשות ולנופשים. עם זאת, 13% מהישראלים סיפרו כי נאלצו להוסיף סכום בכסף נוסף לאחר הזמנת הכרטיס, מתוכם 72% שילמו על משקל עודף במזוודה.

למרות זאת, נראה כי הישראלים אינם נרתעים מהתשלומים הנוספים שיש לשלם לחברות התעופה: 33% מהישראלים העדיפו תשלום נוסף עבור שדרוג מקומות ישיבה ו-13% מהם הוסיפו כסף עבור קבלת ארוחה במהלך הטיסה.

27% מהישראלים הודו כי הם אינם מרגישים ביטחון להזמין טיסת לואו קוסט, ואחד מכל שבעה מהישראלים הכריז כי לא יטוס לואו קוסט בשום מצב.

טרמינל 1 המחודש לטיסות לואו-קוסט בנתב"ג. סיון פרג', מערכת וואלה! NEWS
72% טסים יותר. טרמינל 1 בנתב"ג, ממנו יוצאות טיסות הלואו קוסט/מערכת וואלה! NEWS, סיון פרג'

נשים דואגות יותר!

עוד נמצא בסקר, כי כמחצית מכלל המרואיינים, ציינו שכתוצאה מרפורמת השמים הפתוחים ב-2013, הם הגדילו את המספר הטיסות לחו"ל. 70% מהמדווחים הגדילו את סך הטיסות לחו"ל מאז רפורמת השמים הפתוחים. מהם, קבוצת הגיל שטסה הכי הרבה היתה בגילי 44-25.

חברות הלואו קוסט הפופולריות בקרב הישראלים הן:
41% וויזאייר
35% איזיג'ט
33% UP
25% רייאן אייר
* מקרב הטסים בשנתיים האחרונות עם חברת לואו קוסט

הסקר גם מצא, כי נשים דואגות יותר! מבין אלה שהביעו חשש להזמין טיסת לואו קוסט, הנשים היוו הרוב - 43% לעומת 30% גברים שהביעו חשש.

13% ציינו שבטיסת לואו קוסט נדרשו לשלם סכום נוסף לאחר בצוע ההזמנה, כשעל פי רוב הסיבה המרכזית היתה גודל מזוודה או הוספת משקל.

עוד באותו נושא

הפתעת הלואו-קוסט: חברות התעופה הצומחות לשנת 2018. מי טסה לארץ?

לכתבה המלאה
וויז אייר Wizz air. וולף PR,
חברת הלואו קוסט הכי פופולרית לעת עתה בארץ. וויז אייר ההונגרית/וולף PR

לדבריה של תמר גרזון, מנכ"לית אתר טרווליסט: "תוצאות הסקר מלמדות אותנו עובדה חשובה על התייר הישראלי, והיא שהוא מעדיף את המחיר המוזל אל מול הביטחון בחברת התעופה שעמה הוא טס. נראה כי הקשיים שחוות חברות הלואו קוסט אינם משפיעים על הישראלים, שכן שניים מכל שלושה נוסעים ממשיכים לבחור בלואו קוסט ו-72% מהם אף מגדילים את מספר הטיסות בשנה בזכות המחיר. עם זאת, וחרף המחירים המוזלים, 75% מהישראלים יעדיפו לואו קוסט רק בטיסות קצרות של עד חמש שעות, מה שמלמד אותנו שהישראלים עדיין זהירים בטיסות הרחוקות יותר אשר לרוב הן לחופשות ארוכות טווח ומתוכננות מראש ופחות גמישות".

* הסקר נערך באמצעות פאנל אינטרנטי, במדגם ארצי מייצג של גברים ונשים בגילאי 18+.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully