וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תטוסו הקיץ בזול ליער השחור, לאגם גארדה וקרואטיה

למרות שרק חודש מאי, הראש כבר עמוק ביולי-אוגוסט ובחופשה המשפחתית הפופולרית. אז לקחנו שלושה יעדים שאהובים על משפחות מישראל ובדקנו איך יהיה הכי זול לטוס אליהם. התוצאות מפתיעות

טיול מדהים בסלובניה/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: מאיה בן ניסן

בווידאו: חופשה בסלובניה

חופשת הקיץ מתקרבת בצעדי ענק ואם טרם הספקתם להזמין טיסה לאחד מיעדי המשפחות שהישראלים מתים עליהם, ערכנו עבורכם בדיקה באדיבות טרווליסט - אתר להשוואת מחירים - לאן הכי כדאי להזמין את הטיסה שלכם, כדי שתשלמו הכי מעט.

את הבדיקה ערכנו באמצעות השוואת מחירי טיסות לשדות תעופה שונים שסמוכים יחסית לשלושה יעדים פופולריים במיוחד למשפחות בקיץ: היער השחור, אגם גארדה בצפון איטליה וקרואטיה-סלובניה.

תמר גרזון מנכ"לית טרווליסט: "הבדיקה שביצענו מלמדת שמלאכת החיפוש והשוואת המחירים שלנו כצרכנים נבונים אף פעם לא נגמרת. יש צורך מתמיד להיות עם היד על הדופק. בדיקה של מספר אפשרויות טיסה או אירוח והצלבת נתונים יכולה להוות הוזלה משמעותית במחירי החופשות המשפחתיות ובכלל".

אז הנה כמה אפשרויות לטוס ליעדי הקיץ הפופולריים שהוזכרו. יש את הדרך הזולה ויש את המהירה, ולפעמים הן אפילו מצטלבות.

קניון וינטגר בלד סלובניה. Shutterstock, ShutterStock
קניון וינטגר בבלד, סלובניה/ShutterStock, Shutterstock

היער השחור: ישיר לבאדן-באדן

ליער השחור תוכלו להגיע דרך ציריך, מינכן, בזל או באדן באדן, אלא שיש הבדל מהותי במחירי הטיסות. נתחיל מהקרוב ביותר. הכי כדאי לטוס ישיר לבאדן באדן עם ריינאייר במחיר של 328 דולרים.

אם תעדיפו לטוס לציריך, באל על יגבו מכם 346 דולרים, אלא שאז המרחק מהיעד הוא כשעתיים נסיעה.

אפשרויות ביניים הן בזל, שהמרחק משדה התעופה שלה ליעד הוא כשעה וחצי נסיעה. לבאזל טסה איזיג'ט ועלות טיסה היא 385 דולרים. בנוסף, טיסה ישירה למינכן עם אל על תעלה 422 דולרים, או 270 דולרים לא ישירה עם אוקריאן ואז עוד כארבע שעות נסיעה.

אטרקציות היער השחור. שלומית יפת ביאליק, מערכת וואלה! NEWS
היער השחור/מערכת וואלה! NEWS, שלומית יפת ביאליק

לאגם גארדה בצפון איטליה: ישיר למילאנו ב-303 דולרים

כאן המחיר המשתלם ביותר הוא נחיתה בשדה התעופה של מילאנו. כרטיס טיסה ישירה יעלה כ-303 דולרים עם ריינאייר, ומרחק הנסיעה מהיעד הוא כשעה ו-45 דקות.

פתרון נוסף הוא, לטוס בטיסה לא ישירה לסופיה, בולגריה, וממנה כעבור שעות רבות למילאנו בעלות של 185 אירו דולרים עם ריינאייר. אפשר גם לטוס לבודפשט עם וויז אייר וממנה למילאנו במחיר של 201 אירו.

אגם גארדה צפון איטליה. Shutterstock, ShutterStock
אגם גראדה/ShutterStock, Shutterstock

טיסה לקרואטיה: ישיר לזאגרב - הכי משתלם

האופציה הזולה ביותר היא נחיתה במינכן. טיסה ישירה עם לופטהנזה תעלה 405 דולרים, עם אל על 414 דולרים, וטיסה לא ישירה עם אוקראין תעלה כ-254 דולרים, אבל הנסיעה ליעד תיארך כשש שעות וחצי.

האופציה המהירה ביותר היא נחיתה בזאגרב. מחיר טיסה ישירה עם סאן-דור הוא 495 דולרים.


*המחירים נבדקו ב-13.5.19 למועדים בחודש יולי.

עיר החוף דוברובניק, קרואטיה. ShutterStock
דוברובניק, קרואטיה/ShutterStock

ועל הדרך, כמה טיפים שיכולים לחסוך בהוצאות הטיול המשפחתי

1. תהיו גמישים
נסו לראות אם תוכלו להתגמש בבחירת יעד ותאריך הטיסה והשתמשו במנוע חיפוש גמיש, אשר מציע את הטיסות הזולות ביותר לחודש/עונה/מועד או חג, ללא ציון תאריך ספציפי. למשל, במנוע החיפוש של טרווליסט ניתן לבחור באפשרות חיפוש ללא תאריך ספציפי ולקבל את כל הדילים לאותה תקופה, מהזולים ועד היקרים יותר.

2. כבודה: חפשו חבילה משפחתית או ותרו על מזוודה גדולה
היום, במספר לא מבוטל של חברות תעופה, קיימת אופציה לרכישה של חבילת מזוודות משפחתית, ומאפשרת בעצם מזוודה לכל חבר משפחה בעלות כוללת. מה שבסופו של דבר מוזיל משמעותית את העלויות לכרטיס. יחד עם זאת אם יש באפשרותכם לוותר לגמרי על שליחת המזוודה לבטן המטוס. ולטוס רק עם טרולי, בייחוד כאשר מדובר בחופשה קצרה, ויתור על המזוודה המשפחתית הגדולה יכול לחסוך לכם מאות דולרים למשפחה.

3. טוסו לשדה תעופה מרוחק מעט מהעיר
נסו לבדוק אם תוכלו לטוס לשדה תעופה משני ביעדכם, כך למשל אם תבחרו לטוס ללונדון, תוכלו לטוס לשדה התעופה לוטון במקום לשדה התעופה הית'רו. וגם זה יכול להשפיע על מחירי הכרטיסים לנפש.

4. שימו לב למיסי הנמל - במקרים מסוימים תשלמו פחות
בבריטניה למשל ילדים עד גיל 16 לא משלמים מיסי נמל יוצא, והחיסכון יכול להגיע עד 100 דולרים הנחה לילד, ולכן חשוב לוודא שמקבלים החזר מחברת התעופה.

5. היו עירניים לשער המטבע
במקרים רבים נחלש שער המטבע מול השקל גם אם זמן רב לפני מועד הנסיעה. חשוב להיות עירניים כי למשל במקרה של החלפת כסף מזומן ייתכן וגם כאן תצליחו לחסוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully