וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית נתפסה מצטלמת בעירום במקדש מצרי והושלכה לכלא קשוח במיוחד

14.9.2017 / 23:55

הדוגמנית הבלגית לא האמינה למראות הקשים שציפו לה בכלא המצרי אחרי שנתפסה מצטלמת בעירום במקום קדוש.. היא טוענת שאלה היו השעות הקשות בחייה

@Marisa Papen

בסרטון - מריסה פאפן ביום צילומים רגוע יותר

מריסה פאפן, דוגמנית בלגית שהצטלמה כבר בעירום ב-50 מדינות שונות ברחבי העולם, לקחה צעד אחד רחוק מדי כשבחרה להצטלם בעירום על רקע מקדש עתיק בלוקסור, מצרים. היא נעצרה והחזקה בכלא ושוחררה במזל כי עלתה על פתרון מהיר. לדבריה, שיחרורה המהיר לא מנע ממנה לבלות כמה שעות קשות מאוד בכלא המצרי ולהיחשף למראות קשים של אסירים פצועים ומעולפים. עכשיו, כשהיא שוב בבית, היא מספרת על היום הקשה בחייה.

הדוגמנית וחברה, הצלם ג'סי ווקר, הגיעו לאתר ההיסטורי כרנך שבלוקסור אחרי שנפגשו בקהיר. השניים נסעו להצטלם בפירמידות בגיזה, שם עצרו אותם שני מאבטחים שסיירו במקום , אך תמורת שוחד של 15 אירו שיחררו אותם. הם החליטו להמשיך במסע צילומי העירום הנועז שלהם, שוב ללא אישור הרשויות. כשהגיעו לכרנך וגילו שהשמירה שם קשוחה הרבה יותר מאשר בפירמידות בגיזה, הם נאלצו לחשוב על תכנית חלופית.

עוד בנושא:

השניים הסתתרו במתחם עד מועד הסגירה ורק אז החלו בצילומים. "אבל אתם יכולים לנחש מה קרה אחר כך", סיפרה פאפן ל-mirror, "נתפסנו שוב. וכן, הפעם היינו בצרות צרורות". ארבעה מאבטחים תפסו את השניים בפעולה והובילו אותם "כמו שני כלבים מוכים", לדבריה, למשטרה המקומית. היא אמרה: "מבלי יכולת להשחיל מילה, הבהרתי לג'סי שהוא חייב למחוק את התמונות אם רק תהיה לו הזדמנות, אחרת נאכל אותה בגדול". השניים הצליחו למחוק חלק מהתמונות לפני שעמדו בפני השוטרים, ""ניסינו להסביר להם שאנחנו עושים אמנות ומכבדים את התרבות המצרית, אבל הם לא ראו קשר בין עירום לאמנות. בעיניהם זה היה פורנו או משהו כזה".

השוטרים דרשו מהשניים להראות להם את התמונות אבל פאפן ווקר סיפרו להם שהם רק בדקו את האור ועוד לא הספיקו לצלם דבר. השוטרים חשדו שווקר מסתיר מהם כרטיס זיכרון נוסף ודרשו ממנו להתפשט כדי לערוך עליו חיפוש. כמובן שהם לא שום דבר. היא הוסיפה: "ידעתי שבית הכלא במצרים נראה קצת שונה מבלגיה או כל מדינה מערבית אחרת, אבל לא ידעתי למה לצפות לפני שבאמת נכנסתי לשם. התא הראשון שנתקלנו בו היה גדוש בלפחות 20 גברים, חלק מהם היו מעולפים על הרצפה, חלקם הוציאו ידיים מחוץ לסורגים, חלקם דיממו וצעקו. מעולם לא ראיתי דבר כזה. ג'סי המשיך להגיד לי 'מריסה, אל תסתכלי' אבל לא הייתה שום דרך להסיר את המבט".

אחרי כמה שעות שבילו בכלא בתנאים מחפירים , פאפן ווקר הובאו בפני שופט: "המשכנו לשחק את התפקיד של תיירים מטומטמים שלא היה להם מושג שאסור להם לעשות דברים כאלה על קרקע מצרית. היינו חייבים לשנות קצת את הסיפור שלנו, כי אחרת לא היינו יוצאים משם לעולם". היא הוסיפה: "השופט שלנו דפדף עם אגודליו הגדולים בספרים שנראו ישנים כמו הפירמידות. בסופו של דבר הוא נתן לנו אזהרה ואמר לנו שלא לעשות משהו מביש כל כך שוב. הנהנו בו זמנית בהסכמה". כששוחררו וחזרו למלון, ווקר הצליח לשחזר את התמונות המחוקות מכרטיס הזיכרון שלו עם תוכנה מיוחדת. הודות לתגובה המהירה של פאפן במהלך מעצרה, היא יכולה כעת לחלוק את סיפורה ואת התמונות המסעירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully