וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפעם היא עברה כל גבול": התמונה שגרמה למעצר דוגמנית העירום הפרובוקטיבית

27.12.2018 / 7:17

הדוגמנית הבלגית שממשיכה לסייר בעולם ולהצטלם על רקע כל דבר קדוש ולעצבן את המקומיים - נתפסה הפעם על חם מסתובבת ברחובות הוותיקן בעירום מלא כשהיא נושאת על גבה צלב. הפעם לא הצליחה לחמוק מהמשטרה ומצאה עצמה מאחורי סורג ובריח

@Marisa Papen

"בוני וקלייד של ימינו", כפי שמכונים הדוגמנית הבלגית הפרובוקטיבית, מריסה פאפן, וידידה הצלם האוסטרלי ג'סי ווקר, נתפסו הפעם בעת מעשה ונאלצו לבלות את הלילה במעצר. שני פורעי החוק האלה מסיירים מסביב לעולם כשג'סי מצלם את מריסה בעירום על רקע מקומות קדושים "לשם האמנות". השניים עוררו סערה כשמריסה הצטלמה בעירום במקדש איה סופיה שבאיסטנבול, עשתה זאת גם על רקע מקדש עתיק בלוקסור ואפילו עצבנה אותנו פה בישראל כשהופיעה בעירום מלא על רקע הכותל בירושלים ולצד דגלי המדינה. השניים סיירו בכ-50 מדינות שונות, כשבכל ביקור הם מנסים לחמוק מידיהם של השוטרים ובאופן מפתיע עושים את זה לא רע. אז נכון, זה לא תמיד עובד להם (כמו במצרים, שם נעצרו כשניסו לבצע את מעלליהם) אבל לרוב הם הצליחו לברוח רגע לפני שהמשטרה שמה עליהם את ידם (כמו באיסטנבול, שם המשטרה ביקרה במלון בו שהו יום לאחר שאלה עשו צ'ק אאוט).

הפעם השניים הגיעו אל קריית הוותיקן שבאיטליה כדי לעורר שם שערורייה ולרוע מזלם - נתפסו. הדוגמנית עשתה הפעם סשן צילומי עירום על רקע המקומות הקדושים לנוצרים: בתמונה אחת היא נראית (עירומה כמובן) גוררת צלב ענק ברחובות העיר על רקע כיכר פטרוס הקדוש, בתמונה נוספת היא יושבת עם ישבנה החשוף על ספרי תנ"ך שעל אבני הריצוף הרטובות שבאותה כיכר, בתמונה נוספת רואים אותה מדלגת בנעלי עקב ומשקפיים ברחובות רומא ובתמונות נוספות היא נראית קשורה לצלב כשאדם בלבוש כומר מבצע בה טקס דתי כלשהו. בקיצור, הרבה סיבות לבלות את הלילה במעצר - וכך היה. היא וידידה הצלם נעצרו בידי המשטרה האיטלקית ובילו עשר שעות במעצר, עד שלא הייתה לשוטרים ברירה אלא לשחרר אותם.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דוגמנית העירום שזעזעה את הירושלמים הצליחה לעצבן הפעם את הטורקים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully